Жиі кездесетін мәселелерді шешу

Браузер іске қосылмайды

Егер Яндекс.Браузер іске қосылмаса немесе "Қосымшаны іске қосу мүмкін емес, себебі оның параллель конфигурациясы дұрыс емес" деген қатені көріп, соңғы нұсқасын ағымдағы нұсқаның үстіне орнатуға тырысыңыз. Орнату файлын парақтан жүктеңіз . Егер сіз Яндекс.Браузердің бета нұсқасын пайдалансаңыз:

Егер бұл көмектеспесе, мәселе туралы техникалық қолдау арқылы хабарлаңыз.

Қадам бойынша сипаттаңыз:

  • Яндекс.Браузерді ашу әрекеті кезінде не болады (мысалы, қате туралы хабарламалар немесе браузер терезесі қате ашылады);
  • мәселенің орын алуына не себеп болды (мысалы, браузер немесе жүйені жаңарту, бағдарламалар немесе кеңейтімдерді орнату);
  • Яндекс.Браузер қаншалықты ұзақ уақыт ашылмайды.

Мүмкін болса, қатенің скриншотын қосыңыз.

Браузер баяу жұмыс істейді

Уақытша барлық кеңейтімдер, Турбо режимін өшіріп көріңіз, сондай-ақ кэш, cookie тарихы немесе файлдарды жойыңыз.

Кеңейтімді өшіру
  1. Барлық кеңейтімдерді уақытша өшіріңіз:  → Толықтырулар.
  2. Егер мәселе жойылса, таңдау әдісімен оны тудырған кеңейтімді табыңыз.
  3. Кеңейтімді өшіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
Турбоны өшіру

Турбо режимінде сайттың беті пайдаланушының компьютеріне бірден жүктелмейді, Яндекс серверіне жіберіледі және сонда қысылады. Әдетте бұл браузердің жұмысын тездетеді. Бірақ Яндекс серверінен пайдаланушы компьютеріне дейінгі маршрут өте ұзақ болса, бет Турбо режимінде онсыз ұзағырақ жүктелуі мүмкін.

Браузер жұмысын жылдамдататынын тексеріңіз:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құрал-саймандарды ашыңыз.
  3. Турбо бөлімінде Сөндірулі мәнін таңдаңыз.
Кэшті тазалау
  1.  → Қосымша → Тарихты тазалауды басыңыз.
  2. Жазбаларды жою тізімінде іздеу сұранымдарын жою қажет кезеңді таңдаңыз.
  3. Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
  4. Барлық басқа опцияларды өшіріңіз (тек браузер кэшін тазалағыңыз келсе).
  5. Тазартуды басыңыз.
Тарихты тазалау
  1.  → Тарих → Тарих батырмасын басыңыз, содан кейін қойындының жоғарғы оң жақ бұрышында Тарихты тазалау жолын басыңыз.
  2. Тарихты тазалау терезесінде тарихты жойғыңыз келетін уақыт кезеңін көрсетіңіз.
  3. Қаралымдар опциясын қосыңыз.
  4. Қажет болса, барлық басқа опцияларды өшіріңіз.
  5. Тазартуды басыңыз.
Cookie-ды тазалау
  1.  → Қосымша → Тарихты тазалауды басыңыз.
    Кеңес. Тарихты тазалау терезесін пернелер тіркесімін: Ctrl + Shift + Del (Windows) немесе Shift + + Backspace (macOS) басу арқылы ашуға болады.
  2. Жазбаларды жою тізімінде іздеу сұранымдарын жою қажет кезеңді таңдаңыз.
  3. Cookie файлдары және басқа сайттар мен модульдер деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
  4. Тазартуды басыңыз.

Егер мәселені өз бетіңізше шеше алмасаңыз, жағдайды мейлінше толық сипаттай отырып, қолдау қызметіне жазыңыз.

Браузер жедел жадты көп тұтынады

Заманауи браузерлер жедел жадты белсенді пайдаланады. Интернетте тұрақты беттер ауысымына толыққанды қосымшалар келді. Мысалы, бір қойындыда сізде музыкалық ойнатқыш, екіншісі — Youtube видеоролигі, ал үшіншісінде сіз онлайн редакторда жұмыс істейсіз. Қойындылар арасында жылдам ауысу үшін, олардың деректері жедел жадта сақталуы керек.

Яндекс.Браузер басқа браузерлермен салыстырғанда жадты көп тұтынуы мүмкін:
  • Көп процессорлық сәулет. Әрбір браузер терезесі — қосымша жадты қажет ететін жеке процесс. Көппроцессорлық архитектура тұрақтылықты арттырады — бір қойындыда қате болған жағдайда басқа қойындылар сақталады және сіз деректерді жоғалтпайсыз.
  • Алдын ала жүктеуді пайдалану. Браузер қандай сілтемені басатыныңызды анықтап, бет деректерін алдын ала жүктейді.
  • Кеңейтімдердің көп саны. Кеңейтімдермен браузерде жұмысты істеу ыңғайлы, бірақ олардың әрқайсысы жедел жадты қажет етеді.

Орташа бірнеше ашық қойындыларда Яндекс.Браузер 300-ден 1000 МБ-ға дейін жедел жадты пайдаланады. Егер бетте күрделі Flash нысандары болса, онда бұл сан 1000 МБ-қа дейін артуы мүмкін.

Тұтынылатын жад көлемін азайту үшін, өшіріңіз:
  • беттерді алдын ала жүктеу (  → Баптауларды басыңыз және Іздеу бөлімінде Оларды жылдам жүктеу үшін алдын ала парақтар туралы деректерді сұрау опциясын өшіріңіз);
  • пайдаланылмайтын кеңейтімдер;
  • Flash-плагиндерді автожүктеу.

Браузер көптеген процестерді іске қосады

Көптеген процестер іске қосылды, қорқынышты ештеңе жоқ. Chromium қозғалтқышының барлық браузерлері осы режимде жұмыс істейді. Әрбір браузер терезесі, сондай-ақ кейбір кеңейтімдер мен плагиндер, істен шыққан жағдайда басқа ашық қойындылар мен кеңейтімдерге зиян келтірмейтін жеке процесс болып табылады.

Браузер кідіріп тұрады

Егер Браузер кідіріп тұрса, арқылы қолдау қызметіне жазыңыз . Толығырақ сипаттаңыз:

  • Браузер қандай әрекетпен байланысты кідіріп тұрады.
  • Браузер қандай әрекеттерден кейін (мысалы, браузерді қайта орнату, бағдарламаларды жаңарту немесе орнату, кеңейтімдер) кідіретін болды.

Браузер беттерді баяу ашса, қолдау қызметіне хабар береді:

  • Барлық беттермен немесе тек белгілі бір беттермен қиындық туындайтынын көрсетіңіз (қайсысымен көрсетіңіз).
  • Нұсқаулық бойынша түсіріп, кез келген бұлт қоймасына қоюыңыз қажет net-export сілтемелерін қосыңыз.

Егер беттерді ашу кезінде қателер пайда болса, қате мәтінін хабарламаға қосыңыз.

Сайт ашылмайды

Сайт бірнеше себептермен ашылмауы мүмкін:

Желі шектеулері

Сайтқа кіру желіңіздегі түрлі шектеулерді қиындатуы мүмкін. Мысалы, бағдарламалық қамтамасыз ету жұмысы (антивирус, файрволдар, вирустар) немесе провайдер жағында желіні баптау ерекшеліктері (прокси-серверлер және т.б.).

Басқа желідегі басқа компьютерде сайтқа кіруді тексеріңіз және сайт жұмыс істеп тұрғанына көз жеткізіңіз. Егер сайт тек компьютеріңізде ашылмаса, жүйелік әкімшіге немесе провайдердің қолдау қызметіне жүгінуді ұсынамыз.

Көптеген уақытша файлдар

Сайттың беті уақытша файлдардың көп санына байланысты толық жүктелмеуі мүмкін. Бетте бар барлық cookie-лерді жойыңыз:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Сайттарды ашыңыз.
  3. Бетті төмен жылжытып, Кеңейтілген сайттар баптаулары батырмасын басыңыз.
  4. Cookie файлдар бөлімінде Cookie файлдар мен сайт деректері батырмасын басыңыз.
  5. Қажетті сайтқа тінтуір көрсеткішін апарыңыз және атаудың оң жағында пайда болған Жою сілтемесін басыңыз. Осы беттің барлық coookie-лері жойылады.

Мәселенің қайталануын тексеріңіз.

Сайт кеңейтімдерді бұғаттайды

Кеңейтімдердің сайт беттерінің бейнеленуіне әсер ететініне көз жеткізу үшін сайтты Инкогнито режимінде ашыңыз. Егер мәселе Инкогнито режимінде ойнатылмаса, беттердің жүктелуін шектейтін кеңейтімді табуға тырысыңыз.

  1. Барлық кеңейтімдерді уақытша өшіріңіз:  → Толықтырулар.
  2. Егер бет жүктелсе, таңдау әдісімен оларды блоктайтын кеңейтімді табыңыз.
  3. Кеңейтімді өшіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
  4. Браузерге бұрынырақ қосылған беттің сақталған көшірмесі жүктелмеу үшін кэш-жадты тазартыңыз.
  5. Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
Сайт Турбо режимін бұғаттайды

Кейбір сайттар Турбо режимінде ашылмайды. Режимді өшіру үшін:

  1.  → Толықтыруларды басыңыз.
  2. Құрал-саймандарды ашыңыз.
  3. Турбо режимінде Сөндірулі нұсқасын таңдаңыз.
DNS баптаулары қате
  1. Windows пәрмен жолын ашыңыз. Пернелерді: Windows + R немесе іздеу жолында "Орындау" сөзін теріңіз. Ашылған диалог терезесінде пернетақтадан cmd пәрменін енгізіңіз.
  2. Пернетақтадан ipconfig/flushdns пәрменін енгізіңіз.
  3. Желі байланысын қайта іске қосыңыз.
Браузермен басқа мәселе

Егер сайт Яндекс.Браузерден басқа браузерлерде ашылса, арқылы қолдау қызметіне жазыңыз . Жағдайды мейлінше толығырақ сипаттаңыз, мүмкіндігінше скриншотты қосыңыз.

«DNS Error» қатесі

Егер сіз бетті ашқанда, мұндай қате туралы хабарламаны көрсеңіз, мәселені әдістің бірімен шешуге тырысыңыз:

Cookie-ды жойыңыз
  1.  → Қосымша → Тарихты тазалауды басыңыз.
    Кеңес. Тарихты тазалау терезесін пернелер тіркесімін: Ctrl + Shift + Del (Windows) немесе Shift + + Backspace (macOS) басу арқылы ашуға болады.
  2. Жазбаларды жою тізімінде іздеу сұранымдарын жою қажет кезеңді таңдаңыз.
  3. Cookie файлдары және басқа сайттар мен модульдер деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
  4. Тазартуды басыңыз.
Кэшті тазалаңыз
  1.  → Қосымша → Тарихты тазалауды басыңыз.
  2. Жазбаларды жою тізімінде іздеу сұранымдарын жою қажет кезеңді таңдаңыз.
  3. Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
  4. Барлық басқа опцияларды өшіріңіз (тек браузер кэшін тазалағыңыз келсе).
  5. Тазартуды басыңыз.
DNS баптауларын қалпына келтіріңіз
  1. Windows пәрмен жолын ашыңыз. Пернелерді: Windows + R немесе іздеу жолында "Орындау" сөзін теріңіз. Ашылған диалог терезесінде пернетақтадан cmd пәрменін енгізіңіз.
  2. Пернетақтадан ipconfig/flushdns пәрменін енгізіңіз.
  3. Желі байланысын қайта іске қосыңыз.

Прокси-сервер қатесі

Егер сіз мұндай қатені байқасаңыз, браузердегі интернетке қосылу прокси-сервер арқылы бапталатын болады. Егер желіде прокси-сервер пайдаланылмаса, осы параметрді өшіріңіз.

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Жүйелік баптауларды ашыңыз.
  3. Желі бөлімінде Прокси-серверді баптауды басыңыз.
  4. Ашылған терезеде Қосылыстар қойындысына өтіңіз және Желі баптауларын басыңыз.
  5. Ашылған терезеде Жергілікті байланыстар үшін прокси серверін пайдалану опциясын өшіріңіз.

«Connection failure» қатесі

"Сonnection failure" қатесі қосылым істен шықты дегенді білдіреді.

Қате келесі себептер бойынша туындауы мүмкін:

Сайт жұмысындағы қиындықтар

Басқа веб-сайттарды бразерде ашуға тырысыңыз. Егер қосылу қатесі пайда болмаса, бастапқы сайтта ақау болуы мүмкін немесе алдын алу жұмыстары жүргізіледі. Біраз уақыт күтіңіз және қайтадан веб-сайтты ашыңыз. Егер мәселе қалса, сайт жасаушыларына жазыңыз.

Сіздің провайдеріңіздің жұмысындағы қиындықтар

Провайдермен байланысыңыз және оның жұмыста немесе алдын алу жұмыстарында жаңылыс болмағанын анықтаңыз.

Сайт антивируспен немесе брэндмауэрмен бұғатталған

Сіздің антивирусыңыздан (Windows брэндмауэрінде) бұғатталған ресурстар тізімін тексеріңіз. Егер сіз тізімнен қажетті бетті тапсаңыз, оны сол жерден жойыңыз.

Назар аударыңыз. Қауіпсіздік толығымен сенімді болған жағдайда ғана бетті жойыңыз. Егер бетте зиянды код болса, ол сіздің компьютеріңізді жұқтырып немесе зиянкестерге сіздің және электрондық төлеміңізге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Браузер жұмысына вирус араласты

Компьютерді антивирус арқылы тексеріңіз немесе .

DNS баптаулары қате
  1. Windows пәрмен жолын ашыңыз. Пернелерді: Windows + R немесе іздеу жолында "Орындау" сөзін теріңіз. Ашылған диалог терезесінде пернетақтадан cmd пәрменін енгізіңіз.
  2. Пернетақтадан ipconfig/flushdns пәрменін енгізіңіз.
  3. Желі байланысын қайта іске қосыңыз.
Прокси-сервер баптаулары қате
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Жүйелік баптауларды ашыңыз.
  3. Желі бөлімінде Прокси-серверді баптауды басыңыз.
  4. Ашылған терезеде Қосылыстар қойындысына өтіңіз және Желі баптауларын басыңыз.
  5. Ашылған терезеде Жергілікті байланыстар үшін прокси-серверді пайдалану опциясын өшіріңіз.

ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID қатесі

Егер сіз ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID қателері салдарынан Яндекс сервистерінде қауіпсіз байланыс орната алмасаңыз, бұл операциялық жүйеде сертификаттың жетіспейтінін білдіреді. Windows-ты жаңартыңыз (Басқару панелі → Windows жаңарту орталығы). Егер бұл көмектеспесе, сертификаттарды қолмен жүктеуге және импорттауға тырысыңыз:

  1. Компьютерге сертификаттар сілтемелері бойынша жүктеңіз:
  2. Certum CA және Certum Trusted Network CA сертификаттары компьютерге TXT пішімінде жүктелді. .txt кеңейтімін жойыңыз:
    1. Windows-та Басқару тақтасын ашыңыз.
    2. Қалта параметрлерін басыңыз (Windows 10-да Жолсерік Параметрлерін басыңыз).
    3. Түрі қойындысында Тіркелген файлдар түрлері үшін кеңейтімдерді жасыру опциясын өшіріңіз.
    4. Қолдануды басыңыз.
    5. Блокнотта Certum CA сертификатын ашып, .txt кеңейтімін жойып, CA.pem файлын алу үшін оны сақтаңыз.
    6. Блокнотта Certum Trusted Network CA сертификатын ашып, .txt кеңейтімін жойып, CTNCA.pem файлын алу үшін оны сақтаңыз.
  3. Әрбір қадамдарды орындау арқылы сертификаттарды импорттаңыз:
    1. Windows пәрмен жолын ашыңыз. Windows + R пернелер тіркесімін басыңыз немесе іздеу жолында "Орындау" батырмасын теріңіз. Ашылған тілқатысу терезесінде certmgr.msc пәрменін енгізіңіз.
    2. Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары, содан кейін Сертификаттар қалтасын ашыңыз.
    3. Әрекет → Барлық міндеттер → Импорт әрекетін орындаңыз. Сертификатты импорттау Мастері іске қосылады.
    4. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
    5. Сертификатты таңдап, Әрі қарай батырмасын басыңыз.
    6. Сертификаттар қоймасы өрісінде Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары мәні таңдалғанына көз жеткізіңіз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
    7. Дайын батырмасын басыңыз.
    8. Ашылған диалогта Келісемін батырмасын басыңыз.
  4. Браузерді қайта іске қосыңыз.

Сайт функциялары жұмыс істемейді

Сайттың кейбір мүмкіндіктері cookie файлдары құлыпталғаннан кейін жұмыс істемей қалуы мүмкін. Мысалы, бұрын қосылған хабарламалар браузерде пайда болмауы мүмкін. Ақылды жолдың оң жағында осы бетте cookie файлдарын бұғаттағаныңызды білдіретін белгішесі бар екенін тексеріңіз.

Егер белгішесі бар болса:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Сайттарды ашыңыз.
  3. Бетті төмен жылжытып, Кеңейтілген сайттар баптаулары батырмасын басыңыз.
  4. Cookie-файлдар бөлімінде Рұқсат берілген опциясын қосыңыз.
  5. Үшінші тарап тораптарының деректері мен файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
  6. Сайттардың баптауларын басыңыз.
  7. Тек сеанс үшін немесе Тыйым салынған тізімдерінде қиындығы бар сайттың бар-жоғын тексеріңіз. Егер сайт тізімде болса, оған тінтуір көрсеткішін апарып, Рұқсат ету сілтемесін басыңыз.

Беттің мазмұны қате көрсетіледі

Сайт беті дұрыс көрсетілмеуі мүмкін. Мысалы, әріптердің орнына — таңбалар жиынтығы, беттегі беттеу шатасқан.

Бетті жаңартып, браузер кэші және cookie-ды жойып, жаңылыс себебі болуы мүмкін Турбо режимін өшіру, утилиталар және браузер кеңейтімдерін өшіріп көріңіз.

Утилиталарды өшіріңіз

Сайттың дұрыс көрсетілмеуінің ең жиі себебі — прокси-серверді немесе қосымша файрволды (Windows стандартты файлынан басқа) пайдалану. Оларды сайттың беттерін көрсетуге әсер ететінін анықтау үшін уақытша өшіріңіз. Біз дисплей сәтсіздігін тудыратын утилиталарды пайдалануды ұсынбаймыз.

Браузер кеңейтімдерін тексеріңіз
  1. Барлық кеңейтімдерді уақытша өшіріңіз:  → Толықтырулар.
  2. Егер мәселе жойылса, таңдау әдісімен оны тудырған кеңейтімді табыңыз.
  3. Кеңейтімді өшіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
  4. Браузерге бұрын сақталған беттің қате көшірмесі жүктелмеуі үшін кэшті жойыңыз.
Бетті жаңартыңыз
  1. Белгімен мәселе туындаған бетті ашыңыз.
  2. F5 (Windows-та) немесе + Shift + R ( macOS-та) пернелерін басыңыз.
Cookie-ды жойыңыз
  1.  → Қосымша → Тарихты тазалауды басыңыз.
    Кеңес. Тарихты тазалау терезесін пернелер тіркесімін: Ctrl + Shift + Del (Windows) немесе Shift + + Backspace (macOS) басу арқылы ашуға болады.
  2. Жазбаларды жою тізімінде іздеу сұранымдарын жою қажет кезеңді таңдаңыз.
  3. Cookie файлдары және басқа сайттар мен модульдер деректері тармағын таңдаңыз (тек cookie файлдарын жойғыңыз келсе, қалған опцияларды өшіріңіз).
  4. Тазартуды басыңыз.
Турбоны өшіріңіз
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құрал-саймандарды ашыңыз.
  3. Турбо режимінде Сөндірулі нұсқасын таңдаңыз.
Кэшті тазалаңыз
  1.  → Қосымша → Тарихты тазалауды басыңыз.
  2. Жазбаларды жою тізімінде іздеу сұранымдарын жою қажет кезеңді таңдаңыз.
  3. Кэште сақталған файлдар опциясын қосыңыз.
  4. Барлық басқа опцияларды өшіріңіз (тек браузер кэшін тазалағыңыз келсе).
  5. Тазартуды басыңыз.

Жүктеу тақтасы, сыбырсөздер немесе тілқатысу терезелері көрінбейді

Ескертпе. Бұл мәселе Windows 10 пайдаланушыларында ғана пайда болады.

Яндекс.Браузер жаңартылғаннан кейін кейбір біріктірілген бейне карталарында қате болуы мүмкін:

  • Сыбырсөздер жоғалады.
  • Жүктелген файлдар жүктеу тақтасында көрсетілмейді.
  • Жаңартудан кейін бірінші рет ашқан кезде браузер әрекеттеріңізге жауап бермейді. Ерекшелік Enter пернесі болып табылады, оны басқаннан кейін Windows тілқатысу терезесі әдепкі жүйеде пайдаланылатын браузерді таңдау үшін ашылады.

Егер сізде осындай қателердің бірі туындаса, браузерде өшіріңіз :

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Жүйелік баптауларды ашыңыз.
  3. Өнімділік бөлімінде Мүмкін болса, аппараттық үдеуді пайдалану опциясын өшіріңіз.
  4. Өзгертулер күшіне енуі үшін браузерді қайта іске қосыңыз.

Егер бұл көмектеспесе, мәселе туралы техникалық қолдау арқылы хабарлаңыз.

Суреттер көрсетілмейді

Суреттер немесе фотосуреттер көрсетілмеуі мүмкін себептер:

Суреттер кеңейтіммен бұғатталған

Кейбір кеңейтімдер (мысалы, жарнама құлыптаушысы) беттер мазмұнын, соның ішінде бейнелер мен суреттерді көрсетуді шектейді.

  1. Барлық кеңейтімдерді уақытша өшіріңіз:  → Толықтырулар.
  2. Егер суреттер пайда болса, таңдау әдісімен оларды бұғаттайтын кеңейтімді табыңыз.
  3. Кеңейтімді өшіріңіз. Сіз сондай-ақ оның әзірлеушілеріне қиындық туралы жаза аласыз.
  4. Кэш-жадын тазартыңыз, сонда браузерге бұғатталған суреттері бар бұрын сақталған көшірме жүктелмеуі үшін.
  5. Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
Браузер барлық суреттерді бұғаттайды
  1. Суретті көрсетуді қосыңыз:  → Баптаулар → Сайттар.
  2. Бетті төмен жылжытып, Кеңейтілген сайттар баптаулары батырмасын басыңыз.
  3. Суреттерді көрсету бөлімінде Рұқсат етілген опциясын қосыңыз.
  4. Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
Браузер нақты сайт үшін суреттерді көрсетуді бұғаттайды

Бұл жағдайда Ақылды жолда белгішесі көрінетін болады.

  1. Сайт бетін ашыңыз.
  2. белгішесін басыңыз.
  3. Қосылым мәртебесі көрсетілетін бөлімде Protect тақтасындағы Толығырақ сілтемесін басыңыз.
  4. Рұқсаттар бөлімінде сайт элементі үшін Әрқашан осы сайтта рұқсат ету опциясын таңдаңыз.
  5. Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.
Сурет қара тізімге қосылды
  1.  → Баптаулар → Құрал-саймандар батырмасын басыңыз.
  2. Жарнаманы бұғаттау бөлімінде Бұғатталған жарнама сілтемесін басыңыз.
  3. Тінтуірдің меңзерін қажетті суреттің мекен-жайына апарып, Жою сілтемесін басыңыз.
  4. Мәселе шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.

Суреттер қате көрсетіледі

Егер суреттер бетте қате көрсетілсе (мысалы, PNG пішіміндегі суреттердің мөлдірлігі жоғалса) немесе сапасы нашар болса, суреттерді оңтайландыруды өшіріңіз:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Жүйелік баптауларды ашыңыз.
  3. Өнімділік бөлімінде Жедел жадты үнемдеу үшін суреттерді оңтайландыру опциясын өшіріңіз.
  4. Өзгертулер күшіне енуі үшін браузерді қайта іске қосыңыз.

Браузер түстерді бұрмалайды

Монитордың түс профилінің баптауларын тексеріңіз:

  1. Ақылды жолда browser://flags/ мекен-жайын теріңіз
  2. Force color profile опциясын табыңыз және оның мәнін өзгертіңіз.
  3. Браузерді қайта іске қосып, нәтижені тексеріңіз.