Офлайн

Файлдарды интернетсіз пайдалана алу үшін, оларды Офлайн бөліміне қосыңыз. Файлдар мобильдік құрылғыға жүктеледі. Егер файлдарды басқа құрылғыдан өзгертсеңіз, олар интернет пайда болған кезде автоматты түрде Офлайн бөлімінде жаңартылады.

Қолданба файлдарды «Офлайн» бөліміне тек Wi-Fi немесе кез келген желі (Wi-Fi, мобильдік интернет) арқылы жүктей алады. Баптаулардан сәйкес нұсқаны таңдаңыз.

Файлдарды «Офлайн» бөліміне қосу
Қажетті файлдарды немесе қалталарды бөлектеп, экранның жоғарғы жағындағы түймесін басыңыз. Офлайн бөліміне қосылған файлдар белгішесімен белгіленеді.
Офлайн бөліміндегі файлдарды көру
Файлдар бөліміне өтіп, жоғарғы жолда Офлайн. тармағын таңдаңыз.
«Офлайн» бөлімінен файлды жою
Қажетті файлдарды бөлектеп, экранның жоғарғы жағындағы белгішесін басыңыз.

Офлайн бөліміндегі барлық файлды жою үшін:

  1. Баптауларды ашыңыз.
  2. Офлайн бөлімін тазарту тармағын таңдаңыз.
  3. Әрекетті растаңыз.
Ескертпе. Офлайн бөлімін тазартқан кезде файлдар тек мобильдік құрылғыдан жойылады. Олар Диск серверлерінде сақталады.

Егер сіз Яндекс Диск қызметінің жұмыс істеуіне қатысты ақауға тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Жоғарғы сол жақ бұрыштағы портретті басыңыз.
  2. Анықтама және қолдау → Ақау туралы хабарлау опциясын таңдаңыз.
  3. Хабарласу себебін көрсетіңіз.
  4. Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.
Ескертпе. Мобильдік қолданбаға қатысты мәселелер туралы Анықтама беттерінен емес, қолданбаның өзінен хабарлаңыз. Осылайша сіздің сұрауыңыз тиісті мамандарға жетеді және сізге тезірек жауап беріледі. Сондай-ақ қолданбадан жіберу кезінде, біздің мамандарымыз мәселені түсінуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын тоқтатса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы хабарлама жіберіңіз.