Қолдау қызметі

Мәселе туралы хабарлау

Чатқа жазу

Біз жұмыс күндері Мәскеу уақытымен 10:00-ден 18:00-ге дейін жауап береміз.

Чатқа жазу

Хат жазу

Егер Яндекс Браузермен жұмыс кезінде мәселелер туындаса және сіз олардың шешімін Анықтамадан таба алмадыңыз, сізге Яндекс қолдау қызметі көмектеседі. Қолдау қызметіне хабарлама жіберу үшін:

  1.  → Қосымша → Қиындық туралы хабарлау батырмасын басыңыз. Кері байланыс қойындысы ашылады.
    Браузерден жаза алмаймын

    Егер Браузерді жүктей алмасаңыз, кері байланыс нысанын кез келген басқа браузерден ашыңыз.

    Мәселенің сипаттамасында қосымша көрсетіңіз:

    • Браузер қандай оқиғаладан кейін іске қосылуын тоқтатты (мысалы, Браузер немесе жүйені жаңарту, бағдарламалар немесе кеңейтімдерді орнату);
    • Браузер қанша уақыттан бері іске қосылмайды;
    • сіз қандай антивирус қолданасыз.
  2. Мәселенің сипаттамасы өрісін толтырыңыз. Өріс астында ең кең таралған 5 сауал тақырыбы көрсетіледі.
  3. Егер сауалдардың ешқайсысы сіздің жағдайыңызға жарамды болмаса, мәселені толық сипаттап беріңіз.
    Қажетті ақпарат
    • Браузер қате жібермес бұрын әрекеттеріңіздің қадамдық сипаттамасы;
    • пайда болған қате туралы хабарламаның мәтіні;
    • компьютер түрі (PC, ноутбук, планшет), процессордың қуаты, жедел жады көлемі;
    • электрондық поштаңыздың мекенжайы;
    • қате туралы хабарланған экран түсірілімі.
      Ескертпе. Әдепкі бойынша хабарламаға Кері байланысқа сіз өткен беттің скриншоты немесе сілтемесі қоса беріледі. Қажет болса, сіз басқа скриншотты қоса аласыз.
  4. Жіберу батырмасын басыңыз.
Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
  1. Мобильді Яндекс Браузердің мәселелері туралы тура браузерден жазыңыз: Негізгі мәзір → Параметрлер → Пікір жазу. Немесе форма арқылы.
  2. Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру тақырыбын өзгерту, басты парақшаның бөлімдері немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т.б.), онда Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақопциясын таңдап, жеке форма арқылы жазыңыз.
  3. Пошта жұмысының сұрақтары бойынша (Поштадағы жарнама, басқа жәшіктерден хаттарды жинауды баптау, өшірілген хаттарды қалпына келтіру, қажетті хаттар спамға түсе береді және т. б.) форманы пайдаланыңыз.
  4. Іздеу және іздеу нәтижелерінің сауалдары бойынша (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т.б.) бізге форма арқылы жазыңыз.

Пайдалану статистикасын жіберу

Біз үнемі Браузерді және Яндекстің басқа да сервистерін жақсартамыз. Егер бізге көмектескіңіз келсе — Браузерге Яндекске пайдалану статистикасын және ақаулар туралы есептерді жіберуге рұқсат етіңіз:

Ескертпе. Деректердің құпиялығына алаңдамаңыз: статистика жасырын.
  1.  → Параметрлер → Жүйелік батырмасын басыңыз.
  2. Жеке деректердің баптауларын таңдаңыз.
  3. Опцияларды қосыңыз:
    • Яндекске пайдалану статистикасын жіберу.
    • Ақаулар туралы есептерді Яндекске жіберу.

Браузер нұсқасын қалай білуге болады

Браузер нұсқасын білу үшін  → Қосымша → Браузер туралы батырмасын басыңыз немесе Ақылды жолда browser://version мекен-жайын енгізіңіз.