Көру қиындықтары

Ойнату параметрлерін өзгертіңіз

Бейне ажыратымдылығы мен ойнату жылдамдығын реттеу үшін бейне ойнатқыштың төменгі оң жақ бұрышындағы түймесін басыңыз. Дыбыстық тректі таңдау, субтитрлерді қосу немесе өшіру үшін Аудио және субтитрлер түймесін басыңыз. Кейбір фильмдерде тек бір дыбыстық трек бар немесе субтитрлер жоқ.

Кейбір бейнелерде дыбыстық тректі таңдаған кезде субтитрлер автоматты түрде қосылады — бұл белгілі бір фильмнің немесе сериалдың лицензиясының ерекшелігі.

Менің браузерімде көру мүмкін емес деген хабарламаны көремін

Браузерді жаңартыңыз

Ескірген шолғыш беттерді жылдам және оңай жүктеу үшін қолданылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Браузер мен құрылғыны қайта іске қосыңыз

Браузерді алғаш іске қосқан кезде мазмұнды шифрлау жүйесінің дұрыс жұмыс істеуі үшін қажетті барлық плагиндер қосыла алмайды. Плагиндерді қосу үшін шолғышты қайта іске қосыңыз.

Қорғалған мазмұнды ойнатуға рұқсат етіңіз

Егер Сіз Браузердің соңғы нұсқасын қолдансаңыз және осындай хабарлама алсаңыз, браузерде қорғалған мазмұнды ойнатуға тыйым салынуы мүмкін.

Қауіпсіз мазмұнды ойнатуға мүмкіндік беру үшін браузерде келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Басыңыз  → Параметрлер.
  2. Беттің сол жағында сайттар қойындысын басыңыз.
  3. Сайттар блогының төменгі жағында қосымша Сайт параметрлері түймесін басыңыз.
  4. Қорғалған мазмұн блогында қорғалған мазмұнды ойнатуға рұқсат беру және құрылғы идентификаторларын пайдалануға рұқсат беру опцияларын қосыңыз.
  5. Өзгерістер күшіне енуі үшін шолғышты қайта іске қосыңыз.

Linux операциялық жүйесінде барлық браузерлер қорғалған мазмұнды қосымша конфигурациясыз ойната алмайды. Егер сіз Linux жүйесінде Яндекс браузерін қолдансаңыз, Linux астындағы шолғыштағы бейне жұмыс істемейтін ішкі бөлімді қараңыз. Егер мәселе қайталанса, қолдау қызметіне хабарласыңыз.


Менің аймағымда көру мүмкін емес деген хабарлама келеді

Анонимизаторды өшіріңіз

Фильмдер мен сериалдарды Ресей, Австралия, Австрия, Әзірбайжан, Аргентина, Армения, Беларусь, Болгария, Ұлыбритания, Германия, Греция, Грузия, Израиль, Испания, Италия, Қазақстан, Канада, Қырғызстан, Молдова, Моңғолия, Польша, Румыния, АҚШ, Тәжікстан, Түрікменстан, Түркия, Өзбекстан, Финляндия, Франция, Чехия және Оңтүстік Корея. Егер сіз Анонимизатор арқылы кино іздеуге кірсеңіз, фильмдерді көру мүмкін болмауы мүмкін. Мұны тексеру үшін плагиндерді, анонимизатор бағдарламаларын өшіріп, сайтты шолғыштың соңғы нұсқасымен ашыңыз.

Сіздің IP мекенжайыңыз қандай мекенжай кеңістігіне жататынын нақтылаңыз
Фильмдер мен сериалдарды Ресей, Австралия, Австрия, Әзірбайжан, Аргентина, Армения, Беларусь, Болгария, Ұлыбритания, Германия, Греция, Грузия, Израиль, Испания, Италия, Қазақстан, Канада, Қырғызстан, Молдова, Моңғолия, Польша, Румыния, АҚШ, Тәжікстан, Түрікменстан, Түркия, Өзбекстан, Финляндия, Франция, Чехия және Оңтүстік Корея. Пайдаланушының елі IP мекенжайы бойынша анықталады. Егер сіздің интернет-провайдеріңіз басқа аймақтардың мекен-жай кеңістігін пайдаланса, онлайн шолу қол жетімді болмайды. Интернет-провайдеріңізден сіздің IP-мекен-жайыңыз қай елдің мекен-жай кеңістігіне жататынын тексеріңіз.

Ойнату үзіледі немесе тоқтатылады

Егер бейне үнемі үзілсе, кідірту немесе толық экран режиміне өту кезінде тоқтаса, мәселені өзіңіз шешіп көріңіз:

Бейне сапасын өзгертіңіз

Ойнатқыш параметрлерінде түймесін басыңыз  → Сапасы және төмен бейне сапасын таңдаңыз.

Интернет жылдамдығын тексеріңіз

Браузерде фильм іздеуден басқа барлық қойындыларды жабыңыз. Интернетті пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.

Интернет өлшегішті интернет өлшегішті жылдамдықты тексеріңіз. 360p ажыратымдылығы бар бейне үшін кіріс интернет қосылымының жылдамдығы болуы керек 2,7 Мбит/с артық. Егер интернет жылдамдығы аз болса, провайдердің қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Желі қосылымын тексеріңіз

Мобильді интернет арқылы кино іздеуге кіріп көріңіз. Егер бейне дұрыс көрсетілсе, интернет провайдеріне хабарласыңыз.

Егер мәселе қайталанса, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламада қандай амалдық жүйеде және шолғышта мәселе бар екенін көрсетіңіз.

Аппараттық жеделдету параметрін өзгертіңіз

Аппараттық жеделдетуді қосуға немесе өшіруге тырысыңыз:

  1. Басыңыз  → Параметрлер.
  2. Жүйелік қойындысына өтіңіз.
  3. Егер өнімділік блогында аппараттық жеделдетуді пайдалану опциясы қосулы болса, мүмкін болса, оны өшіріңіз. Егер мүмкін болса, аппараттық жеделдетуді пайдалану опциясы өшірілген болса, оны қосыңыз.
  4. Өзгерістер күшіне енуі үшін шолғышты қайта іске қосыңыз.

Мәселе шешілгенін тексеріңіз.

Графикалық карта драйверлерін жаңартыңыз
  1. Түймесін басыңыз Бастау Басқару тақтасы  → Құрылғы менеджері .
  2. Бейне адаптерлер бөлімін ашыңыз. Графикалық карталардың тізімі пайда болады.
  3. Графикалық картаның атауын тінтуірдің оң жақ түймешігімен нұқыңыз.
  4. Мәтінмәндік мәзірден элементті таңдаңыз драйверлерді жаңарту.

Мәселе шешілгенін тексеріңіз.

Ойнату кезінде басқа мәселелер туындайды

Егер фильмнің орнына қара экран пайда болса, кескін дірілдесе немесе кедергі болса, мәселені төмендегі бір жолмен шешуге тырысыңыз:

Аппараттық жеделдету параметрін өзгертіңіз

Аппараттық жеделдетуді қосуға немесе өшіруге тырысыңыз:

  1. Басыңыз  → Параметрлер.
  2. Жүйелік қойындысына өтіңіз.
  3. Егер өнімділік блогында аппараттық жеделдетуді пайдалану опциясы қосулы болса, мүмкін болса, оны өшіріңіз. Егер мүмкін болса, аппараттық жеделдетуді пайдалану опциясы өшірілген болса, оны қосыңыз.
  4. Өзгерістер күшіне енуі үшін шолғышты қайта іске қосыңыз.

Мәселе шешілгенін тексеріңіз.

Графикалық карта драйверлерін жаңартыңыз
  1. Түймесін басыңыз Бастау Басқару тақтасы  → Құрылғы менеджері .
  2. Бейне адаптерлер бөлімін ашыңыз. Графикалық карталардың тізімі пайда болады.
  3. Графикалық картаның атауын тінтуірдің оң жақ түймешігімен нұқыңыз.
  4. Мәтінмәндік мәзірден элементті таңдаңыз драйверлерді жаңарту.

Мәселе шешілгенін тексеріңіз.

Windows параметрлерінде монитор экранын жаңарту жиілігін азайтыңыз

Егер сіздің мониторыңыз 144 Гц экранды жаңарту жылдамдығына орнатылған болса және HDMI интерфейсі арқылы қосылған болса, фильмді көру кезінде статикалық кедергілер болуы мүмкін. Бұл сандық мазмұнды заңсыз көшіруден қорғау технологияларының ерекшеліктеріне байланысты. Кедергілерді жою үшін:

  1. Дисплейді теңшеңіз:
    1. Жұмыс үстелін тінтуірдің оң жақ түймешігімен нұқыңыз.
    2. Экран опцияларын таңдаңыз → қосымша дисплей параметрлері дисплей  → үшін бейне адаптерінің қасиеттері(Windows 7 және Windows 8 үшін: экран ажыратымдылығы  → Қосымша опциялар).
    3. Монитор қойындысында ашылған терезеде 120 Гц немесе одан төмен экранды жаңарту жиілігін таңдаңыз.
    4. Қолдану Түймесін Басыңыз.
  2. HDMI қосылымын тексеріңіз:
    1. HDMI түрлендіргіштерін пайдаланбаңыз. Мониторды кәдімгі кабель арқылы тікелей компьютерге қосыңыз.
    2. HDMI кабелінің ұштарын ауыстырыңыз немесе кабельді ауыстырып көріңіз.
    3. Егер сізде бірнеше монитор болса, оларды компьютерден ажыратыңыз, содан кейін ойнату сапасын тексеріп, бір-бірден қайта қосыңыз. Мәселенің көзі ретінде анықталған мониторды қарау кезінде өшіруге болады.

Linux астындағы шолғышта бейне жұмыс істемейді

Linux-те Debian- Дистрибутивтерінде (Ubuntu және туындылар, Mint, Debian) бейнелерді көру тек Яндекс браузерінде, Google Chrome, Chromium, Firefox-та мүмкін. Басқа браузерлерде көруге кепілдік берілмейді.

Егер HTML5 бейнесі немесе қорғалған мазмұны бар бейне ойнатылмаса, тізімнің бір немесе бірнеше тармағын орындап көріңіз:

Браузер нұсқасының өзектілігін тексеріңіз
Браузердің нұсқасын анықтаңыз, қажет болса, шолғышты жаңартыңыз және компьютерді қайта іске қосыңыз. Яндекс браузері автоматты түрде жаңартылады.
Шектеу. Браузерлердің ESR және LTS нұсқаларына қолдау көрсетілмейді. Қауіпсіздік пен тұрақтылықты қамтамасыз ете отырып, олар мультимедиялық мүмкіндіктердің жұмысына кепілдік бермейді және үйде күнделікті қолдануға арналмаған.
Амалдық жүйенің өзектілігін тексеріңіз
Ubuntu үшін мақаладағы кестені мақаладағы кестені пайдалануға болады . Қажет болса, жаңартылған нұсқасын орнатыңыз. Компьютерді қайта іске қосыңыз.
Амалдық жүйені жаңартыңыз

Жаңарту бағдарламасына кіріңіз (system Updater, Software Updater дистрибутивіне байланысты) және барлық қол жетімді жаңартуларды орнатыңыз. Компьютерді қайта іске қосыңыз.

Егер жаңарту бағдарламасы арқылы жүйені жаңарту мүмкін болмаса:

  1. Терминалға теріңіз
    sudo apt-get update
  2. Әрекетті түбірлік құпия сөзбен растаңыз (компьютерді қосқан кезде кіру паролі).
  3. Терминалға теріңіз
    sudo apt-get upgrade
  4. Y және Enter пернелерін басу арқылы растаңыз.

Жаңарту процедурасы жарты сағатқа созылуы мүмкін. Аяқтағаннан кейін компьютерді қайта іске қосыңыз.

Кодектерді жаңартыңыз
Ол үшін терминалға теріңіз
sudo apt-get install libavcodec-extra && sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras && sudo apt-get install chromium-codecs-ffmpeg-extra
Компьютерді қайта іске қосыңыз.

Браузерді ашып, "Инкогнито" режиміне өтіп, бейнені ойнатуға тырысыңыз. Егер ойнату сәтті болса, кэш пен cookie пен файлдарын тазалаңыз.

Егер ұсыныстар көмектеспесе немесе сұрақтарыңыз болса, Кинопоиск қолдау қызметі чатына жазыңыз.

Қолдау көрсетілетін Чат