Өздігімнен құпиясөзді алып тастай алмаймын
Қолжетімділікті қалпына келтіру парақшасында барлығын дұрыс енгізіп жатқаныңызды тексеріңіз:
-
Егер сіз пошта мекенжайы немесе нөмір дұрыс емес деген хабарламаны көрсеңіз, енгізу кезінде қателеспегеніңізге көз жеткізіңіз. Егер дұрыс енгізілген нөмір әлі сәйкес келмесе, тағы қандай мекенжайларды немесе нөмірлерді өзіңіздің аккаунтыңызға байланыстыра алатындығын еске түсіріңіз.
-
Егер бақылау сұрағына жауап бірінші рет дұрыс енгізілмесе, жазудың басқа тәсілдері немесе басқа пернетақта жайғасымын қолданып көріңіз.
Ескерту
Телефон нөмірімен жиі кездесетін мәселелерді шешуді Телефон нөмірімен қиындықтар бетінен табуға болады.
Қолжетімділікті қолдау қызметі арқылы қалпына келтіру
Егер қолжетімділікті өзіңіз қалпына келтіре алмасаңыз, қолжетімділікті қалпына келтіруге арналған сауалнаманы толтырыңыз.
Мүмкіндігінше, сауалнаманы Яндекске кірген сол құрылғыда (компьютер, телефон немесе планшетте) толтырыңыз. Сондай-ақ, сауалнаманы интернетке көпшілік Wi-Fi желісінен емес, күнделікті шығып жүрген жерден — мысалы, үйден жіберуіңізді ұсынамыз.
Сауалнамада тіркелу кезінде немесе аккаунт баптауларында көрсетілген жеке деректерді енгізіңіз. Есіңізде болсын, нақты мәтінді есте сақтаудың қажеті жоқ.