Protect: құпиясөздерді синхрондау

Сіз Яндекс Браузерде сақталған құпиясөздерді өз компьютерлеріңіз, смартфондар және планшеттеріңізде синхрондай аласыз. Синхрондау үдерісінде құпиясөзді сақтау қоймасының көшірмесі Яндекс серверіне шифрланған түрде жіберіледі, содан кейін басқа синхрондалған құрылғыларға жіберіледі. Бір уақытта басқа құрылғылардағы құпиясөздер ағымдағы қолданыстағы смартфонда сақтау орнына қосылады.

  1. Құпиясөздерді синхрондау артықшылықтары
  2. Синхрондауды өшіру және қосу
  3. Құпиясөздерді синхрондау қақтығысы

Құпиясөздерді синхрондау артықшылықтары

  • Сақталған құпиясөздер барлық құрылғыларда кіру пішіндеріне автоматты түрде орнатылады.
  • Егер смартфон сынса, сіз сервердегі құпиясөздерді қалпына келтіре аласыз.
Кеңес. Сіздің құпиясөздеріңізді ешкім, соның ішінде Яндекс шеше алмауы үшін мастер-құпиясөзді жасаңыз.

Синхрондауды өшіру және қосу

Әдепкі бойынша құпиясөздерді синхрондау синхрондауды қосу кезінде автоматты түрде қосылады.

Егер түгел синхрондау өшірілсе, құпиясөздерді синхрондау өшіріледі. Тек құпиясөздер мен төлем карталарын синхрондауды ғана сөндіру үшін:

  1. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  2. Баптаулар → Синхрондау батырмасын басыңыз.
  3. Құпиясөздер опциясын өшіріңіз.

Құпиясөздерді синхрондау қақтығысы

Егер сізде смартфондарда, планшеттерде немесе компьютерлерде әртүрлі мастер-құпиясөздер құрылса, синхрондау үдерісінде жанжал туындауы мүмкін. Мысалы, сіз компьютерде бір мастер-құпиясөзді, басқасын смартфонда енгізіп, содан кейін смартфондыкомпьютермен синхрондадыңыз. Мұндай жағдайларда Браузер біріккен қойманы шифрлау үшін қандай қандай мастер-құпиясөзді қолдану керектігін түсіне алмайды.

Қақтығысты шешу үшін:

  1. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  2. Менің деректерім → Баптаулар бөлімін таңдаңыз.
  3. Құпиясөздер синхрондалмайды бөлімін басыңыз.
  4. Берілген смартфонда құрылған мастер-құпиясөзді енгізіңіз.
  5. Қоймаларда басқа мастер-құпиясөздермен шифрланған құрылғылар тізімі ашылады. Одан кейінгі әрекеттер басқа құрылғыларда құрылған мастер-құпиясөздерді есіңізде бар-жоғына байланысты болады.
    Назар аударыңыз. Құрылғы атауының оң жағында  белгішесін басу арқылы сіз ондағы құпиясөздерді жоясыз.
  6. Мастер-құпиясөз есіңізде болмаған құрылғылардан құпиясөздерді біріккен қоймаға қоса алмайсыз. Мұндай құрылғылар үшін келесі опциялар болуы мүмкін:
    • Егер сіз құрылғыда қосалқы шифрлау кілтін құрған болсаңыз, ондағы мастер-құпиясөзді түсіріп тастап, ағымдағы смартфондағы мастер-құпиясөзбен алмастырыңыз. Құрылғының синхрондалуы аяқталу үшін біраз уақыт күтіңіз.
    • Егер құрылғыда қосалқы шифрлау кілтін құрмаған болсаңыз, құпиясөздерді жою қажет болады. Ол үшін құрылғы атауының оң жағындағы  белгішесін басыңыз.
    • Сіз сондай-ақ синхрондау қақтығысын шеше алмайсыз. Бұл жағдайда құпиясөзді синхрондау жүргізілмейді (тарих, бетбелгілер және басқа деректер бұрынғысынша синхрондалады).
  7. Тізімде тек мастер-құпиясөздері есіңізде бар құрылғылар қалса, Осы құрылғыдағы құпиясөздермен біріктіруді басыңыз.
  8. Әр қақтығыс құрылғысынан мастер-құпиясөзді кезекпен енгізіңіз.
  9. Біріктірілгеннен кейін ашылған терезеден Жақсы батырмасын басыңыз.

Тізімде қалған барлық құрылғылардан құпиясөздері біріктіріледі. Сақтау орнын шифрлау үшін ағымдағы смартфонда жасалған мастер-құпиясөз қолданылады.

Ескертпе. Мұндай қақтығыс егер ағымдағы смартфонда мастер-құпиясөзді құрып, оны синхрондасаңыз, содан кейін смартфондағы Браузерді қайта орнатсаңыз және онда тағы бір мастер-құпиясөзді жасасаңыз орын алуы мүмкін. Бұл жағдайда жаңа және ескі құпиясөздер қоймасын біріктіру қажет болады. Бұл ретте Браузер ағымдағы смартфонның құпиясөздерінің ескі қоймасын ол жеке құрылғыда сақталып тұрғандай етіп көрсетеді.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.