Басты бет туралы сұрақтар
Яндексті бастапқы бетке айналдыра алмаймын
yandex.kz
бетін нұсқаулық бойынша басты бет етіп көріңіз. Егер бұл мүмкін болмаса, мәселенің қалай және қандай әрекеттен кейін туындайтыны туралы бізге жазыңыз.
Яндекс беті жүктелмей жатыр
Егер жарнама блоктағыштарын (мысалы, AdBlock немесе AdGuard) қолдансаңыз, оны өшіріп, басты бетті қайта жүктеп көріңіз. Егер себебі блоктағышта болса, Яндекс дұрыс жұмыс істеуі үшін, оны қосып, нұсқаулар бойынша реттеңіз.
Егер ұсыныстар көмектеспесе, қате туралы бізге жазыңыз. Бұл мәселе басқа браузерде қайталанатынын көрсетіңіз. Егер мүмкін болса, беттің скриншотын тіркеңіз.
Хабарландырудағы қате
Яндекстің басты бетінде хабарландырудан қатені немесе емле қатесін байқасаңыз, бізге жазыңыз. Мүмкіндік болса, қате көрсетілген скриншотты тіркеңіз.
Жаңалықтар және Дзен қайда жоғалып кетті?
Яндекс компаниясы Поиск сервисіне күш жұмылдырып, ыңғайлы басты бет жасап шығарды. Новости және Дзен мазмұнын мына жерден оқыңыз.
Күңгірт тақырыпты қалай қою керек?
Басты бет үшін күңгірт тақырыпты реттеулер бетінде қоса аласыз. Яндекс ID аккаунтында авторизациялануыңыз керек екеніне назар аударыңыз.
Қала дұрыс анықталмайды
Туындаған мәселе туралы егжей-тегжейлі баяндаңыз:
- Қала қате көрсетілген бетке сілтеме жіберіңіз.
- Мені табу түймесін басқаннан кейін, реттеулерде анықталатын қаланы және нақты өзіңіз орналасқан қаланы көрсетіңіз.
- Яндекс Интернетометр сервисіне өтіп, беттің төменгі жағында** Алмасу буферіне көшіру** түймесін басыңыз. Кері байланыс үлгісініңТехникалық ақпарат жолына мәтінді енгізіңіз.
Яндекс сервистерінде тілді ауыстыру
Жалпы реттеулер бетінде қажетті тілді таңдап, Сақтау түймесін басыңыз.
Басты бет бойынша ұсыныстар мен тілектер
Басты бет жұмысында не өзгерткіңіз келетіні жайлы айтып беріңіз. Сервисті әрі қарай дамытқан жағдайда пікіріңізді ескеруге тырысамыз.
Басты беттегі басқа мәселе
Қате туралы бізге жаза аласыз.