Жиі кездесетін мәселелерді шешу

Баптауларды қайдан табуға болады?

Браузерде   → белгішесін басыңыз.

Браузер кідіріп тұрады

Егер браузер қатып қалса, бізге форма арқылы жазыңыз. Толығырақ сипаттаңыз:

  • Браузер қандай әрекетпен байланысты кідіріп тұрады.
  • Браузер қандай әрекеттерден кейін (мысалы, Браузерді қайта орнату, бағдарламаларды жаңарту немесе орнату, кеңейтімдер) кідіретін болды.

Егер бұл көмектеспесе, қолдау қызметіне жіберетін хабарламада:

  • Барлық беттермен немесе тек белгілі бір беттермен қиындық туындайтынын көрсетіңіз (қайсысымен көрсетіңіз).
  • Егер беттерді ашу кезінде қателер пайда болса, қате мәтінін хабарламаға қосыңыз.

Егер браузер ұзақ уақыт іске қосылса

Егер Браузер ұзақ іске қосылса, Браузер кешін тазартып көріңіз:

  1.  →  батырмасын басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Браузер көп орын алады

Құрылғыңызда Браузер кеші қанша орын алатынын тексеріңіз. Бұл үшін:

  1. Құрылғының баптауларын ашыңыз.
  2. Негізгі → iPhone қоймасы → Yandex бөлімін ашыңыз.

Егер Құжаттар мен деректер 200 МБ асатын орын алып тұрса, Браузер кешін тазартыңыз:

  1.  →  батырмасын басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Сайт мазмұны қате көрсетіледі

Сайт беті дұрыс көрсетілмеуі мүмкін. Мысалы, әріптер орнына — белгілер жиынтығы, парақшадағы беттеу бұзылған. Сондай-ақ, батырмалар істемеуі мүмкін, сілтемелер ашылмауы мүмкін немесе мәзір жоғала беруі мүмкін.

Парақшаны жаңартып, Браузер кешін тазартып көріңіз.

Кешті тазалау
  1.  →  батырмасын басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Браузер файлдарды жүктеуді бұғаттайды

Егер жүктеліп жатқан файлда зиянды бағдарлама бар болса, Браузер оны бұғаттайды. Толығырақ Жүктелетін файлдарды тексеру мақаласынан қараңыз.

Жүктеу үзілді

Егер жүктеу үзілсе, файлды қайта жүктеп көріңіз.

Сондай-ақ, жүктеуге сіздің смартфонға орнатылған антивирус әсер етуі мүмкін. Антивирусты уақытша өшіріп, файлдарды қайтадан жүктеп көріңіз.

Файлдар қайда жүктеледі

Жүктелген файлды сақтау орны оның түріне байланысты. Мысалы, жүктелген суреттерді Галерея арқылы, ал PDF форматындағы файлдар арнайы бағдарлама арқылы қарауға болады.

iOS жүйесінің ерекшеліктеріне байланысты, Жүктеулер қалтасына жүктелген файлдарды қарау мүмкіндігі жоқ.

Жүктелген файлды басқа қосымшада қалай ашуға болады

  1. PDF форматындағы файлды Браузерде ашыңыз.
  2.  → Жіберу батырмасын басыңыз.
  3. Қажетті қосымшаны таңдаңыз.

Бейне сапасы төмен

Бейне ойнату сапасы әдетте интернет жылдамдығына байланысты. Егер ол түсініксіз түрде төмен болса, кешті тазартыңыз:

  1.  →  батырмасын басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Сайтқа өту кезінде бейнені автоматты түрде қосуды сөндіре алмай жатырмын

Кейбір сайттарға өту кезінде видео автоматты түрде ойнала бастайды. Браузерде автоматты түрде ойнатуға тек Яндекс Дзен сайтында ғана тыйым салуға болады.

  1. Төменгі оң жақ бұрыштағы Профиль → батырмасын басыңыз.
  2. Бейнені автоматты түрде ойнату опциясын сөндіріңіз.

Басқа сайттарда бұл функцияны сөндіру мүмкін емес.

Бейнені автоматты түрде сыртқа шығаруды сөндіру

Ескертпе. Функция 14.0 және одан жоғары iOS құрылғыларына қолжетімді.

Бейнені Браузерде толық экран режимінде көргенде, басқа қосымшаға өтсеңіз, видео осы қосымшаның үстінен шағын терезеге шығарылады. Терезені басу арқылы сіз Браузерде бейнені көруге ораласыз. Бейне терезесін смартфон экранының кез келген жеріне апаруға болады.

Бұл мүмкіндікті өшіру үшін:

  1. Смартфон баптауларын ашыңыз.
  2. Негізгі → Суреттегі сурет батырмасын басыңыз.
  3. «Суреттегі суретті» автоматты түрде қосу опциясын сөндіріңіз.

Функция смартфондағы барлық қосымшалар үшін сөнеді.

Турбо режимі қайда жоғалды?

Браузердегі Турбо режимі түрлі сайттарға қосылуды жылдамдату үшін қажет болды, алайда ол тек HTTP хаттамасы бойынша жұмыс істеді. Қазір мұндай сайттар өте аз, сондықтан біз Браузердегі Турбо режимін өшіріп, оны баптаулардан алып тастадық. Браузерге арнайы режимсіз-ақ тез болуына мүмкіндік беретін жылдамдатудың басқа әдістерін енгіздік және оның жылдамдығын арттыруды жалғастырамыз.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.