Кедергі жарнамаларды сүзу

Мобильді Яндекс Браузер әдепкі бойынша беттерде кедергі келтіретін жарнаманы сүзеді.

  1. Қандай жарнама кедергі деп саналады
  2. Жарнамаға шағымдану
  3. Сайтқа жарнаманы қосу
  4. Жарнама сүзгісін өшіру
  5. Қалқымалы терезелерді бұғаттау

Қандай жарнама кедергі деп саналады

Браузер IAB Russia Қауымдастығының ұсынымдарына сәйкес кедергі келтіретін жарнаманы сүзеді. Ол Рунеттегі сапалы жарнаманың сипаттарын әзірлейді және пайдаланушылардың қызығушылықтарын ескеріп, олармен өзара әрекеттесе алатын интерактивті жарнаманы дамытуға жәрдемдеседі.

  • Бет жүктелгеннен кейін бірден пайда болатын Толық экран баннері. Кері санақтан кейін оны жабуға болады немесе ол автоматты түрде жоғалып кетеді.
  • Сайтқа кіргеннен бірнеше уақыттан соң пайда болатын Толық экран баннері. Бірден немесе кері санаудан кейін жабуға болады.
  • Дыбысы бар жарнамалық бейнеролик, ол автоматты түрде қосылады.

Браузер жарнаманы сүзетін ұсыныстар туралы толығырақ IAB Russia индустриалық комитеті презентацияларында білуге болады. Ұсынымдар Ресейлік пайдаланушылар интернетте жарнаманы қалай қабылдайды зерттеуі негізінде дайындалған.

Жарнамаға шағымдану

  1.  → Жарнаманы бұғаттау батырмасын басыңыз.
  2. Жарнамаға шағымдану батырмасын басыңыз.

Жарнама туралы хабарлама Яндекске жіберіледі. Егер мұндай шағымдар көп болса, Яндекс жарнаманың дереккөзін барлық пайдаланушылар үшін бұғаттауы мүмкін.

Сайтқа жарнаманы қосу

  1.  → Жарнаманы бұғаттау батырмасын басыңыз.
  2. Жарнаманы бұғаттан шығару батырмасын басыңыз.

Сайтта жарнаманы қайтадан өшіру үшін Жарнаманы бұғаттау батырмасын басыңыз.

Жарнама сүзгісін өшіру

  1.  →  батырмасын басыңыз.
  2. Мазмұнды бұғаттау бөлімінде Жарнаманы бұғаттауды басыңыз.
  3. Кедергі келтіретін жарнама опциясын өшіріңіз.

Қалқымалы терезелерді бұғаттау

Кейде сайт қалыпты жұмыс істеуі үшін қалқымалы терезелер қажет, бірақ олар экранға жиі кедергі келтіреді және баннерлік жарнама көрсету үшін қолданылады. Сіз баптаулар арқылы қалқымалы терезелерді көрсетуге рұқсат бере аласыз немесе оларды бұғаттай аласыз:

 →  → Қосымша → Қалқымалы терезелерді бұғаттау.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.