Баптаулар мен деректерді сақтауға арналған профиль

Жеке профиль дегеніміз не?

Жеке профиль — бұл Яндекс.Браузердің жеке баптаулары мен деректері жиынтығы. Профиль автоматты түрде орнату кезінде жасалады және келесі деректерді сақтайды:

Егер сіздің компьютеріңізде бірнеше пайдаланушы жұмыс істесе, әрбір пайдаланушы үшін Яндекс.Браузерде жеке профильді құруға кеңес береміз. Сонда сіздің деректеріңіз бен браузер баптаулары басқалармен араласпайды. Сондай-ақ, егер сізде бірнеше аккаунт бар болса (мысалы, жеке және жұмыс), олардың деректерін бір-бірінен бөлек сақтау үшін қосымша профильді пайдалануға болады.

Профиль құру

Профильді құру үшін:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Пайдаланушылар бөлімінде Пайдаланушыны қосуды басыңыз.
  3. Профиль белгішесін таңдаңыз.
  4. Профиль атауын орнатыңыз.
  5. Жаңа профильмен браузерді бір нұқу арқылы іске қосу үшін Жұмыс үстелінде осы профиль таңбашасын жасау опциясын қосыңыз.
  6. Қосуды басыңыз.

Таңдалған профиль белгішесі бар Яндекс.Браузердің жаңа терезесі құрылады. Браузердің барлық профильдерін баптауларда көруге болады:

Профильдер арасында ауысу

  1. Браузердің жоғарғы оң жақ бұрышындағы профиль белгішесін басыңыз.
  2. Пайда болған мәзірден қажетті профильді таңдаңыз.

Таңдалған профиль жаңа браузер терезесінде ашылады.

Профиль атын өзгерту

Профиль атын өзгерту үшін:

  1. Қажетті профильге ауысыңыз.
  2.  → Баптауларды басыңыз.
  3. Пайдаланушылар бөлімінде қажетті атаудың оң жағындағы Баптау батырмасын басыңыз.
  4. Ашылған терезеде жаңа атауын енгізіңіз.
  5. Сақтауды басыңыз.

Профильді жою

Компьютердегі профильді жою үшін:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Пайдаланушылар бөлімінде қажетті атаудың оң жағындағы Жою батырмасын басыңыз.
  3. Ашылған терезеде профильді және онымен байланысты барлық деректерді жоюды растаңыз.
Назар аударыңыз. Егер профиль деректерін қалпына келтіру мүмкіндігін сақтағыңыз келсе, браузерді синхрондаңыз. Немесе профилі бар каталогтың мазмұнын сізге ыңғайлы орынға көшіріңіз.
Операциялық жүйе Профильдің мекен-жайы
Windows C:\Пайдаланушылар\Тіркеліңіздің аты\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default
Ескертпе. AppData қалтасы жасырын болып табылады. Оны көру үшін жасырын қалталарды көрсетуді қосыңыз.
macOS ~/Library/Application Support/Yandex/YandexBrowser/Default

Егер профильді қадамдастырсаңыз, онда оның деректері жергілікті компьютерде жойылғаннан кейін де серверде сақталады.

Профильді синхрондау

Синхрондау серверде профиль деректерінің көп бөлігін сақтауға мүмкіндік береді. Нәтижесінде сіз оларға басқа құрылғылардан кіруге немесе компьютерде істен шыққан жағдайда қалпына келтіруге болады.

Егер сіз браузердегі барлық баптаулар мен жұмыс мәліметтерін сақтағыңыз келсе, мысалы, сізге сайттар үшін рұқсат немесе ашық қойындылар қажет болса, профильді компьютерде сақтаңыз.

Профиль деректерін сақтау

Бұл, мысалы, компьютерде ОЖ қайта орнатылғаннан кейін барлық деректерді қалпына келтіру немесе барлық профиль деректерін басқа компьютерге көшіру үшін қажет болуы мүмкін.

Кеңес. Егер ағымдағы профильден тек бетбелгілер қажет болса, оларды HTML файлға экспорттаңыз, содан кейін жаңа профильге импорттаңыз .

Профильді сізге ыңғайлы жерге көшіріңіз. Профиль каталогын ашу үшін:

Бағыттауыштан С:\Пайдаланушылар\Тіркелгіңіздің аты\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default қалтасын ашыңыз (AppData қалтасын көру үшін жасырын қалталарды көрсетуді қосыңыз).

Ескертпе. 2017 жылдың сәуірінен бастап Microsoft Windows XP және Vista операциялық жүйелерін қолдау.

Деректерді ескі профильден жаңасына ауыстыру

Басқа логинмен ағымдағы профиль деректерін синхрондағыңыз келсе, ескі профильден жаңасына деректерді тасымалдау қажет болуы мүмкін. Бұл үшін:

  1. Жаңа профильді жасаңыз.
  2. Ескі профильдегі деректерді жаңасына апарыңыз.
  3. Жаңа профильге кіріп, оны басқа логинмен синхрондаңыз.

Деректерді ескі профильден жаңасына ауыстыру үшін:

  1. Браузерді жабыңыз.
  2. Бағыттауышта ескі профиль қалтасын ашыңыз С:\Пайдаланушылар\Тіркелгіңіздің аты\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
    Ескертпе. AppData қалтасы жасырын болып табылады. Оны көру үшін жасырын қалталарды көрсетуді қосыңыз.
  3. Жаңа профилі бар каталогқа келесі файлдарды көшіріңіз С:\Пайдаланушылар\Тіркелгіңіздің аты\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Profile <нөмірі>:
    • Ya Login Data (немесе Login Data);
    • Ya Login Data-journal (немесе Login Data-journal);
    • History;
    • Tablo;
    • Bookmarks;
    • Favicons;
    • Extensions қалтасындағы барлық файлдар.
  4. Браузерді іске қосыңыз, жаңа профильге кіріңіз және деректер мен баптаулардың қалпына келтірілгенін тексеріңіз.

"Сіздің профиліңіз бұзылған" қатесі

Егер профильде қате болса, Яндекс.Браузер таза профильмен қалпына келтіру режимінде іске қосылады. Бұл жағдайда мына хабарламаны көресіз:

Ескі профильден деректерді қалпына келтіру үшін:

Егер сіз кем дегенде бір рет синхрондауды орындасаңыз
  1.  → Жаңа пайдаланушыны басыңыз.
  2. Жаңа профильдің атын енгізіңіз және Қосу батырмасын басыңыз.
  3.  → Авторизациядан өтуді басыңыз.
  4. Яндекстегі логин мен құпиясөзіңізді енгізіңіз.

Осыдан кейін сіздің барлық деректеріңіз Яндекс серверінен жаңа профильге көшіріледі. Синхрондау туралы толығырақ Браузерді синхрондау бөлімінен қараңыз.

Профильді ешқашан синхрондап көрмесеңіз
  1.  → Жаңа пайдаланушыны басыңыз.
  2. Жаңа профильдің атын енгізіңіз және Қосу батырмасын басыңыз.
  3. Ескі профильдегі деректерді жаңасына көшіріңіз.

Егер ескі профильден жаңасына деректерді тасымалданбаса, мәселе туралы техникалық қолдау көрсету арқылы хабарлаңыз.