Логин немесе пошта мекенжайы есімде жоқ

Логиныңызды өзіңіз еске түсіре аласыз:

  • Кіруді қалпына келтіру бетіне өтіңіз. Егер жақында ғана аккаунтыңызға дәл сол компьютер немесе браузерден кірсеңіз, Логин немесе email өрісі астында логиныңыз бар сыбырсөз пайда болады.

  • Егер қажетті аккаунтқа тіркелген телефон нөмірі, сонымен бірге аты-жөніңізді білсеңіз, Логинді қалпына келтіру парақшасын ашыңыз. Қажетті логин бетте ұсынылмағанына көз жеткізіңіз, содан кейін Тізімде қажетті логин жоқ тармағын басыңыз және нөмірін енгізіңіз. Яндекс сізге растау коды бар SMS жібереді, оны келесі бетке енгізу керек.

    Осыдан кейін аккаунттың жеке деректерінде көрсетілген аты-жөніңізді енгізуіңіз керек. Егер осындай телефон нөмірі, аты-жөні бар аккаунттар табылса, Яндекс олардың тізімін көрсетеді. Егер жоқ болса, логинді еске түсірудің басқа тәсілдерін қолданып көріңіз.

  • Егер әлеуметтік желілер арқылы осы мекен-жайдан достарыңызбен, туыстарыңызбен немесе әріптестеріңізбен хат жазысқан болсаңыз, олармен байланысып көріңіз. Олар сіздің мекенжайыңызды еске түсіруі немесе пошта жәшіктеріндегі сізден келген хаттарды тауып, қай мекенжайдан жіберілгенін хабарлауы мүмкін.

Егер өзіңіздің аккаунтыңыз туралы ақпаратты есіңізге түсірсеңіз, қолдау қызметі сіздің логиніңізді табуы мүмкін:

Егер логиныңыз есіңізде болса, бірақ құпиясөзді ұмытып қалсаңыз немесе аккаунтқа кірген кезде мына хабарламаны алсаңыз: "Логин-құпиясөз жұбы қате! Авторлану мүмкін емес", ұсынымдарымызды қолданыңыз.

Егер жоғарыдағы ұсынымдар көмектеспесе

Төмендегі үлгіні пайдаланып Яндекс қолдау қызметіне хабарласа аласыз.

Логиныңызды тіркеу кезінде тегіңізді және туған күніңізді көрсеткен болсаңыз, сондай-ақ аккаунтқа телефон немесе қосымша пошта мекенжайын байланыстырған жағдайда ғана таба аламыз. Өкінішке қарай, сіздің логиніңізді таба алатынымызға кепілдік бере алмаймыз.