Кеш

Браузер кеші (cache) — сіз кірген парақшалардың кейбір деректерінің көшірмелері бар папка. Әдетте кеште екі сұрау арасындағы уақыт аралығында өзгертіліп үлгермеген парақша элементтері сақталады — музыка, бейне, суреттер, стильдер, скриптілер. Бұрын кірген парақшаны қайтадан ашқан кезде браузер деректерді интернеттен емес, кештен алады. Парақша тезірек ашылады, ал желіге жүктеме төмендейді.

Кешті тазалау

  1.  → Баптауларды басыңыз.
  2. Құпиялылық бөліміне өтіңіз.
  3. Деректерді тазартуды басыңыз.
  4. Кешті белгілеңіз.
  5. Қалған барлық тармақтардан белгілерді алып тастаңыз (егер тек Браузер кешін тазартқыңыз келсе).
  6. Деректерді тазартуды басыңыз.
  7. Деректерді жоюды растаңыз.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.