Яндекс Күнтізбеге қатысты мәселелерді шешу

Ескертпе. Яндекс Күнтізбе сервисінде телефон арқылы қолдау қызметі жоқ. Біз тек пайдаланушылардың хаттарымен жұмыс істейміз. Бұл тиімді: хатта бізге скриншоттар жібере аласыз, осылайша біз мәселені тезірек шешіп, көмектесеміз.

Осы бетте жиналған кеңестер сұрағыңызды өз бетіңізше шешуге көмектесуі мүмкін.

Не болды?

Мәселені нақтылаңыз:

Мұның себептері және түзету жолы:

Браузерде деректерді блоктау қосулы

Браузеріңізге арналған нұсқаулық бойынша деректерді блоктау функциясын өшіріңіз

Яндекс Браузер
  1. Браузер реттеулерін ашыңыз.
  2. Сайттар қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төменге айналдырып, Сайттардың кеңейтілген реттеулері түймесін басыңыз.
  4. Бетті төмен айналдырып, Cookie файлдары бөлімін табыңыз.
  5. Бөгде cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Mozilla Firefox
  1. Браузер реттеулерін ашыңыз.
  2. Құпиялылық және қорғау қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен қарай айналдырып, Куки және сайттардың деректері бөлімін табыңыз.
  4. Ерекше жағдайларды басқару түймесін басыңыз.
  5. Веб-сайт мекенжайы жолағына https://calendar.yandex.kz/ деп енгізіңіз.
  6. Рұқсат беру түймесін басыңыз.
  7. Өзгертулерді сақтаңыз.
Google Chrome
  1. Браузер реттеулерін ашыңыз.
  2. Сол жақтағы панельде Құпиялылық және қауіпсіздік тармағын таңдаңыз.
  3. Сайт реттеулері бөлімінде Cookie файлдары және сайттардың басқа деректері тармағын таңдаңыз.
  4. Бөгде cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Opera
  1. Браузер реттеулерін ашыңыз.
  2. Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Cookie файлдары және сайттардың басқа деректері бөлімін ашыңыз.
  4. Бөгде cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Edge
  1. Браузер реттеулерін ашыңыз.
  2. Сол жақтағы панельде Cookie файлдары және сайттардың рұқсаттары тармағын таңдаңыз.
  3. Cookie файлдарын және сайт деректерін басқарыңыз, сондай-ақ жойыңыз тармағын таңдаңыз.
  4. Бөгде cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Internet Explorer
  1. Браузер реттеулерін ашыңыз.
  2. Құпиялылық қойындысына өтіңіз.
  3. Қосымша түймесін басыңыз.
  4. Cookie файлдарын автоматты басқару функциясын өшіру опциясын қосыңыз.
  5. Негізгі cookie файлдары және Бөгде cookie файлдары тізімдерінде "Accept" мәнін таңдаңыз.
  6. Негізгі cookie файлдарын әрқашан рұқсат ету опциясын қосыңыз.
  7. Өзгертулерді сақтаңыз.
Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер қаралған беттердің көшірмелерін кэште сақтайды. Сіз беттерді қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадтан жүктей алады. Мысалы, егер браузер жадтан кіріс хаттар бетін жүктесе, жаңа хаттар есептегішінің ескірген мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлі түрде жүктеп алу үшін бетті жаңартып көріңіз.

Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалап, барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Күнтізбені блоктайды
Браузердегі қосымшалар мен кеңейтімдер кесірінен пошта дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Күнтізбе жарнама блоктағышы немесе антивирус кеңейтімі кесірінен дұрыс жұмыс істемесе, Күнтізбе бетін осы кеңейтімнің ерекше жағдайларына қосыңыз.Толығырақ Жарнама блоктағыштарын реттеу, Сайттар үшін ерекше жағдайларды реттеу бөлімдерінен қараңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттердің жылдам және ыңғайлы жүктелуі үшін қолданылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Иероглифтер немесе түсініксіз таңбалар беттің қате кодталуынан пайда болады. Кодтауды вирустар немесе зиянкес бағдарламалар өзгертуі мүмкін.

Компьютеріңізде вирустар бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Лаборатории Касперского» ұсынған Virus Removal Tool.

Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Мұның себебі және түзету жолы:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер қаралған беттердің көшірмелерін кэште сақтайды. Сіз беттерді қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадтан жүктей алады. Мысалы, егер браузер жадтан кіріс хаттар бетін жүктесе, жаңа хаттар есептегішінің ескірген мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлі түрде жүктеп алу үшін бетті жаңартып көріңіз.

Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалап, барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Күнтізбені блоктайды
Браузердегі қосымшалар мен кеңейтімдер кесірінен пошта дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Күнтізбе жарнама блоктағышы немесе антивирус кеңейтімі кесірінен дұрыс жұмыс істемесе, Күнтізбе бетін осы кеңейтімнің ерекше жағдайларына қосыңыз.Толығырақ Жарнама блоктағыштарын реттеу, Сайттар үшін ерекше жағдайларды реттеу бөлімдерінен қараңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттердің жылдам және ыңғайлы жүктелуі үшін қолданылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет жылдамдығы төмендеді

Интернет байланысының жылдамдығын yandex.kz/internet бетінде тексеріңіз. Браузерде Күнтізбеден басқа қойындыларды жабыңыз. Интернетті пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.

Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Қауіпсіздік сертификатының қатесі туралы хабар мына фразадан басталады:

  • "Қосылымыңыз қорғалмаған".
  • "Сайт компьютеріңіздің қауіпсіздігіне қауіп төндіреді".
  • "Сертификат қате".
  • "Қауіпсіздік сертификатында қате бар".
  • "Бұл қосылым сенімді емес".

Қауіпсіздік сертификатының қателері неліктен пайда болады және оларды түзету жолы:

Сенімсіз қосылым немесе қате қауіпсіздік сертификатының қателері браузер мен компьютер реттеулері арасындағы қайшылықтан пайда болуы мүмкін. Сондай-ақ қателерді антивирус жұмысы тудыруы мүмкін. Сертификат қатесінің себебін түсіну үшін оның кодын хабардың соңынан табыңыз.

Қате коды Шешімі
  • ssl_error_bad_cert_domain
Браузердің мекенжай жолағына дұрыс мекенжай енгізілгенін тексеріңіз — calendar.yandex.kz немесе passport.yandex.kz, ал kz сөзінен кейін нүкте немесе басқа таңба емес, / таңбасы тұруы тиіс.
  • err_cert_date_invalid
  • sec_error_oscp_invalid_signing_cert
  • sec_error_expired_issuer_certificate
  • sec_error_expired_certificate
  • sec_error_ocsp_future_response
Компьютерде күн және уақыт дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз. Олар дұрыс реттелмесе, жүйе сертификат мерзімі әлі басталмады немесе аяқталды деп қателеседі.
  • err_cert_common_name_invalid
  • err_cert_authority_invalid
  • sec_error_unknown_issuer
Антивирусыңыздың реттеулерінде HTTPS қосылымдарын тексеру функциясы өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Оны Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security антивирустарында қалай істеу керектігін кесте астынан қараңыз.

Компьютеріңізде антивирустық бағдарлама болмаса, алаяқтар зиянкес код немесе MITM шабуылы көмегімен қауіпсіздік сертификатын ауыстырған болуы мүмкін. Компьютеріңізде вирустар бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Лаборатории Касперского» ұсынған Virus Removal Tool.

Kaspersky Internet Security антивирусында HTTPS қосылымдарын тексеру функциясын өшіру
  1. Антивирус терезесін ашып, сол жақ төменгі бұрыштағы түймесін басыңыз.
  2. Қосымша қойындысына өтіп, Желі тармағын таңдаңыз.

  3. Қорғалған қосылымдарды тексеру блогында Қорғалған қосылымдарды тексермеу мәнін орнатып, таңдауды растаңыз.
ESET NOD32 Smart Security антивирусында HTTPS қосылымдарын тексеру функциясын өшіру
  1. Антивирус терезесін ашып, Реттеу қойындысына өтіп, Қосымша реттеулер сілтемесін басыңыз.
  2. Интернет және электрондық пошта → SSL/TLS блогында SSL/TLS протоколына сүзгі қолдану функциясын қосу опциясын өшіріңіз.
  3. Интернет және электрондық пошта → Интернетті пайдалану мүмкіндігін қорғау → Веб-протоколдар → HTTPS сканерлеу модулін реттеу блогында HTTPS протоколын тексеру функциясын қосу опциясын өшіріңіз.
  4. Өзгертулерді сақтау үшін OK түймесін басыңыз.
Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Бізге мәселе туралы жазыңыз. Ол туралы толығырақ айтыңыз: ол қашан пайда болды, қандай әрекеттерді және қандай ретпен орындадыңыз. Мүмкіндігінше скриншот жасаңыз. Қандай браузерді және оның қандай нұсқасын пайдаланатыныңызды көрсетіңіз.

Мәселені нақтылаңыз:

Қате туралы хабар алсаңыз, қауіпсіздік жүйеміз аккаунтыңызды күдікті деп санады. Ықтимал себептері: жәшігіңіз бен телефоныңыздың нөмірі байланыстырылмаған немесе аккаунт реттеулерінде ойдан шығарылған аты-жөніңіз көрсетілген.

Күнтізбеде кездесулер жасау мүмкіндігі уақытша блокталады. Мәселені шешу үшін аккаунт реттеулерінде шынайы жеке деректерді көрсетіп, Телефон нөмірлері бетінде аккаунт пен телефон нөмірін байланыстырыңыз, сонда блоктау автоматты түрде аяқталады.

Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Оқиғалар туралы еске салғыштар келмесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Хабарда мыналарды көрсетіңіз:
  • оқиға сілтемесі;
  • таңдалған хабарландыру әдісі;
  • оқиғаға шақырған адамның Яндекс логині;
  • Яндекс сіздің логиніңіз.

Оқиғаларға шақырулар келмесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Хабарда мыналарды көрсетіңіз:
  • шақыру келмеген оқиға сілтемесі;
  • таңдалған хабарландыру әдісі;
  • оқиғаға шақырған адамның Яндекс логині;
  • Яндекс сіздің логиніңіз.
Сізге Оқиға жасау бөлімі көмектесе алады. Кеңестер көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Синхрондауды қай жерде реттейсіз?

Яндекс Күнтізбені Outlook қызметімен синхрондау мүмкіндігі әзірге жоқ. Басқа бағдарламаны қолдансаңыз, қолдау қызметіне кері байланыс үлгісі арқылы жазыңыз.

Хабарда мыналарды көрсетіңіз:
  • логиніңіз;
  • синхрондау орындалатын сілтеме (қажетті күнтізбе реттеулерінде Экспорт қойындысына өтіп, қажетті форматты таңдап, мекенжайды көшіріңіз);
  • қате уақыты;
  • қате туралы хабары бар скриншот;
  • бағдарлама атауы және нұсқасы.
iOS жүйесіндегі смартфонда синхрондау жұмыс істемесе, кеңейтілген реттеулерді тексеріңіз:
  • SSL: Иә

  • Порт: 443

  • Account URL: https://caldav.yandex.ru/principals/users/ваш_логин@ваш_домен/

Күнтізбе мобильді құрылғымен сонда да синхрондалмаса, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Хабарда мыналарды көрсетіңіз:
  • күнтізбе сілтемесі;
  • синхрондау жүзеге асырылатын бағдарлама реттеулерінің скриншоттары;
  • қате туралы хабары бар скриншот;
  • құрылғы моделі және платформа нұсқасы.

Күнтізбе мобильді құрылғымен синхрондалмаса, кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Хабарда мыналарды көрсетіңіз:
  • күнтізбе сілтемесі;
  • синхрондау жүзеге асырылатын бағдарлама реттеулерінің скриншоттары;
  • қате туралы хабары бар скриншот;
  • құрылғы моделі және платформа нұсқасы.