Жиі кездесетін мәселелерді шешу
Бұл бөлімде Яндекс Браузер жұмысы кезінде пайда болған ең жиі таралған қиындықтардың шешімдері келтірілген.
Орнату және іске қосу |
Орнату және іске қосу |
Егер Браузер іске қосылмаса немесе сіз "Қосымшаны іске қосу мүмкін болмады, өйткені оның қосарлас конфигурациясы дұрыс емес" қатесін көрсеңіз, ағымдағының үстінен соңғы нұсқасын орнатып көріңіз. browser.yandex.kz парақшасындағы орнату файлын жүктеңіз.
Егер бұл көмектеспесе, бізге жазыңыз.
Қадам бойынша сипаттаңыз:
- Браузерді ашу әрекеті кезінде не болады (мысалы, қате туралы хабарламалар пайда болады немесе Браузер терезесі қате ашылады);
- қиындықтың пайда болуына не түрткі болды (мысалы, Браузер немесе жүйені жаңарту, бағдарламалар немесе кеңейтімдерді орнату);
- Браузер қашаннан бері ашылмайды.
Мүмкін болса, қатенің скриншотын қосыңыз.
Егер дискіде 600 МБ-тан аз орын болса, браузер жұмысы тежелуі мүмкін. Дискідегі орынды босатыңыз.
Егер бұл көмектеспесе, үлгі арқылы қолдау қызметінде хабарламада:
- Браузердің қандай әрекеттерде кідіретінін жазыңыз.
- Барлық беттермен немесе тек белгілі бір беттермен қиындық туындайтынын көрсетіңіз (қайсысымен көрсетіңіз).
- Нұсқаулық бойынша түсіріп, кез келген бұлт қоймасына қоюыңыз қажет net-export сілтемелерін қосыңыз.
Егер беттерді ашу кезінде қателер пайда болса, қате мәтінін хабарламаға қосыңыз.
- Жұмыстық профильде барлық қойындыларды жауып көріңіз, кешті тазартыңыз және браузерді қайта іске қосып көріңіз.
Егер көмектеспесе, жаңа пайдаланушы профилін жасап көріңіз және сонда осы жағдайды қайталап көріңіз.
Назар аударыңыз. Жаңа профильді құру кезінде ескісін өшірмеңіз, өйткені ол бетбелгілер, құпиясөздер және т. б. сияқты деректерді қамтиды.Осыдан кейін жұмыс үстеліндегі жаңа профиль таңбашасы арқылы Браузерді іске қосыңыз да, оның жылдамырақ істей бастағандығын тексеріңіз. Егер жаңа профильде істеу сізге жарамды болса, сіз оны пайдалана бере аласыз, ал барлық жеке деректерді ескі профильден синхрондау көмегімен көшіре аласыз (жаңа профильде синхрондауды ескі профильдегі логинмен қосыңыз).
Жаңа профильде көшіргеннен кейін бәрі дұрыс істеп тұрғандығына көз жеткізбестен ескі профильді өшірмеңіз.
Егер баптауларды көшіргеннен кейін жағдай қайталанса, бұл кеңейтімнің дұрыс жұмыс істемей тұрғандығын білдіреді. Күрделі кеңейтімді өшіріңіз.
- Ctrl + Shift + Q пернелер тіркесімін пайдаланып, браузерді қайта іске қосыңызбасыңыз және барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.
- Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кеш-жадты тазартыңыз.
- Егер қиындық жоғалса, іріктеу әдісі арқылы оны туғызатын кеңейтімді табыңыз. Әр қосқан сайын Браузерді қайта іске қосыңыз.
- Бұл кеңейтімді сөндіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
Жады және жылдам әрекет |
Жады және жылдам әрекет |
Заманауи браузерлер жедел жадты белсенді пайдаланады. Интернетте тұрақты беттер ауысымына толыққанды қосымшалар келді. Мысалы, бір қойындыда музыкалық ойнатқыш, ал екіншісінде — YouTube-тағы бейнеролик ашық делік, ал үшіншісінде онлайн-редакторда жұмыс істеп отырсыз. Қойындылар арасында жылдам ауысу үшін олардың деректері жедел жадта сақталуы керек.
- Көп процессорлық сәулет. Браузердің әрбір терезесі — қосымша жадты қажет ететін жеке үдеріс. Көп процессорлық сәулет тұрақтылықты көбейтеді — ақау кезінде бір қойындыдағы басқа қойындылар сақталады және мәліметтер жойылмайды.
- Алдын ала жүктеуді пайдалану. Браузер қандай сілтемені басатыныңызды анықтап, бет деректерін алдын ала жүктейді.
- Кеңейтімдердің көп саны. Кеңейтімдер Браузердегі жұмысты ыңғайлы етеді, бірақ олардың әрқайсысы оперативті жадты қажет етеді.
Орта есеппен Браузер бірнеше ашық қойындымен оперативті жадтың 300-ден 1000 МБ-қа дейінгі мөлшерін тұтынады.
- парақшаларды алдын ала жүктеуді (Іздеу бөлімінде Оларды жылдам жүктеу үшін алдын ала парақтар туралы деректерді сұрау опциясын өшіріңіз);басыңыз және
- пайдаланылмайтын кеңейтімдер.
Көптеген процестер іске қосылды, қорқынышты ештеңе жоқ. Chromium қозғалтқышының барлық браузерлері осы режимде жұмыс істейді. Әрбір браузер терезесі, сондай-ақ кейбір кеңейтімдер мен плагиндер, істен шыққан жағдайда басқа ашық қойындылар мен кеңейтімдерге зиян келтірмейтін жеке процесс болып табылады.
Барлық кеңейтімдерді тексеріп көріңіз, сондай-ақ кеш, тарих пен cookie файлдарын жойыңыз.
- Ctrl + Shift + Q пернелер тіркесімін пайдаланып, браузерді қайта іске қосыңыз.басыңыз және барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.
- Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кеш-жадты тазартыңыз.
- Егер қиындық жоғалса, іріктеу әдісі арқылы оны туғызатын кеңейтімді табыңыз. Әр қосқан сайын Браузерді қайта іске қосыңыз.
- Бұл кеңейтімді сөндіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
- мына пернелер Ctrl + Shift + Del (Windows және Linux жүйелерінде) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та) пернелер тіркесімін басыңыз. немесе
- Журналды тазалау тізімінде кешті жою кезеңін таңдаңыз.
- Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
- Басқа барлық опцияларды өшіріңіз (тек Браузер кешін тазалағыңыз келсе).
- Тазартуды басыңыз.
- батырмасын басыңыз.
- Сол жақ төменгі бұрышта Тарихты тазалау батырмасын басыңыз.
- Тарихты тазалау терезесінде тарихты жойғыңыз келетін уақыт кезеңін көрсетіңіз.
- Қаралымдар опциясын қосыңыз.
- Қажет болса, барлық басқа опцияларды өшіріңіз.
- Тазартуды басыңыз.
- мына пернелер Ctrl + Shift + Del (Windows және Linux жүйелерінде) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та) пернелер тіркесімін басыңыз. немесе
- Журналды тазалау тізімінде кешті жою кезеңін таңдаңыз.
- Cookie файлдары және сайттар мен модульдердің басқа деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
- Тазартуды басыңыз.
Егер мәселені өзіңіз шеше алмасаңыз, болған жағдай туралы мейлінше толығырақ бізге жазыңыз.
Біріктіру |
Біріктіру |
Сайт бірнеше себептерге байланысты ашылмауы немесе толық жүктелмеуі мүмкін:
- батырмасын басыңыз.
- Парақшаны төмен жылжытыңыз және Сайттардың кеңейтілген баптаулары батырмасын басыңыз.
- Cookie-файлдар бөлімінде Cookie-файлдар мен сайт деректері батырмасын басыңыз.
- Қажетті сайтқа тінтуір көрсеткішін апарыңыз және атаудың оң жағында пайда болған Жою сілтемесін басыңыз. Осы беттің барлық coookie-лері жойылады.
- Ctrl + Shift + Q пернелер тіркесімін пайдаланып, браузерді қайта іске қосыңыз.басыңыз және барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.
- Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кеш-жадты тазартыңыз.
- Егер қиындық жоғалса, іріктеу әдісі арқылы оны туғызатын кеңейтімді табыңыз. Әр қосқан сайын Браузерді қайта іске қосыңыз.
- Бұл кеңейтімді сөндіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
- Windows пәрмен жолын ашыңыз. Мына пернелерді басыңыз: Windows + R немесе іздеу жолында "Орындау" сөзін теріңіз. Ашылған диалог терезесінде пернетақтадан
cmd
пәрменін енгізіңіз. - Пернетақтадан
ipconfig/flushdns
пәрменін енгізіңіз. - Желі байланысын қайта іске қосыңыз.
Сайтқа кіру желіңіздегі түрлі шектеулерді қиындатуы мүмкін. Мысалы, бағдарламалық қамтамасыз ету жұмысы (антивирус, файрволдар, вирустар) немесе провайдер жағында желіні баптау ерекшеліктері (прокси-серверлер және т.б.).
Басқа желідегі басқа компьютерде сайтқа кіруді тексеріңіз және сайт жұмыс істеп тұрғанына көз жеткізіңіз. Егер сайт тек компьютеріңізде ашылмаса, жүйелік әкімшіге немесе провайдердің қолдау қызметіне жүгінуді ұсынамыз.
Сайттың беті уақытша файлдардың көп санына байланысты толық жүктелмеуі мүмкін. Бетте бар барлық cookie-лерді жойыңыз:
Мәселенің қайталануын тексеріңіз.
Кеңейтімдердің сайт беттерінің бейнеленуіне әсер ететініне көз жеткізу үшін сайтты Инкогнито режимінде ашыңыз. Егер мәселе Инкогнито режимінде ойнатылмаса, беттердің жүктелуін шектейтін кеңейтімді табуға тырысыңыз.
Егер сайт Яндекс Браузер басқа браузерлердің барлығында ашылса, бізге жазыңыз. Жағдайды мейлінше толығырақ сипаттаңыз, мүмкіндігінше скриншотты қосыңыз.
Егер сайтты ашқан кезде ERR_CERT_DATE_INVALID қатесі бар «Қауіпсіз байланысты орнату мүмкін емес» хабарламасы пайда болса немесе қате сайттың бір бөлігінің орнына көрсетілсе, бұл операциялық жүйеде IdenTrust DST Root CA X3 түбірлік куәлігінің мерзімі аяқталғанын білдіруі мүмкін.
Браузер операциялық жүйеде орнатылған түбірлік сертификаттарды пайдаланады, сондықтан сертификатқа қатысты мәселені жүйеде шешуіңіз керек:
- 32 биттік Windows 7 немесе 64 биттік Windows 7 үшін жаңарту пакетін жүктеңіз.
- Жаңарту пакетін іске қосыңыз және оның орнатылуын күтіңіз.
- Компьютерді қайта іске қосыңыз және сайтты ашыңыз.
- Егер сайт ашылмаса, сертификатты қолмен жаңартыңыз:
- Мұрағатты жүктеңіз.
- Оны өзіңізге ыңғайлы жерге ашыңыз.
certificate update
қалтасын ашыңыз.- Тінтуірдің оң жақ батырмасымен
update.bat
файлын басыңыз және Әкімші атынан іске қосу тармағын таңдаңыз. - Пәрмендерді орындағаннан кейін компьютерді қайта іске қосып, сайтты ашыңыз.
- Мұрағатты жүктеңіз.
- Оны өзіңізге ыңғайлы жерге ашыңыз.
certificate update
қалтасын ашыңыз.- Тінтуірдің оң жақ батырмасымен
update.bat
файлын басыңыз және Әкімші атынан іске қосу тармағын таңдаңыз. - Пәрмендерді орындағаннан кейін компьютерді қайта іске қосып, сайтты ашыңыз.
Егер сіз ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID қателері салдарынан Яндекс сервистерінде қауіпсіз байланыс орната алмасаңыз, бұл операциялық жүйеде сертификаттың жетіспейтінін білдіреді. Windows-ты жаңартыңыз (
). Егер бұл көмектеспесе, сертификаттарды қолмен жүктеуге және импорттауға тырысыңыз:- Компьютерге сертификаттар сілтемелері бойынша жүктеңіз:
- Certum CA және Certum Trusted Network CA сертификаттары компьютерге TXT пішімінде жүктелді. .txt кеңейтімін жойыңыз:
- Windows-та Басқару тақтасын ашыңыз.
- Қалта параметрлерін басыңыз (Windows 10-да Жолсерік Параметрлерін басыңыз).
- Түрі қойындысында Тіркелген файлдар түрлері үшін кеңейтімдерді жасыру опциясын өшіріңіз.
- Қолдануды басыңыз.
- Блокнотта Certum CA сертификатын ашып, .txt кеңейтімін жойып, CA.pem файлын алу үшін оны сақтаңыз.
- Блокнотта Certum Trusted Network CA сертификатын ашып, .txt кеңейтімін жойып, CTNCA.pem файлын алу үшін оны сақтаңыз.
- Әрбір қадамдарды орындау арқылы сертификаттарды импорттаңыз:
- Windows пәрмен жолын ашыңыз. Windows + R пернелер тіркесімін басыңыз немесе іздеу жолында "Орындау" батырмасын теріңіз. Ашылған тілқатысу терезесінде
certmgr.msc
пәрменін енгізіңіз. - Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары қалтасы, содан кейін Сертификаттар қалтасын ашыңыз.
- әрекетін орындаңыз. Сертификатты импорттау шебері іске қосылады.
- Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Сертификатты таңдаңыз және Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Сертификаттар қоймасы өрісінде Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары мәні таңдалғанына көз жеткізіңіз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Дайын батырмасын басыңыз.
- Ашылған терезеде Келісемін батырмасын басыңыз.
- Браузерді қайта іске қосыңыз.
Егер сіз бетті ашқанда, мұндай қате туралы хабарламаны көрсеңіз, мәселені әдістің бірімен шешуге тырысыңыз:
- мына пернелер Ctrl + Shift + Del (Windows және Linux жүйелерінде) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та) пернелер тіркесімін басыңыз. немесе
- Журналды тазалау тізімінде кешті жою кезеңін таңдаңыз.
- Cookie файлдары және сайттар мен модульдердің басқа деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
- Тазартуды басыңыз.
- мына пернелер Ctrl + Shift + Del (Windows және Linux жүйелерінде) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та) пернелер тіркесімін басыңыз. немесе
- Журналды тазалау тізімінде кешті жою кезеңін таңдаңыз.
- Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
- Басқа барлық опцияларды өшіріңіз (тек Браузер кешін тазалағыңыз келсе).
- Тазартуды басыңыз.
- Windows пәрмен жолын ашыңыз. Мына пернелерді басыңыз: Windows + R немесе іздеу жолында "Орындау" сөзін теріңіз. Ашылған диалог терезесінде пернетақтадан
cmd
пәрменін енгізіңіз. - Пернетақтадан
ipconfig/flushdns
пәрменін енгізіңіз. - Желі байланысын қайта іске қосыңыз.
Егер мұндай қатені көрсеңіз, демек Браузердегі интернетке қосылыс прокси-сервер арқылы бапталған. Егер желіде прокси-сервер пайдаланылмаса, осы параметрді өшіріңіз.
- батырмасын басыңыз.
- Желі бөлімінде Прокси-серверді баптауды басыңыз.
- Ашылған терезеде Қосылыстар қойындысына өтіңіз және Желі баптауларын басыңыз.
- Ашылған терезеде Жергілікті байланыстар үшін прокси серверін пайдалану опциясын өшіріңіз.
"Сonnection failure" қатесі қосылым істен шықты дегенді білдіреді.
Қате келесі себептер бойынша туындауы мүмкін:
- Windows пәрмен жолын ашыңыз. Мына пернелерді басыңыз: Windows + R немесе іздеу жолында "Орындау" сөзін теріңіз. Ашылған диалог терезесінде пернетақтадан
cmd
пәрменін енгізіңіз. - Пернетақтадан
ipconfig/flushdns
пәрменін енгізіңіз. - Желі байланысын қайта іске қосыңыз.
- батырмасын басыңыз.
- Желі бөлімінде Прокси-серверді баптауды басыңыз.
- Ашылған терезеде Қосылыстар қойындысына өтіңіз және Желі баптауларын басыңыз.
- Ашылған терезеде Жергілікті байланыстар үшін прокси серверін пайдалану опциясын өшіріңіз.
Браузерде басқа сайттарды ашып көріңіз. Егер қосылу қатесі пайда болмаса, бастапқы сайтта ақау болуы мүмкін немесе алдын алу жұмыстары жүргізіледі. Біраз уақыт күтіңіз және қайтадан веб-сайтты ашыңыз. Егер мәселе қалса, сайт жасаушыларына жазыңыз.
Провайдермен байланысыңыз және оның жұмыста немесе алдын алу жұмыстарында жаңылыс болмағанын анықтаңыз.
Вирусқа қарсы бағдарламаңызда (Windows брандмауэрінде) бұғатталған ресурстар тізімін тексеріңіз. Егер сіз тізімнен қажетті бетті тапсаңыз, оны сол жерден жойыңыз.
Компьютерді антивирус немесе тегін утилиталар арқылы тексеріңіз.
Браузердегі Турбо режимі түрлі сайттарға қосылуды жылдамдату үшін қажет болды, алайда ол тек HTTP хаттамасы бойынша жұмыс істеді. Қазір мұндай сайттар өте аз, сондықтан біз Браузердегі Турбо режимін өшіріп, оны баптаулардан алып тастадық. Браузерге арнайы режимсіз-ақ тез болуына мүмкіндік беретін жылдамдатудың басқа әдістерін енгіздік және оның жылдамдығын арттыруды жалғастырамыз.
Браузер құралдарымен SSL-кешті тазартуға болмайды, өйткені ол сертификаттардің жүйелік қоймасын қолданады.
SSL-кешті тазарту үшін Windows баптауларын қолданыңыз:
- Басқару тақтасын ашыңыз.
- Браузер қасиеттерін таңдаңыз. Егер сізде санат бойынша қаралым режимі қосулы болса, таңдаңыз.
- Мазмұны қойындысында SSL-ді тазарту батырмасын басыңыз.
Функционалдылық |
Функционалдылық |
Сайттың кейбір мүмкіндіктері cookie файлдары құлыпталғаннан кейін жұмыс істемей қалуы мүмкін. Мысалы, Браузерде бұрын қосылған хабарландырулар немесе тексеру кодын енгізу терезесі шықпауы мүмкін. Ақылды жолдың оң жақ бөлігінде белгішесі бар екенін, осы парақшадағы cookie файлдарын бұғаттағаныңызды тексеріңіз.
Егер белгішесі бар болса:
- батырмасын басыңыз.
- Парақшаны төмен жылжытыңыз және Сайттардың кеңейтілген баптаулары батырмасын басыңыз.
- Cookie-файлдар бөлімінде Рұқсат етілгені опциясын қосыңыз.
- Бөгде сайттардың деректері мен файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
- Сайт баптауларын басыңыз.
- Тек сеанс үшін немесе Тыйым салынған тізімдерінде қиындығы бар сайттың бар-жоғын тексеріңіз. Егер сайт тізімде болса, оған тінтуір көрсеткішін апарып, Рұқсат ету сілтемесін басыңыз.
Біріктірілген кейбір бейнекарталарда Браузер жаңартылғаннан кейін қателер орын алуы мүмкін:
- Сыбырсөздер жоғалады.
- Жүктелген файлдар жүктеу тақтасында көрсетілмейді.
- Жаңартудан кейін бірінші ашу кезінде Браузер әрекеттеріңізге жауап бермейді. Ерекшелік Enter пернесі болып табылады, оны басқаннан кейін Windows тілқатысу терезесі әдепкі жүйеде пайдаланылатын браузерді таңдау үшін ашылады.
Егер сізде осындай қателердің бірі туындаса, браузерде аппараттық жеделдетуді өшіріңіз:
- батырмасын басыңыз.
- Өнімділік бөлімінде Мүмкін болса, аппараттық үдеуді пайдалану опциясын өшіріңіз.
- Ctrl + Shift + Q батырмасын басып, Браузерді жабыңыз.
- Өзгерістер күшіне ену үшін Браузерді қайта қосыңыз.
Егер бұл көмектеспесе, бізге жазыңыз.
Егер Браузерге жад жетпесе, ол одан 10 минуттан көп уақыт пайдаланбаған қойындыларды алып тастайды. Мұндай қойындыға өткен кезде ол интернеттен қайта жүктеледі. Қолданылмайтын қойындыларды алып тастау Браузерге тезірек жұмыс істеуге мүмкіндік береді, бірақ бұл ретті қойындыда енгізген деректеріңіз жоғалуы мүмкін. Қойындыларды жүктеп шығаруды сөндіру үшін:
- батырмасын басыңыз.
- Өнімділік бөлімінде Жадыдан пайдаланылмайтын қойындыларды алып тастау опциясын өшіріңіз.
Егер сізде өздігінен жаңа терезелер немесе бос, жарнамалық немесе күмәнді мазмұны бар қойындылар ашылса, келесі әрекеттерді орындап көріңіз:
- Ctrl + Shift + Q пернелер тіркесімін пайдаланып, браузерді қайта іске қосыңызбасыңыз және барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.
- Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кеш-жадты тазартыңыз.
- Егер қиындық жоғалса, іріктеу әдісі арқылы оны туғызатын кеңейтімді табыңыз. Әр қосқан сайын Браузерді қайта іске қосыңыз.
- Бұл кеңейтімді сөндіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
- батырмасын басыңыз.
- Журналды тазалау тізімінде кешті өшіру қажет кезеңді таңдаңыз.
- Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
- Қалған барлық опцияларды өшіріңіз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
- Тазартуды басыңыз.
- батырмасын басыңыз.Кеңес. Журналды тазалау терезесін мына пернелерді басу арқылы аша аласыз Ctrl + Shift + Del (Windows пен Linux-те) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та).
- Журналды тазалау тізімінде cookie файлдарын өшіру қажет кезеңді таңдаңыз.
- Cookie файлдары және сайттар мен модульдердің басқа деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
- Тазартуды басыңыз.
Ақылды жолдағы мекенжай аймағын басу арқылы терезені сүйреп апаруға тырысқан боларсыз. Меңзерді мәтін өрісінің меңзерінен көрсеткіге айналдыру үшін тінтуірді оңға жылжытыңыз, тінтуірдің сол жақ батырмасын басыңыз және терезені сүйреңіз.
Сайт мазмұны |
Сайт мазмұны |
Сайт беті дұрыс көрсетілмеуі мүмкін. Мысалы, әріптер орнына — белгілер жиынтығы, парақшадағы беттеу бұзылған.
Парақшаны жаңартып, қателерге әкелетін кеш Браузері мен cookie, утилиталар мен Браузер кеңейтімдерін жойып көріңіз.
- Ctrl + Shift + Q пернелер тіркесімін пайдаланып, браузерді қайта іске қосыңыз.басыңыз және барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.
- Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кеш-жадты тазартыңыз.
- Егер қиындық жоғалса, іріктеу әдісі арқылы оны туғызатын кеңейтімді табыңыз. Әр қосқан сайын Браузерді қайта іске қосыңыз.
- Бұл кеңейтімді сөндіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
- Белгімен мәселе туындаған бетті ашыңыз.
- F5 (Windows мен Linux-те) немесе ⌘ + Shift + R (macOS-та) пернелерін басыңыз.
- мына пернелер Ctrl + Shift + Del (Windows және Linux жүйелерінде) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та) пернелер тіркесімін басыңыз. немесе
- Журналды тазалау тізімінде кешті жою кезеңін таңдаңыз.
- Cookie файлдары және сайттар мен модульдердің басқа деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
- Тазартуды басыңыз.
- мына пернелер Ctrl + Shift + Del (Windows және Linux жүйелерінде) немесе Shift + ⌘ + Backspace (macOS-та) пернелер тіркесімін басыңыз. немесе
- Журналды тазалау тізімінде кешті жою кезеңін таңдаңыз.
- Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
- Басқа барлық опцияларды өшіріңіз (тек Браузер кешін тазалағыңыз келсе).
- Тазартуды басыңыз.
- батырмасын басыңыз.
- Өнімділік бөлімінде Мүмкін болса, аппараттық үдеуді пайдалану опциясын өшіріңіз.
- Ctrl + Shift + Q батырмасын басып, Браузерді жабыңыз.
- Өзгерістер күшіне ену үшін Браузерді қайта қосыңыз.
белгішесін басыңыз.
- Жарнама мен трекерлерді бұғаттау бөлімінде Баптау батырмасын басыңыз.
- Қойынды үшін бұғаттан шығару батырмасын басыңыз.
- Жоғарғы оң жақ бұрыштабатырмасын басыңыз.
- Парақшаның жоғарғы жағындағы Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
- Қосылымды қорғау бөлімінде DNSCrypt-ті шифрлау үшін DNS-серверді пайдалану опциясын өшіріңіз.
Сайттың қате көрсетілуінің көп таралған себебі — прокси-сервер немесе қосымша файрволдың қолданылуы (стандартты Windows файрволынан басқа). Оларды сайттың беттерін көрсетуге әсер ететінін анықтау үшін уақытша өшіріңіз. Біз дисплей сәтсіздігін тудыратын утилиталарды пайдалануды ұсынбаймыз.
Егер парақшалардың бейнеленуіне қатысты қандай да бір қиындықтарыңыз пайда болса (суреттер жүктелмейді, қажетті мазмұны жоқ, парақша элементтерінің реті бұзылған), осы парақша үшін жарнаманы бұғаттан шығарыңыз:

Егер мәселе шешілмесе, опцияны қайта қосыңыз және тізімнен басқа серверді таңдаңыз (мысалы, AdGuard public DNS servers without filters).
Суреттер немесе фотосуреттер көрсетілмеуі мүмкін себептер:
- Ctrl + Shift + Q пернелер тіркесімін пайдаланып, браузерді қайта іске қосыңызбасыңыз және барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.
- Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кеш-жадты тазартыңыз.
- Егер қиындық жоғалса, іріктеу әдісі арқылы оны туғызатын кеңейтімді табыңыз. Әр қосқан сайын Браузерді қайта іске қосыңыз.
- Бұл кеңейтімді сөндіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
- Суретті көрсетуді қосыңыз:.
- Парақшаны төмен жылжытыңыз және Сайттардың кеңейтілген баптаулары батырмасын басыңыз.
- Суреттерді көрсету бөлімінде Рұқсат етілген опциясын қосыңыз.
- Браузердің кеш-жадын тазартыңыз.
- Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
- Сайт бетін ашыңыз.
белгішесін басыңыз.
- Қосылым мәртебесі көрсетілетін бөлімде Protect тақтасындағы Толығырақ сілтемесін басыңыз.
- Рұқсаттар бөлімінде Суреттер элементі үшін Рұқсат етілген опциясын таңдаңыз.
- Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
- батырмасын басыңыз.
- Жарнаманы бұғаттау бөлімінде Бұғатталған жарнама сілтемесін басыңыз.
- Тінтуірдің меңзерін қажетті суреттің мекен-жайына апарып, Жою сілтемесін басыңыз.
- Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
Кейбір кеңейтімдер (мысалы, жарнама құлыптаушысы) беттер мазмұнын, соның ішінде бейнелер мен суреттерді көрсетуді шектейді.
Бұл жағдайда Ақылды жолда белгішесі көрінетін болады.
Егер суреттер бетте қате көрсетілсе (мысалы, PNG пішіміндегі суреттердің мөлдірлігі жоғалса) немесе сапасы нашар болса, суреттерді оңтайландыруды өшіріңіз:
- батырмасын басыңыз.
- Өнімділік бөлімінде Жедел жадты үнемдеу үшін суреттерді оңтайландыру опциясын өшіріңіз.
- Өзгертулер күшіне енуі үшін браузерді қайта іске қосыңыз.
Монитордың түс профилінің баптауларын тексеріңіз:
- Ақылды жолда browser://flags/ мекен-жайын теріңіз.
- Force color profile опциясын табыңыз және оның мәнін өзгертіңіз.
- Браузерді қайта іске қосып, нәтижені тексеріңіз.
Бейне, музыка және ойындар |
Бейне, музыка және ойындар |
- батырмасын басыңыз.
- Егер Өнімділік бөлімінде Мүмкін болса, аппараттық үдеуді пайдалану опциясы қосулы болса— оны өшіріңіз. Егер бұл опция өшірулі болса, оны қосыңыз.
- Ctrl + Shift + Q батырмасын басып, Браузерді жабыңыз.
- Өзгерістер күшіне ену үшін Браузерді қайта қосыңыз.