Қауіпті беттерді бұғаттау

Яндекс Браузер қауіпті сайтқа өту кезінде сізді ескертеді, бірақ толық вирусқа қарсы өнім болып табылмайды. Оған қоса, Браузер құрылғыны антивирустар бұғаттамайтын қауіптерден қорғайды. Толық қорғау үшін басқаларды да пайдалануды ұсынамыз.

Бетті ашқанда, Браузер оны зарарланған ресурстардың дерекқорында тексереді. Егер бет қордан табылса, ол жүктелмейді. Экранға белгішесі бар хабарлама шығарылады, ал Ақылды жолда  белгішесі пайда болады. Сіз оны елемеуіңізге болады және қауіпті мазмұнмен сайтқа кіруге болады.

Назар аударыңыз. Біз мұны жасамауға кеңес береміз. Қорғау өшірілген кезде зиянды код сіздің компьютеріңізді жұқтыруы немесе зиянкестерге сіздің жеке деректеріңізге және электрондық төлеміңізге қол жеткізу мүмкіндігі болуы мүмкін.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.