Пайдаланушылардың жауапкершілігі және мазмұнға қатысты шағымдар туралы

Яндекс пайдаланушыларға ақпаратты сақтауға, іздеуге және бөлісуге мүмкіндік береді.

Пайдаланушылар мазмұнды серверлерімізге орналастырар алдында заңсыз материалдарды немесе үшінші тұлғалардың құқықтарын бұзатын мазмұнды орналастырмауға міндеттенетін Пайдаланушы келісімі шарттарын қабылдайды.

Біз адал емес пайдаланушылар ережелерімізді де, заңдарымызды да бұзатынын түсінеміз және өзімізге мәлім болған құқық бұзушылықтарды тоқтату үшін қолдан келетін барлық шараларды қолданамыз. Компаниямызда сервистерімізді пайдаланып үшінші тұлғалардың құқықтарын бұзғаны туралы шағымдар мен арыздарға жауап берудің стандартты схемалары қабылданды.

Шағымдар

Егер Яндекс қызметтерін пайдаланушы орналастырған қандай да бір материал сіздің құқықтарыңызды бұзады деп ойласаңыз, сол пайдаланушыға тікелей хабарласып, оларға шағымдарыңыз туралы жеткізіп көріңіз. Кейде дауды шешуге осының өзі жеткілікті.

Егер бұл жағдайға Яндекстің араласуы қажет болса, бізге келесі тәсілдердің бірімен негізді шағым жіберіңіз:

Жалған шағым бермеуіңізді өтінеміз. Даулы материал шынымен құқықтарыңызды бұзатынына көз жеткізіңіз. Егер құқықтарыңыз бұзылғанына немесе бұл құқықтардың не екеніне сенімді болмасаңыз, заңгермен кеңесіңіз.

Шағымда көрсетіңіз:

  1. Жеке басыңызды анықтауға арналған деректер.

  2. Шағымның негіздері – сайттағы қандай материал сіздің құқықтарыңызды бұзады және бұл бұзушылық неден тұрады:

    • материалдың нақты атауын беріңіз;
    • ол орналастырылған беттердің нақты мекенжайларын (URL) көрсетіңіз;
    • бұл материал қандай құқықтарыңызды бұзғанын жазыңыз.

    Назар аударыңыз

    Шағымға орналастырылған материал құқықтарын бұзған тұлға немесе оның өкілі қол қоюға тиіс. Өтініш берушінің мүддесі үшін әрекет ету құқығы заңнамаға сәйкес ресімделіп, өтінішке қоса берілген сенімхатпен расталуға тиісті.

Пайдаланушы құқығының бұзылуы туралы шағымды алғаннан кейін, онда көрсетілген материалдарға кіруге тыйым саламыз. Егер оны орналастырған пайдаланушы тіркелу кезінде өзінің байланыс деректерін көрсеткен болса, біз оған келіп түскен шағымға байланысты осы материалдарды жабатынымыз туралы қосымша хабарлаймыз. Бұзушылық бірнеше рет қайталанса, Яндекс өз қалауымен бұзушылардың аккаунттарын жоя алады.

Даулы материалдарды орналастырған пайдаланушының өтініші мен шағымданушының өтінішінде олардың жеке басын анықтауға және оларға хабарласуға мүмкіндік беретін барлық қажетті мәліметтер болуы керек.

Пайдаланушының қарсы мәлімдемесін алғаннан кейін біз дау тараптарына осы мәселені өзара талқылау үшін ақпарат береміз және даулы материалдарға кіру мүмкіндігін ашамыз. Егер болашақта Яндекске даудың шағымданушы пайдасына шешілгенін растайтын құжаттар келіп түссе, материалдар блокталады.