Файлдарға қатысты мәселелер

Файл жүктеп алынбайды

Кейде Дискімен жұмыс істегенде түймелер жұмысын тоқтатады, бет элементтері жүктелмейді, фотосуреттер ашылмайды, файлдар жүктеп алынбайды немесе браузер қате туралы хабарлайды.

Мұның себебі не және оны қалай түзетуге болады:

Баршаға ашық файлды жүктеп алу шектелген

Егер баршаға ашық файл бір тәулікте бірнеше рет жүктеп алынса, лимит қосылады, яғни бір тәуліктегі жүктеп алу мүмкіндігі шектелуі мүмкін. Күткіңіз келмесе, файлды Яндекс Диск қолданбасына сақтау түймесі арқылы Диск қолданбасына сақтаңыз. Баршаға ашық файлды шектеусіз жүктеп алу үшін Яндекс 360 Премиум жазылымын алыңыз.

Ескертпе. Көлемі 500 файлдан аз баршаға ашық қалтаны немесе 5 ГБ-қа дейінгі қалталарды ғана жүктеп алуға болады. Көлемі 5 ГБ-дан үлкенірек қалталарды компьютерлік бағдарлама арқылы нұсқалар бойынша жүктеп алыңыз.
Файл иесі жүктеп алуға тыйым салған

Файл иесі сілтемені жасаған кезде Жүктеп алуға тыйым салу опциясын қосса, Сіз Диск қолданбасына файл жүктей алмайсыз не көшіре алмайсыз. Файлды тек баршаға ашық беттен көруге болады. Файл иесінен жүктеп алуға тыйым салынбаған сілтеме жасауды сұраңыз.

Браузер бетті дұрыс көрсетпей тұр

Трафикті тұтынуды азайту үшін браузер кірген беттердің көшірмелерін кэште сақтайды. Беттерді қайта қараған кезде, браузер жадтан бет деректерін жүктеуі мүмкін. Мысалы, компьютерлік бағдарламаны пайдаланып файлдың атын өзгертсеңіз және браузер сол файл туралы ақпаратты жадтан жүктесе, нақты емес файл атауын көресіз.

Интернеттен жүктеуге мәжбүрлеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалап, барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Диск бағдарламасын блоктайды

Браузердегі қосымшалар мен кеңейтімдерге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер жарнаманы блоктаушы немесе антивирус кеңейтімі себебінен Диск қолданбасы жұмыс істемесе, Диск бетін сол кеңейтімнің ерекше жағдайларына қосыңыз.

Браузерде деректерді блоктау мүмкіндігі қосылған

Браузеріңіз үшін деректерді блоктау мүмкіндігін нұсқаулар бойынша өшіріңіз:

Яндекс Браузер
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Сайттар қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен жылжытып, Сайттардың кеңейтілген баптаулары түймесін басыңыз.
  4. Бетті төмен жылжытып, Cookie файлдары бөлімін табыңыз.
  5. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Mozilla Firefox
  1. Браузер баптауларын ашыңыз және Қосымша параметрлерді басқару опциясын таңдаңыз.
  2. Құпиялылық және қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен жылжытып, Cookie файлдары және сайттардың деректері бөлімін табыңыз.
  4. Ерекше жағдайларды басқару... түймесін басыңыз.
  5. Веб-сайт мекенжайы жолағына енгізіңіз: https://disk.yandex.kz/client/disk.
  6. Рұқсат беру түймесін басыңыз.
  7. Өзгертулерді сақтаңыз.
Google Chrome
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Сол жақ мәзірден Құпиялылық және қауіпсіздік опциясын таңдаңыз.
  3. Сайт баптаулары бөлімін тауып, Үшінші тарап cookie файлдары опциясын басыңыз.
  4. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Opera
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Сайт баптаулары → Cookie файлдары және сайттар деректері бөліміне өтіңіз.
  4. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Edge
  1. Браузер баптауларын ашыңыз.
  2. Cookie файлдары және сайттар деректері бөліміне өтіңіз.
  3. Сақталған cookie файлдары мен деректер бөлімінде Cookie файлдары мен сайт деректерін басқару және жою түймесін басыңыз.
  4. Үшінші тарап cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Internet Explorer
  1. Браузер сипаттарын ашыңыз.
  2. Құпиялылық қойындысына өтіп, Қосымша түймесін басыңыз.
  3. Үшінші тарап cookie файлдары бағанында Қабылдау опциясын таңдаңыз.
  4. Өзгертулерді сақтаңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланып жатырсыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және оңай жүктеу үшін қолданылатын технологияларға қолдау көрсетпеуі мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасынбраузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет байланысына антивирус, файрвол немесе прокси әсер етеді

Антивирусқа, брандмауэрге немесе прокси серверге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Антивирус немесе брандмауэр әсерінен Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін сол бағдарламаның ерекше жағдайларына қосыңыз.

Интернеттің жылдамдығы төмендеді

Интернеттің жылдамдығын yandex.ru/internet бетінен тексеріңіз. Браузерде Диск қойындысынан басқа қойындыларды жабыңыз. Интернет пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.

Файлдар ашылмайды, бүлінген болып көрсетіледі

Егер Дискідегі файлдар ашылмаса немесе олардың күдікті кеңейтімдері бар көшірмелері пайда болса, компьютерге шифрлау вирусы жұқтырылған болуы мүмкін. Бұндай вирустар компьютердегі барлық файлдарды өзгертеді. Диск бағдарламасы өзгерістерді синхрондайтындықтан, Диск серверіндегі файлдар өзгерді. Өкінішке орай, Диск бағдарламасы вирус әрекеттері мен пайдаланушының әрекеттерін ажырата алмайды.

Файлдарды қалпына келтіру үшін:

  1. Тегін антивирустық бағдарламаларды пайдаланып компьютеріңізде вирустардың бар-жоғын тексеріңіз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Лаборатории Касперского» ұсынған Virus Removal Tool.
  2. Яндекс ID параметрлерінде құпиясөзді өзгертіңіз, оған телефон нөмірін байланыстырыңыз, сонымен қатар қауіпсіздік сұрағы мен жауабын өзгертіңіз. Мұны вирустарды тексергеннен кейін жасаған дұрыс.
  3. Себет ішінен файлдарды іздеп көріңіз. Егер вирус бастапқы файлдарды жойып, оларды бүллінгендерімен ауыстырса, түпнұсқалары Дискідегі Себетке түсуі мүмкін. Вирустың әсерінен бері 30 күннен аз уақыт өтсе, файлдар әлі де Себетте болуы мүмкін.
  4. Егер Себетте түпнұсқа файлдар болмаса, вирус оларды жоймай, шифрлаған болуы мүмкін. Өзгертулер журналынан шифрланған файлдардың ескі нұсқаларын қалпына келтіріп көріңіз. Егер өзгертулер тарихында ескі нұсқалар болмаса, файлдарды қалпына келтіре алмайсыз.