Логин немесе пошта мекенжайы есімде жоқ

Логиныңызды өзіңіз еске түсіре аласыз:

  • Егер сіз тіркелу кезінде атыңыз бен тегіңізді дұрыс көрсетсеңіз, сондай-ақ, аккаунтқа телефон нөмірін немесе қосымша пошта мекенжайын тіркеген болсаңыз, Яндекс осындай деректері бар барлық логиндерді таба алады. Ол үшін Логинді қалпына келтіру парақшасын ашып, нұсқаулықтарды орындаңыз.

    Логинді автоматты түрде іздеу тек аты-жөніңізді дәл көрсеткен жағдайда ғана жұмыс істейді. Егер логин табылмаса, тіркеу кезінде сіз тегіңіз немесе атыңызды басқа формада көрсеткен болуыңыз мүмкін (мысалы, "Ирина" емес, "Ира").

  • Қолжетімділікті қалпына келтіру парақшасына кіріңіз. Егер жақында ғана аккаунтыңызға дәл сол компьютер немесе браузерден кірсеңіз, Логин немесе email өрісі астында логиныңыз бар сыбырсөз пайда болады.

  • Егер әлеуметтік желілер арқылы осы мекен-жайдан достарыңызбен, туыстарыңызбен немесе әріптестеріңізбен хат жазысқан болсаңыз, олармен байланысып көріңіз. Олар сіздің мекенжайыңызды еске түсіруі немесе пошта жәшіктеріндегі сізден келген хаттарды тауып, қай мекенжайдан жіберілгенін хабарлауы мүмкін.

Егер өзіңіздің аккаунтыңыз туралы ақпаратты есіңізге түсірсеңіз, қолдау қызметі сіздің логиніңізді табуы мүмкін:

Егер логин есіңізде болса, бірақ құпиясөзді ұмытып қалсаңыз немесе аккаунтқа кірген кезде мына хабарламаны алсаңыз: "Логин-құпиясөз жұбы қате! Авторизациядан өте алмадық", біздің кеңестерімізді қолданып көріңіз.