Фотосурет

Фотосурет бөлімінде мыналар көрсетіледі:

  • түсірілген күні көрсетілген Диск қолданбасында JPEG форматында сақталған барлық фотосурет;
  • Диск қолданбасына мобильдік құрылғылардан автоматты түрде жүктелген фотосурет пен видео;
  • осы құрылғыда сақталған, бірақ Диск қолданбасына жүктелмеген фотосурет пен видео.
Ескертпе. Бөлім автоматты түрде жасалады. Сондықтан ол жерге фотосурет қолмен орналыстырылмайды.
  1. Фотосурет қарау және іздеу
  2. Нобай жүктеу
  3. Фотосуретпен орындалатын әрекеттер
  4. Диск қолданбасында және құрылғыда қандай фотосуреттің сақталатынын қалай білуге болады?

Нобай жүктеу

Қолданба фотосуреттердің нобайын тек Wi-Fi немесе кез келген желі (Wi-Fi, мобильдік интернет) арқылы жүктей алады. Баптаулардан сәйкес нұсқаны таңдаңыз.

Назар аударыңыз. Мобильдік интернетті пайдаланғаныңыз үшін шотыңыздан ақы алынуы мүмкін.

Фотосуретпен орындалатын әрекеттер

Фотосуреттерді бөлісе аласыз, редакторда өңдей аласыз немесе жоя аласыз. Ол үшін фотосуретті ашып, экранның жоғарғы бөлігінен қажетті әрекетті таңдаңыз.

Диск қолданбасында және құрылғыда қандай фотосуреттің сақталатынын қалай білуге болады?

Фотосуреттерді олардың төменгі оң жақ бұрышындағы белгішелерден ажыратуға болады:

  • [белгіше жоқ] — фотосурет Диск қолданбасына қолмен немесе автоматты түрде жүктелген;
  • — фотосурет құрылғадан Диск қолданбасына автоматты түрде жүктеледі;
  • — фотосурет Диск қолданбасына жүктелмеген және тек құрылғыда сақталады, себебі автожүктеу өшірулі немесе тоқтатылған. Сонымен қатар бұл белгіше арқылы Диск қолданбасына автоматты түрде жүктелген, бірақ Фотосурет бөлімінен жойылған фотосуреттер белгіленеді.

Егер сіз Яндекс Диск қызметінің жұмыс істеуіне қатысты ақауға тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Жоғарғы сол жақ бұрыштағы портретті басыңыз.
  2. Анықтама және қолдау → Ақау туралы хабарлау опциясын таңдаңыз.
  3. Хабарласу себебін көрсетіңіз.
  4. Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.
Ескертпе. Мобильдік қолданбаға қатысты мәселелер туралы Анықтама беттерінен емес, қолданбаның өзінен хабарлаңыз. Осылайша сіздің сұрауыңыз тиісті мамандарға жетеді және сізге тезірек жауап беріледі. Сондай-ақ қолданбадан жіберу кезінде, біздің мамандарымыз мәселені түсінуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын тоқтатса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы хабарлама жіберіңіз.