Балалар аккаунты

Ескертпе. Балалар аккаунты 22.11.1 және одан жоғары нұсқаларындағы Браузерде қолжетімді. Егер сіз аккаунтты көрмесеңіз, Браузерді жаңартып, оны қайта іске қосыңыз.
  1. Не үшін керек
  2. Құру
  3. Ересекке өзгерту
  4. Басқа отбасылық топқа ауыстыру

Не үшін керек

Балалар аккаунтының көмегімен сіз балаға Браузерде не көруге болатынын басқара аласыз және оны қажетсіз мазмұннан қорғай аласыз.

Балалар аккаунтында:

  • Яндекс қызметтері мазмұнды жас бойынша ұсынады. Отбасы жеке кабинетінде жас шектеулерін орнатыңыз.

  • Іздеу нәтижелерінен "ересектерге арналған" мазмұн (сұраныс осындай ресурстарды табуға бағытталған болса да), сондай-ақ балағат сөздер жазылған сайттар толығымен алынып тасталады.

  • Музыка балағат сөздері бар әндерді жасырады.
  • Кинопоиск автоматты түрде балалар режиміне өтеді, жас шектеулері мен қаралым уақытының шектеулерін қайда орнатуға болады.
  • Бала аккаунттан шыға алмауы үшін шығу үшін ата-анасының телефонына жіберілген SMS-тегі код қажет.

  • Инкогнито режимін қосуға болмайды.

Кеңес. Баланың құрылғысында НАА-ны өшіру және оны қажетсіз қоңыраулардан қорғау арқылы қауіпсіздікті күшейтіңіз.

Құру

  1. Балалар аккаунтын жасау батырмасын басыңыз.
  2. Баланың аты мен туған күнін енгізіңіз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  3. Баланың аккаунтына логин мен оның құпиясөзін ойлап табыңыз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  4. Аккаунтыңызға тіркелген телефонға келетін SMS-тегі кодты енгізіңіз.
  5. Аккаунт деректерін тексеріңіз, жас шектеуін таңдаңыз және қажет болса, отбасылық төлем картасын қосыңыз. Мұны аккаунт жасалғаннан кейін де жасауға болады.
  6. Дайын батырмасын басыңыз.

Баланың аккаунтына кіру үшін оны авторизациялау кезінде таңдаңыз.

Ересекке өзгерту

Ескертпе. Сондай-ақ сіз ересектер аккаунтын балалардыкіне өзгерте аласыз. Отбасылық топтың әкімшісі ғана баланың аккаунтын ересектердікіне өзгерте алады және керісінше. Рөлдерді нұсқаулық бойынша баптай аласыз.

Сіз баланың аккаунтын ересектердікіне өзгерте аласыз. Бұл әрекетті баланың аккаунтынан растау қажет.

  1. Отбасы қойындысына өтіңіз.
  2. Топтың мүмкіндіктері бөлімінде Рөлдер → Балалар аккаунтын ересек адамдыкіне айналдыру батырмасын басыңыз.
  3. Аккаунтын өзгерткіңіз келетін баланың атын басыңыз. Сілтеме алмасу аралығына көшіріледі. Оны балаңызға жіберіңіз.
  4. Баланың аккаунтына кіріңіз алынған сілтеме бойынша өтіңіз.
  5. Балалар аккаунтын ересектікіне өзгертуді растаңыз.
Маңызды. Әдетте балалар аккаунтына аккаунтты құрған пайдаланушының телефон нөмірі тіркеледі және балалар аккаунтын ересектікіне өзгерту кезінде ол сақталады. Акканутты қолданатын адамның нөміріне ауыстырыңыз — бұл қауіпсіздікті күшейте түспек.

Басқа отбасылық топқа ауыстыру

Сіз балалар аккаунтын басқа отбасылық топтан өзіңіздікіне ауыстыра аласыз. Бұл әрекетті баланың аккаунтынан және SMS-тегі кодты пайдаланып растау қажет. Код балалар аккаунтын жасаған пайдаланушының телефон нөміріне жіберіледі.

  1. Отбасы қойындысына өтіңіз.
  2. Отбасылық топ бөлімінде Жақын адамыңызды шақыру батырмасын басыңыз.
  3. Шақыру әдісін таңдаңыз:
    • Сілтемемен бөлісу. Алмасу аралығына балаға жіберілетін сілтеме көшіріледі. Баланың аккаунтына кіріңіз, алынған сілтеме бойынша өтіп, шақыртуды қабылдаңыз.
    • SMS немесе хат жіберу. Баланың аккаунтына тіркелген электрондық пошта мекенжайын енгізіңіз. Соған отбасылық топқа шақыру келеді, оны қабылдаңыз.
  4. Баланың аккаунтын жасаған пайдаланушының телефон нөміріне баланың аккаунтын көшіруді растайтын коды бар SMS келеді. Басқа отбасылық топқа шақыруды қабылдау үшін SMS-тегі кодты енгізіңіз.
Маңызды. Әдетте, аккаунтты жасаған пайдаланушының телефон нөмірі баланың аккаунтына қосылады және балалар аккаунты отбасылар арасында тасымалданған кезде сақталады. Осы нөмірге өзгерткен жөн — бұл қауіпсіздікті күшейтпек.

Егер сіз ақпаратты Анықтама бөлімінен таба алмасаңыз немесе Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, бізге жазыңыз. Не істегеніңізді және не болғанын егжей-тегжейлі айтып беріңіз. Мүмкін болса, скриншотты тіркеңіз. Осылайша біз сізге тезірек көмектесеміз.

Ескертпе. Яндекс қызметтерінің жұмысындағы қиындықты шешу үшін осы қызметтерді қолдау қызметіне хабарласыңыз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және беру нәтижелерінің (Іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) туралы форма арқылы жазыңыз.