Қолдау қызметі

Қандай сұрағыңыз бар?

Сізге Бағдарламаны орнату бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Сізге Дискіге кіре алмаймын бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Мәселені нақтылаңыз:

Сізге Сервермен синхрондау үшін басқа қалтаны қалай таңдауға болады? бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Сізге Прокси-серверді пайдалану бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Сізге Автоматты түрде іске қосу бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Сізге Автоматты түрде жаңарту бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Қатені нақтылаңыз:

Бағдарлама сервермен байланыс орната алмады. Интернет байланысын тексеріңіз. Антивирусты және файрволды өшіріп көріңіз.

443, 5222 порттарының ашық екенін тексеріңіз. Егер прокси-серверлер пайдалансаңыз, оларды өшіріп көріңіз.

Бағдарлама Яндекс Диск қалтасындағы қандай да бір файлдарды пайдалану рұқсатын ала алмайды. Егер файл басқа құрылғыда ашылса немесе оның атауында рұқсат етілмеген таңбалар (Unicode таңбалары емес) болса, қате пайда болады.

Бағдарламаның Яндекс Диск қалтасын және ондағы файлдарды пайдалану рұқсатын тексеріңіз. Синхрондалатын файлдар басқа құрылғыда ашық болмауы керек.

Хабар сіздің бағдарламада авторизацияланбағыныңызды білдіреді. Осы хабарды басып, логин мен құпиясөзді қайта енгізіңіз.

Дискіде орын жоқ. Қажет емес файлдарды жойыңыз, себетті тазартыңыз немесе қосымша орын сатып алыңыз.

Синхрондауға таңдалған қалта оқу үшін қолжетімді емес немесе жойылған. Қалтаның орнында екені тексеріңіз немесе басқасын таңдаңыз.

Толық ақпаратты Синхронизация үшін файлдар мен қалталар таңдау бөлімінен қараңыз.

Сіз бағдарламаны орнаттыңыз, бірақ синхрондау үшін қалта таңдамадыңыз және бағдарламада авторизацияланбадыңыз.

Бағдарламаның баптауларында көрсетілген қалтаны Дискінің басқа аккаунты әлдеқашан пайдаланып жатыр. Әртүрлі аккаунтпен синхрондау үшін бірдей қалтаны пайдалануға болмайды. Бағдарламаның баптауларынан басқа қалтаны таңдаңыз.

Толық ақпаратты Синхронизация үшін файлдар мен қалталар таңдау бөлімінен қараңыз.

Дискімен синхрондалатын қалта таңдалмаған Қалтаны бағдарламаның баптауларынан таңдауға болады.

Толық ақпаратты Синхронизация үшін файлдар мен қалталар таңдау бөлімінен қараңыз.

Сіз өлшемі 1 Гб-тан асатын файлды жүктемекшісіз. Мұндай файлдарды Дискіге тек Яндекс 360 Премиум болған кезде жүктеуге болады.

Яндекс Диск қалтасында 50 гигабайттан асатын файлдар бар. Мұндай файлдарды Дискіге жүктеуге болмайды.

Сізге Синхрондау мәселесін шешу бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз.
Назар аударыңыз. Хабарға міндетті түрде бағдарламаның логтарын тіркеңіз.

Бағдарламада файлдарды жойған кезде, олар себетке түседі де 30 күн сақталады. Одан кейін серверден автоматты түрде жойылады. Жойылған файлдарды серверден қалпына келтіру мүмкін емес.

Егер компьютерден файлды жойып, бірақ серверде сақтағыңыз келсе, таңдап синхрондауды Қалталарды таңдап синхрондау нұсқаулығы бойынша реттеңіз.

Дискінің дұрыс әрі кепілді түрде жұмыс істеуі үшін, ресми қолданбалар мен бағдарламалар пайдалануға кеңес береміз.