Іздеу және капчаны бұғаттау

Іздеу не себептен бұғатталады?

Яндекс Іздеуі бір IP мекен-жайынан бір уақытта көп сұраныс түссе, бұғатталуы мүмкін. Бұл жағдайда бағдарламалар мен адамдардың іздеу сұранымдарын ажырату қиын. Мысалы, бірнеше адам бір IP мекен-жайдан интернетке қосылған құрылғылардан Яндекстің қандай да бір сервисін қолданған жағдайда. Бұл жағдайда Яндекс барлық осы пайдаланушыларды бір ретінде қабылдайды және символдарды тану үшін капчаны көрсетеді.

Менің IP-мекен-жайымнан басқа біреу желіге қалай шыға алады?

Сіздің IP-мекен-жайыңыздан келіп түскен сұранымдар міндетті түрде сіздің құрылғыңыздан жіберілмеуі мүмкін. Интернет-провайдерлер кейде бірнеше абоненттерді бір IP мекен-жайға біріктіреді.

Егер сіз қоғамдық желіге қосылсаңыз, мысалы, кафеде болсаңыз және Wi-Fi арқылы интернетке шықсаңыз, онда сол Wi-Fi нүктесін қолданғандардың бәрінде бір IP мекен-жай.

Сіздің компьютеріңіз автоматты түрде сұранымдарды жіберетін вируспен зарарланған болуы мүмкін. Жүйені Dr.Web компаниясының CureIt! антивирустық утилитасы немесе Касперский Зертханасының Virus Removal Tool утилитасымен тексеруге кеңес береміз.

Егер маған капчаны көрсетсе, іздеуге қарай қалай қайтамын?

Іздеу бетіне оралу үшін, сіз капча суретінде көретін таңбаларды енгізіңіз және Жіберу батырмасын басыңыз.

Капчаның суретін жаңарту үшін белгішесін басыңыз.

Суреттегі таңбалардың орнына дыбыстық капчадан сандар жасауға болады. Ол үшін  → Дыбыстау белгішесін басыңыз және хабарламаны тыңдаңыз.

Назар аударыңыз. Яндекс тек суреттегі таңбаларды сұратады және ешқашан телефон нөмірін көрсетуді, SMS жіберуді немесе логин мен құпиясөзді қайта енгізуді сұрамайды. Егер сіз осындай талаптарға тап болсаңыз — сіз жалған бетке кірдіңіз деген сөз. Бұл туралы бізге кері байланыс нысаны арқылы хабарлаңыз.

Егер таңбалар дұрыс енгізілсе, Яндекс браузеріңізді тексерілген ретінде ұзақ есте сақтайды (егер cookie файлдары браузерде үнемі сақталған болса).

Егер сіз Яндекске автоматты сұрау салуыңыз қажет болса, Яндекс.XML сервисін пайдаланыңыз.

Мен капчаның суретін көрмеймін, не істеу керек?

Браузерде суреттерді жүктеу қосылғанын тексеріңіз.

Егер сіз Яндекс логотипін көріп отырсаңыз, бірақ таңбалар бар суретті көрмесеңіз, браузер плагиндері немесе файрволл баптаулары жүктеуді бұғаттамайтынын тексеріңіз.

Егер сіз жұмыста осы мәселеге тап болсаңыз, желі әкімшісіне хабарласыңыз.

403-қате. Не істеу керек?

403-қате Яндекс қызметтеріне кіруге тыйым салынғанын білдіреді. Бұл автоматты бағдарлама (бот) капчаны айналып өтуге тырысып және бөлінген IP-мекен-жайлардан немесе ашық прокси-сервистер арқылы бір мезгілде тым көп сұраныстарды орындаған кезде пайда болады. Кейде боттар тірі адамдарға тиесілі IP-мекен-жайларды пайдалана алады. Бұл жағдайда сервистерге кіру де бұғатталады.

Егер сіз мұндай қатеге тап болсаңыз, осы беттің соңында кері байланыс нысанын пайдаланыңыз. Егер сервистерге сұраныс автоматты бағдарламадан емес, адамнан келіп түссе, білікті маман шағымды қарайды және IP-мекен-жайды мерзімінен бұрын бұғаттан шығарады.

Қолдау қызметіне жазу

Осы қызметтің қолдау қызметіне тікелей хабарласыңыз. Ол үшін оның Көмек бөліміне өтіп, сонда кері байланыс нысанын пайдаланыңыз (әдетте нысандар беттің төменгі жағында орналасқан немесе мазмұнда қолжетімді). Солайша сіздің хабарламаңыз бірден қажетті мамандарға түсіп, жауап тез беріледі.