Жиі кездесетін мәселелерді шешу

Браузер кідіріп тұрады

Егер браузер қатып қалса, бізге форма арқылы жазыңыз. Толығырақ сипаттаңыз:

  • Браузер қандай әрекетпен байланысты кідіріп тұрады.
  • Браузер қандай әрекеттерден кейін (мысалы, Браузерді қайта орнату, бағдарламаларды жаңарту немесе орнату, кеңейтімдер) кідіретін болды.

Егер бұл көмектеспесе, қолдау қызметіне жіберетін хабарламада:

  • Барлық беттермен немесе тек белгілі бір беттермен қиындық туындайтынын көрсетіңіз (қайсысымен көрсетіңіз).
  • Егер беттерді ашу кезінде қателер пайда болса, қате мәтінін хабарламаға қосыңыз.

Браузер жабыла береді

Браузерді соңғы нұсқаға дейін жаңартыңыз.

Егер мәселе шешілмесе, бізге форма арқылы жазыңыз. Толығырақ сипаттаңыз:

  • Браузер қандай әрекеттерде жабыла береді.
  • Браузер қандай сайттарда жиі жабыла береді.
  • Оны қайтадан ашуға тырысқан кезде не болады (мысалы, қате туралы хабарлама пайда болады немесе терезе дұрыс ашылмайды).

Мүмкіндігінше, Браузердің жабылуы кезіндегі қатенің скриншотын немесе видеосын, browser://crashes парақшасының скриншотын жіберіңіз.

Егер браузер ұзақ уақыт іске қосылса

Егер Браузер ұзақ іске қосылса, Браузер кешін және бірер уақытқа кеңейтімдерді сөндіріңіз.

Кешті тазалау
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.
Кеңейтімдерді өшіру
  1. Ашық тұрған қойындыда  → Толықтырмалар батырмасын басыңыз.
  2. Егер бұрынырақ Браузерге кеңейтімдерді орнатсаңыз, олардың тізімі ашылады. Тізім үстінен Тағы толықтыруларды басыңыз.
  3. Барлық кеңейтімдерді өшіріңіз.

Браузер көп орын алады

Құрылғыңызда Браузер кеші қанша орын алатынын тексеріңіз. Бұл үшін:

Ескертпе. Мобильді құрылғыларды өндірушілер Android интерфейсін өзгерте алады. Android жүйесінің түрленбеген нұсқасына арналған нұсқаулықтар келтірілген.
  1. Құрылғының баптауларын ашыңыз.
  2. Қосымшалар → Барлық қосымшалар батырмасына басыңыз.
  3. Яндекс Браузер → Жады тармағын таңдаңыз.

Егер Деректер 200 МБ асатын орын алып тұрса, Браузер кешін тазартыңыз:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Сайт мазмұны қате көрсетіледі

Сайт беті дұрыс көрсетілмеуі мүмкін. Мысалы, әріптер орнына — белгілер жиынтығы, парақшадағы беттеу бұзылған. Сондай-ақ, батырмалар істемеуі мүмкін, сілтемелер ашылмауы мүмкін немесе мәзір жоғала беруі мүмкін.

Парақшаны жаңартып, Браузер кешін тазартып көріңіз.

Кешті тазалау
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Аудио кідіреді, ұзақ жүктеледі

Егер аудиофайл ұзақ жүктеліп жатса, Браузер кешін тазартып көріңіз. Бұл үшін:

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Бейненің сапасы нашар немесе кідіреді

Дыбыс бейнеден озып кетуі мүмкін немесе бейне орнында қара экран көрініп тұр.

Уақытша кеңейтімдер мен қуатты үнемдеу режимін сөндіріп көріңіз,кешті және cookie файлдарын тазартыңыз. Браузер кешінің жады картасына ауыстырылмағанын тексеріңіз: егер тасымалданған болса, оны қайтарыңыз.

Кешті тазалау
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.
Кеңейтімдерді өшіру
  1. Ашық тұрған қойындыда  → Толықтырмалар батырмасын басыңыз.
  2. Тізімнен қажетті кеңейтімді тауып, құсбелгіні Қосулы күйіне орнатыңыз / Сөнд. күйіне орнатыңыз
Қуат үнемдеуді өшіру
Ағымдағы сеанс үшін
  1. Браузерде  белгішесін басыңыз.
  2. Энергия үнемдеу опциясын өшіріңіз.
Кеңес. Браузер мәзірінде сақталған зарядты көрсетуді өшіруге болады. Бұл үшін баптауларда Энергия үнемдеу режимін басыңыз және Виджетті мәзірде көрсету опциясын өшіріңіз.
Тұрақты
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Энергия үнемдеу режимін басыңыз.
  3. Энергия үнемдеуді басқару өрісінде жүгірткіні солға Өшірулі күйіне қарай жылжытыңыз.
Cookie-ді өшіру
  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Веб-беттердің деректері тармағын белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек cookie файлдарын ғана жойғыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Бейне ойнату сапасы әдетте интернет жылдамдығына байланысты.

Турбо режимі қайда жоғалды?

Браузердегі Турбо режимі түрлі сайттарға қосылуды жылдамдату үшін қажет болды, алайда ол тек HTTP хаттамасы бойынша жұмыс істеді. Қазір мұндай сайттар өте аз, сондықтан біз Браузердегі Турбо режимін өшіріп, оны баптаулардан алып тастадық. Браузерге арнайы режимсіз-ақ тез болуына мүмкіндік беретін жылдамдатудың басқа әдістерін енгіздік және оның жылдамдығын арттыруды жалғастырамыз.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.