Яндекс Диск қолдау қызметіне жазу
Сіздің хатыңыз қажетті маманға жетуі үшін, төменде берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сұрау тақырыбын нақтылаңыз:
Android және iOS жүйесіне арналған мобильді құрылғыдан фотосуретті және видеоны автожүктеу туралы бөлімдер сізге көмектесе алады.
Android жүйесіне арналған Яндекс Диск анықтамасының Жазбалар бөлімі сізге көмектесе алады. Егер жауабын таппасаңыз, бізге жазыңыз.
Бірдеңе дұрыс болмады ма?
Сізге Яндекс 360 Премиум және Дискідегі орын бөлімі көмектесе алады. Егер кеңестер пайдалы болмаса, бізге жазыңыз.
Жазылымыңыз қандай?
Сізге Яндекс 360 Премиум бөлімі көмектесе алады. Егер кеңестер пайдалы болмаса, бізге жазыңыз.
Сізге «Диск Про» жазылымы бөлімі көмектесе алады. Егер кеңестер пайдалы болмаса, бізге жазыңыз.
Сізге Акцияларға қатысқаны үшін берілетін гигабайттар және жүлделер бөлімі көмектесе алады. Егер кеңестер пайдалы болмаса, бізге жазыңыз.
Егер сіз Яндекс Диск қолданбасының жұмыс істеуіне қатысты мәселеге тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:
- Қолданба параметрлерін ашыңыз.
- опциясын таңдаңыз.
- Мәселе тақырыбын таңдаңыз.
- Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.
Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын тоқтатса және одан бізге жаза алмасаңыз, Android үшін немесе iOS үшін кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы хабар жіберіңіз.