Аккаунт бұғатталған
Егер аккаунтпен кірген кезде бұғаттау туралы хабарлама пайда болса, тиісті түрі бар аккаунтқа арналған кеңестерді пайдаланыңыз:
-
Яндекстегі аккаунт — егер сіз толық тіркелуден өтіп, өз аккаунтыңыз үшін бөлек логин мен құпиясөз жасаған болсаңыз. Бұл ретте поштаның түрі
сіздіңлогин@yandex.ru(немесеya.ru,yandex.comжәне басқа) болады. -
Корпоративтік поштасы бар аккаунт — аккаунтты бизнеске арналған Яндекс 360 арқылы ұйым әкімшісі жасайды. Яндекстегі аккаунтыңыздың пошталық мекенжайында
@таңбасынан кейін ұйымыңыздың атауы тұрады. -
Өз поштаңыз қосылған аккаунт — егер сіз оңайлатылған тіркелуді қолданып, логин ретінде өзіңіздің басқа сервистегі (Mail.ru, Rambler, Gmail және басқа) поштаңызды көрсеткен болсаңыз. Мұндай аккаунт туралы толығырақ Кез келген поштамен тіркелу бөлімінен оқыңыз.
Yandex.ru поштасы бар аккаунт бұғатталған
Аккаунт оны қалпына келтіру немесе өшіру кезінде бұғатталған болуы мүмкін.
-
Қолжетімділікті қалпына келтіру кезінде
Поштаны тексеріңіз — онда қолжетімділікті қалпына келтіру сілтемесі бар Яндекстің қолдау қызметінен хат болуы керек. Егер хат кіріс хаттар тізімінде болмаса, ол «Спам» қалтасына түскен болуы мүмкін.
Аккаунтты бұғаттан шығару үшін хаттағы сілтеме бойынша өтіңіз. Егер сілтеменің әрекет ету мерзімі өтіп кеткен болса, бұл туралы жауап хатта жазыңыз.
-
Аккаунтты өшірген кезде
Сіз аккаунтты өшірген кезде ол 30 күнге тоқтатылады. Осы уақыт ішінде сіз аккаунтты қалпына келтіре аласыз.
Егер кеңестер көмектеспесе, қолдау қызметіне жазыңыз.
Корпоративтік поштасы бар аккаунт бұғатталды
Корпоративтік поштасы бар аккаунттарды домен әкімшісі жасайды және басқарады. Егер сіз бұғатталғаны туралы хабарламаны көріп тұрсаңыз, аккаунтты әкімші бұғаттап тастаған — кіруге арналған логин мен құпиясөзді сізге сол берген.
Бұғаттау себебін білу немесе аккаунтты бұғаттан шығарып алу үшін әкімшіге хабарласыңыз. Бұғаттан шығару үшін оған бизнеске арналған Яндекс 360 бетінде ол доменді қосқан логин арқылы кіру керек.
Аккаунттарды реттеу туралы толығырақ Қызметкерлер, бөлімшелер мен топтар бөлімінен қараңыз. Қолдау қызметіне хабарласуға арналған форманы да осы беттен таба аласыз.
Өз поштам қосылған аккаунт бұғатталған
Аккаунт оны қалпына келтіру кезінде бұғатталған болуы мүмкін.
Поштаны тексеріңіз — онда қолжетімділікті қалпына келтіру сілтемесі бар Яндекстің қолдау қызметінен хат болуы керек. Егер хат кіріс хаттар тізімінде болмаса, ол «Спам» қалтасына түскен болуы мүмкін.
Аккаунтты бұғаттан шығару үшін хаттағы сілтеме бойынша өтіңіз. Егер сілтеменің әрекет ету мерзімі өтіп кеткен болса, бұл туралы жауап хатта жазыңыз.
Егер кеңестер көмектеспесе, қолдау қызметіне жазыңыз.
Қолдау қызметіне жазу
Егер аталған кеңестер көмектеспесе немесе басқа сұрақтарыңыз бар болса, қолдау қызметіне жазыңыз.