Баптаулар туралы жиі қойылатын сұрақтар

Баптауларды қайдан табуға болады?

Браузерде   → Баптаулар таңбасын басыңыз.

Басты экрандағы сайт белгішесі

Сүйікті сайтқа планшеттің басты экранындағы сайт белгісін басу арқылы өтуге болады. Сайт мобильді Яндекс Браузердің жаңа қойындысында қандай Браузер әдепкі болып орнатылғанына қарамастан ашылады.

Сайт таңбашасын қосу
  1.  → Үй экранына қосу.
  2. Пайда болған терезеде Қосу батырмасын басыңыз.

Сайт таңбашасын жою
  1. Сайт белгішесін басып, ұстап тұрыңыз.
  2. Белгішені жою аймағына жылжытыңыз.
Ескертпе. Браузерді жойған кезде сайт белгішелері де жойылады.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.