Синхрондау мәселесін шешу

Менің файлдарым неге синхрондалмайды?

Яндекс Диск мына жағдайларда серверге файл жүктей алмайды:

  • компьютеріңіз интернетке қосылмаған;

  • Дискіде орын жоқ;

  • Яндекс Диск баптауларында синхрондау өшірілген;

  • синхрондалуы тиісті файлдың өлшемі тегін тариф үшін 1 Гб-тан көп немесе Яндекс 360 Премиум тарифі үшін 50 Гб-тан көп;

  • файлға кіру шектеулі (мысалы, файлды басқа бағдарлама пайдаланады).

Егер файлдар Яндекс Дискіде орналасып, бағдарламада белгішесімен белгіленсе, бірақ файлдар басқа компьютерлерде немесе веб-интерфейсте шықпаса, бізге бұл туралы кері байланыс үлгісі арқылы хабарлаңыз.

Бағдарлама "Синхрондалуда" күйінде қатып қалды.

Яндекс Диск қалтасындағы файлдарды атауын қысқа атауға өзгертіңіз. Бағдарламада желіге тұрақты байланыстың (антивирустар мен файрволдар қосылымды блоктауы мүмкін) бар-жоғын тексеріңіз.

Синхронизация қалтасындағы ақаулар туралы хабар шығады

Бұл ақау мына себептерге байланысты жиі болады:

Синхрондау қалтасы қолжетімді емес

Синхрондауға таңдалған қалта оқу үшін қолжетімді емес немесе жойылған. Қалтаның орнында екені тексеріңіз немесе басқасын таңдаңыз.

Толық ақпаратты Синхронизация үшін файлдар мен қалталар таңдау бөлімінен қараңыз.

Синхрондау қалтасындағы қайшылықтар

Бағдарламаның баптауларында көрсетілген қалтаны Дискінің басқа аккаунты әлдеқашан пайдаланып жатыр. Әртүрлі аккаунтпен синхрондау үшін бірдей қалтаны пайдалануға болмайды. Бағдарламаның баптауларынан басқа қалтаны таңдаңыз.

Толық ақпаратты Синхронизация үшін файлдар мен қалталар таңдау бөлімінен қараңыз.

Синхрондау қалтасы таңдалмаған

Дискімен синхрондалатын қалта таңдалмаған Қалтаны бағдарламаның баптауларынан таңдауға болады.

Толық ақпаратты Синхронизация үшін файлдар мен қалталар таңдау бөлімінен қараңыз.

Синхрондаудың төменгі жылдамдығы

Синхрондау жылдамдығы трафикті және жүйе ресурстарын үнемдеуді ескере отырып есептеледі. Сондай-ақ, жылдамдықты провайдеріңіз шектеуі мүмкін. Интернет байланысының жылдамдығын тексеріңіз.

Мен синхрондауды өшірдім, бірақ файлдар бәрібір Дискіге түседі

Егер басқа мобильдік құрылғыда авторизациялансаңыз, Яндекс Дискіге бөтен файлдар түсуі мүмкін. Бұл жағдайда қосулы автожүктеуде файлдар құрылғыдан Яндекс Дискіге жүктеледі.

Мына әдістер арқылы бөтен файлдардың Яндекс Дискіге жүктелуін тоқтата аласыз:

Барлық құрылғыдан шығу

Яндекс Дискіңізге бөтен файлдар түспеуі үшін, барлық құрылғыдағы Яндекс Дискіден шығыңыз.

  1. Кіру және құрылғылартарихы блогында Барлық құрылғыдан шығу сілтемесін басыңыз.
Бағдарламаны пайдалану мүмкіндігін жою

Сондай-ақ, сервердегі файлдарыңызды Яндекс Диск бағдарламалары мен қолданбаларының пайдалануын тоқтата аласыз:

  1. Тізімнен Яндекс Диск деген атауы бар жолдарды табыңыз.
  2. Әр жолды және Жою түймесін басыңыз.