Сілтемені бөлісу

Бөлісу жолы

  1. Файлды немесе қалтаны Дискіге жүктеп салыңыз.
  2. Файлды немесе қалтаны келесі жолдардың бірімен бөлісіңіз:

    Нысанды таңдаңыз және жоғарғы мәзірден Бөлісу түймесін басыңыз.

  3. Көшіру түймесін басыңыз.
  4. Алынған сілтемені хат немесе хабарлама арқылы жіберіңіз. Сондай-ақ оны QR-кодқа түрлендіруге болады.

Қандай файлдармен және қалталармен бөлісуге болады

Дискінің түбірлік каталогінде және сіз жасаған барлық қалталарда орналасқан файлдар мен қалталарды бөлісуге болады. Электрондық хатқа тіркелген файлды бөліскіңіз келсе, алдымен оны Мұрағат бөліміндегі Пошта тіркемелері қалтасынан Дискідегі қалаған қалтаға көшіріңіз.

Егер сіз Ортақ қалтаның иесі болмасаңыз және тек көру рұқсатына ие болсаңыз, оның ішіндегі файлдар мен қалталарды бөлісу мүмкін емес.

Назар аударыңыз. Егер сіз бөлісетін файл Яндекс Дискіні пайдалану шарттарын (4.3-тармақ) бұзса, ол блокталуы мүмкін.

Сілтеме қанша уақыт бойы жұмыс істейді

Сілтемені жасау кезінде жарамдылық мерзімін орнатсаңыз, сілтеме мерзімі біткен кезде жойылады. Содан кейін файл сіз оны қайта бөліскенше басқа пайдаланушылар үшін қолжетімсіз болады.

Жарамдылық мерзімін орнатпаған болсаңыз, файл немесе қалта сілтемесі сіз оған кіру рұқсатын жоймайынша жұмыс істейді. Бір файлды немесе қалтаны қайта жарияласаңыз, Диск жаңа сілтеме жасайды. Бірақ егер файл әлдеқашан жарияланған болса және сіз оған компьютерлік бағдарлама немесе мобильдік қолданба арқылы қайтадан баршаға ашық сілтеме алсаңыз, ол файл жарияланған кезде жасалған сілтеме болады.

Файл немесе қалта сілтемесін жою

Келесі сілтемелердің бірімен нысанның баршаға ашық сілтемесін жойып, оны пайдалану рұқсатын жабуға болады:

Нысанды таңдаңыз және жоғарғы мәзірден  → Бөлісу түймесін басыңыз. Жаңа терезеден белгішесін басып, әрекетті растаңыз.

Жарияланған файлдарды қарау

  1. Сол жақ панельде Ортақ пайдалану рұқсаты қойындысын таңдаңыз.
  2. Сілтемелер қойындысына өтіңіз.

Көру саны мен жүктеп алу санын сілтеме бойынша өтіп қарау

Таңдалған файл немесе қалта туралы мәлімет алу үшін, сол жақ жоғарғы панельде белгішесін басыңыз. Мәзірде мыналар көрсетіледі:

  • атауы (оны өзгерту үшін, жоғарғы панельде немесе контекстік мәзірде Атауын өзгерту опциясын басыңыз);
  • өлшемі;
  • соңғы өзгертілген уақыты;
  • егер бұл қалта болса, файлдар саны;
  • егер бұл баршаға ашық файл немесе қалта болса, көру және жүктеп алу саны.

Сілтеме жасай алмай жатырмын

Дискіде бос орын азайған кезде, оны пайдалану рұқсаты шектеледі. Шектеуді алып тастау үшін, қажетсіз файлдарды жою немесе Себетті тазарту (ондағы файлдар да орын алады) немесе қосымша орын сатып алу қажет. Егер бұл әрекеттер орындаламаса, 44 күннен кейін Диск толықтай блокталады, ал 6 айдан кейін барлық файл біржолата жойылады. Бұл туралы толығырақ ақпаратты Дискідегі орын бөлімінен аласыз.

Файл жүктеп алынбайды

Кейде Дискімен жұмыс істегенде түймелер жұмысын тоқтатады, бет элементтері жүктелмейді, фотосуреттер ашылмайды, файлдар жүктеп алынбайды немесе браузер қате туралы хабарлайды.

Мұның себебі не және оны қалай түзетуге болады:

Баршаға ашық файлды жүктеп алу шектелген

Егер баршаға ашық файл бір тәулікте бірнеше рет жүктеп алынса, лимит қосылады, яғни бір тәуліктегі жүктеп алу мүмкіндігі шектелуі мүмкін. Күткіңіз келмесе, файлды Яндекс Диск қолданбасына сақтау түймесі арқылы Диск қолданбасына сақтаңыз. Баршаға ашық файлды шектеусіз жүктеп алу үшін Яндекс 360 Премиум жазылымын алыңыз.

Ескертпе. Көлемі 500 файлдан аз баршаға ашық қалтаны немесе 5 ГБ-қа дейінгі қалталарды ғана жүктеп алуға болады. Көлемі 5 ГБ-дан үлкенірек қалталарды компьютерлік бағдарлама арқылы нұсқалар бойынша жүктеп алыңыз.
Файл иесі жүктеп алуға тыйым салған

Файл иесі сілтемені жасаған кезде Жүктеп алуға тыйым салу опциясын қосса, Сіз Диск қолданбасына файл жүктей алмайсыз не көшіре алмайсыз. Файлды тек баршаға ашық беттен көруге болады. Файл иесінен жүктеп алуға тыйым салынбаған сілтеме жасауды сұраңыз.

Браузер бетті дұрыс көрсетпей тұр

Трафикті тұтынуды азайту үшін браузер кірген беттердің көшірмелерін кэште сақтайды. Беттерді қайта қараған кезде, браузер жадтан бет деректерін жүктеуі мүмкін. Мысалы, компьютерлік бағдарламаны пайдаланып файлдың атын өзгертсеңіз және браузер сол файл туралы ақпаратты жадтан жүктесе, нақты емес файл атауын көресіз.

Интернеттен жүктеуге мәжбүрлеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалап, барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Диск бағдарламасын блоктайды

Браузердегі қосымшалар мен кеңейтімдерге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер жарнаманы блоктаушы немесе антивирус кеңейтімі себебінен Диск қолданбасы жұмыс істемесе, Диск бетін сол кеңейтімнің ерекше жағдайларына қосыңыз.

Браузерде деректерді блоктау мүмкіндігі қосылған

Браузеріңіз үшін деректерді блоктау мүмкіндігін нұсқаулар бойынша өшіріңіз:

Яндекс Браузер
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Сайттар қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен жылжытып, Сайттардың кеңейтілген баптаулары түймесін басыңыз.
  4. Бетті төмен жылжытып, Cookie файлдары бөлімін табыңыз.
  5. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Mozilla Firefox
  1. Браузер баптауларын ашыңыз және Қосымша параметрлерді басқару опциясын таңдаңыз.
  2. Құпиялылық және қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен жылжытып, Cookie файлдары және сайттардың деректері бөлімін табыңыз.
  4. Ерекше жағдайларды басқару... түймесін басыңыз.
  5. Веб-сайт мекенжайы жолағына енгізіңіз: https://disk.yandex.kz/client/disk.
  6. Рұқсат беру түймесін басыңыз.
  7. Өзгертулерді сақтаңыз.
Google Chrome
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Сол жақ мәзірден Құпиялылық және қауіпсіздік опциясын таңдаңыз.
  3. Сайт баптаулары бөлімін тауып, Үшінші тарап cookie файлдары опциясын басыңыз.
  4. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Opera
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Сайт баптаулары → Cookie файлдары және сайттар деректері бөліміне өтіңіз.
  4. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Edge
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Cookie файлдары және сайттар деректері бөліміне өтіңіз.
  3. Сақталған cookie файлдары мен деректер бөлімінде Cookie файлдары мен сайт деректерін басқару және жою түймесін басыңыз.
  4. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Internet Explorer
  1. Браузер сипаттарын ашыңыз.
  2. Құпиялылық қойындысына өтіп, Қосымша түймесін басыңыз.
  3. Үшінші тарап cookie файлдары бағанында Қабылдау опциясын таңдаңыз.
  4. Өзгертулерді сақтаңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланып жатырсыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және оңай жүктеу үшін қолданылатын технологияларға қолдау көрсетпеуі мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасынбраузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет байланысына антивирус, файрвол немесе прокси әсер етеді

Антивирусқа, брандмауэрге немесе прокси серверге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Антивирус немесе брандмауэр себебінен Диск дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін сол бағдарламаның ерекше жағдайларына қосыңыз.

Интернеттің жылдамдығы төмендеді

Интернеттің жылдамдығын yandex.ru/internet бетінен тексеріңіз. Браузерде Диск қойындысынан басқа қойындыларды жабыңыз. Интернет пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.

Баршаға ашық файл беттеріндегі жарнаманы өшіру

Жарнаша баршаға ашық файлдардың беттерінде көрсетілмеуі үшін, Яндекс 360 Премиумді қосыңыз.