Фильмді онлайн көру
Жазылым фильмі
- Кинопоисктегі есептік жазбаңыздың Яндекс ID-ге байланғанына көз жеткізіңіз.
- Жазылымды төлеңіз.
- Белгішені басыңыз төменгі панельде және менің фильмім қойындысына өтіңіз.
- Фильм немесе серия экранын ашып, түймесін басыңыз көру. Серия эпизодын таңдау үшін серия экранында серия тізімі жолын басыңыз.
Фильмді құрылғыға жүктеп, интернетсіз көру үшін түймесін басыңыз . Толығырақ мақалада Фильмді интернетсіз қарау.
Кеңес
IOS 14 және одан жоғары нұсқаларында фильмді немесе сериалды тоқтаған жеріңізден бірден көруді жалғастыру үшін Кинопоискте виджетті орнатуға болады. Там таких предложений две, поменять нужно, они одинаковые. Виджет үш өлшемде қол жетімді.
Қарау мәселесі
Фильм экранында көруге немесе сатып алуға арналған түйме жоқ
-
Фильмді сатып алған немесе жазылым жасаған сол фильм іздеу есептік жазбасына кіргеніңізге көз жеткізіңіз.
-
Егер Сіз iOS-тың 13-тен төмен нұсқасын қолдансаңыз, амалдық жүйені жаңартыңыз. Қолданбада Онлайн көру тек iOS 13 және одан жоғары нұсқалары бар құрылғылар үшін мүмкін.
-
Фильм іздеу сайтындағы фильм картасында көруге немесе сатып алуға арналған түйме бар екенін тексеріңіз. Егер фильм бетінде қарау түймесі болмаса, онда онлайн көруге арналған фильм әлі қол жетімді емес. Сіз кез-келген студияға фильм, серия, серия, дауыстық актерлер, басқа тілдегі субтитрлер қосуды сұрай аласыз Тапсырыс үстелі. Өтінім орындалған кезде біз сізге электрондық пошта арқылы жібереміз.
Авторлық құқық иелері мобильді қосымшада кейбір фильмдерді көруді шектей алады. Егер Кинопоиск сайтындағы бір есептік жазбада көруге болатын болса, ал мобильді қосымшада қол жетімді болмаса, бұл авторлық құқық иесінің шектелуіне байланысты болуы мүмкін.
Фильм ойнату кезінде қатып қалды
Мәселе Интернеттің төмен жылдамдығына байланысты туындауы мүмкін. Басқа Wi-Fi желісіне қосылуға немесе мобильді интернет арқылы фильм көруге тырысыңыз.
Интернет өлшегішті интернет өлшегішті . 360p ажыратымдылығы бар бейне үшін кіріс интернет қосылымының жылдамдығы болуы керек 2,7 Мбит/с артық. Егер интернет жылдамдығы аз болса, провайдердің қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Маршрутизаторды қайта қосып көріңіз. Ол үшін оны желіден өшіріңіз.
Егер интернет жақсы болса, біздің қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Фильмнің сапасы нашар
Егер фильм ойнатылып жатса сапа FullHD-ден төмен болса, интернетке қосылу жылдамдығын тексеріңіз, бұл фильмді жоғары сапада көрсету үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Егер интернет жақсы болса, Қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Егер сіз фильмде аудио тректің немесе аударманың сапасы нашар деп ойласаңыз, оны қолдау қызметіне хабарлаңыз.
Қарау кезінде қате пайда болды
Міне, көмектесетін бірнеше қадамдар:
- Қолданба ескірген болса, оны соңғы нұсқаға жаңартыңыз.
- Құрылғыны қайта іске қосыңыз.
- Фильм іздеу қолданбасын қайта орнатыңыз. Ол үшін оны құрылғыдан толығымен алып тастап, қайтадан жүктеңіз. Жүктеу бөлімі тазартылады, сондықтан бұл қадамды желіге кіру мүмкіндігі болған жағдайда ғана орындаңыз.
- Құрылғы параметрлері → Жалпы → Бағдарламалық құралды жаңарту тармағына өтіп, қолжетімді болса, жаңартуды жүктеп алыңыз.
Егер ұсыныстар көмектеспесе, бізге чатқа жазыңыз және қатені көрсететін фотосуретті немесе шағын бейнені жіберіңіз.