Диск қолданбасына файлдар жүктеу

  1. Қолданбадан файлдар жүктегіңіз келетін қалтаны ашыңыз.
  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Жүктеу әдісін таңдаңыз:

Файлдар мен қалталар синхрондау

Файлдар телефонда синхрондалмайды. Файлдарды тек қолмен жүктеп алуға және жүктеуге болады. Алайда фотосурет пен видеоны шексіз автожүктеу опциясын қосуыңызға болады.

Файл серверге жүктелмейді

Файл жүктеу кезінде қате пайда болуы мүмкін, себебі:

Диск қолданбасында орын таусылды

Диск қолданбасында немесе қалта иесінің Диск қолданбасында (ортақ қалтаның қатысушысы болсаңыз) бос орын таусылған болуы мүмкін.

Интернет байланысына антивирус, файрвол немесе прокси әсер етеді

Антивирусқа, брандмауэрге немесе прокси серверге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Антивирус немесе брандмауэр әсерінен Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін сол бағдарламаның ерекше жағдайларына қосыңыз.

Интернеттің жылдамдығы төмендеді

Интернеттің жылдамдығын yandex.kz/internet бетінен тексеріңіз. Браузерде Диск қойындысынан басқа қойындыларды жабыңыз. Интернет пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.

Егер сіз Яндекс Диск қызметінің жұмыс істеуіне қатысты ақауға тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Жоғарғы сол жақ бұрыштағы портретті басыңыз.
  2. Анықтама және қолдау → Ақау туралы хабарлау опциясын таңдаңыз.
  3. Хабарласу себебін көрсетіңіз.
  4. Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.
Ескертпе. Мобильдік қолданбаға қатысты мәселелер туралы Анықтама беттерінен емес, қолданбаның өзінен хабарлаңыз. Осылайша сіздің сұрауыңыз тиісті мамандарға жетеді және сізге тезірек жауап беріледі. Сондай-ақ қолданбадан жіберу кезінде, біздің мамандарымыз мәселені түсінуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын тоқтатса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы хабарлама жіберіңіз.