Жарнамаларды бұғаттау

Мобильді Яндекс.Браузер әдепкі бойынша беттерде таңғаларлық және кедергі келтіретін жарнаманы сүзеді.

  1. Қандай жарнама кедергі деп саналады
  2. Қандай жарнама ұятқа қалдыратын болып саналады
  3. Жарнамаға шағым
  4. Сайтқа жарнаманы қосу
  5. Жарнама сүзгілеуді өшіру

Қандай жарнама кедергі деп саналады

Яндекс.Браузер IAB Russia ұсынымдарына сәйкес кедергі келтіретін жарнаманы сүзеді. IAB Russia ассоциациясы Рунеттегі сапалы жарнама критерийлерін әзірлейді және пайдаланушының мүдделерін ескеретін және онымен өзара әрекеттесетін интерактивті жарнаманың дамуына жәрдемдеседі.

  • Бет жүктелгеннен кейін бірден пайда болатын Толық экран баннері. Кері санаудан кейін жабуға болады немесе ол автоматты түрде жабылады.
  • Сайтқа кіргеннен бірнеше уақыттан соң пайда болатын Толық экран баннері. Бірден немесе кері санаудан кейін жабуға болады.
  • Сайт құрамы ішінде дыбыс бар Жарнамалық бейнеролик. Дыбыс автоматты түрде қосылады.

Браузер жарнаманы сүзетін ұсыныстар туралы толығырақ IAB Russia индустриалық комитеті презентацияларында білуге болады. Ұсынымдар Ресейлік пайдаланушылар интернетте жарнаманы қалай қабылдайды зерттеуі негізінде дайындалған.

Қандай жарнама ұятқа қалдыратын болып саналады

  • Эротикалық және порножарнама

    «Ересектерге арналған қызметтер» ұсынатын эротикалық немесе порнографиялық бейнелері немесе жарнамалық сайттары бар баннерлер. Мұндай жарнама сайттың негізгі тақырыбына сәйкес келетін сайттардан басқа барлық сайттарда бұғатталады. Бұл ретте пайдаланушы мұндай жарнаманы оқшаулауға тыйым сала алады (толығырақ Эротикалық жарнама рұқсаты бөлімшесін қараңыз).

  • Агрессивті және таңғаларлық жарнама

    Әртүрлі апаттар мен зорлық-зомбылық құрбандарының, қорқыныш, құрттар мен паразиттер фильмдерінен қорқатын кейіпкерлердің, әртүрлі аурулар мен ұрықтардың көріністерінен, зақымданған мүшелер мен жаралар, салмағы үлкен адамдардың көріністерінен табиғи бейнелері бар баннерлер. Дененің жыныстық бөліктерінің суреттері мен фотосуреттері. Белгілі адамдардың қайтыс болуы немесе ақырзаманды болжауды қамтитын жарнама.

  • Таңғаларлық және тітіркендіргіш жарнама

    Жоғары жиілікпен жыпылықтайтын анимацияланған баннерлер. Бейнероликті басқан кезде немесе жарнаманы жабуға тырысқан кезде пайда болатын жарнамалық терезелер мен қойындылар.

  • SMS-алаяқтық жарнама

    SMS-алаяқтықпен байланысты сайттардың жарнамалық баннерлері. Әлеуметтік желілердегі хабарламаларды имитациялайтын баннерлер. Лотереяда ұтысқа уәде беретін баннерлер, сайттың мерейтойлық келушісіне сыйлық, жеке деректердің құпиясыздандырылған қорына қол жеткізу немесе одан сіз туралы ақпаратты жою мүмкіндігі, болжамдар және т. б.

  • Күмәнді баннерлер

    Компьютерді жұқтыру немесе орнатылған бағдарламаларды жаңарту туралы хабарламаларды имитациялайтын баннерлер; диалогтық терезелерді және браузер интерфейсінің басқа да элементтерін имитациялайтын баннерлер. Оның тәсілін көрсетпестен жоғары табыс уәделері бар баннерлер. Дәрі-дәрмектерді, емдеу әдісін немесе клиниканы көрсетпестен ауруларды емдеу, жасарту және арықтаудың күмәнді жарнамасы. Атақтылардың диеталарын жарнамалайтын баннерлер, әсіресе, олар ар-намысты қорлайтын болса.

Жарнамаға шағым

Егер сіз беттегі кедергі келтіретін немесе таңғаларлық жарнаманы көрсеңіз, сіз оған шағымдана аласыз:

  1. белгішесін басыңыз (егер белгіше болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасын басыңыз).
  2. Жарнамаларды бұғаттау → Жарнамаға шағым батырмасын басыңыз.

Жарнама туралы хабарлама Яндекске жіберіледі. Егер мұндай шағымдар көп болса, жарнама дереккөзі барлық пайдаланушылар үшін бұғатталуы мүмкін.

Сайтқа жарнаманы қосу

  1. Ақылды жолда қосылыс мәртебесі белгішесін басыңыз.
  2. Жарнамаларды бұғаттау опциясын өшіріңіз.

Жарнама сүзгілеуді өшіру

Таңғалдыратын және кедергі келтіретін жарнаманы сүзуді өшіру үшін:

  1. Ақылды жолда қосылыс мәртебесі белгішесін басыңыз.
  2. Жарнамаларды бұғаттау опциясын өшіріңіз.

Егер сіз Көмек бөлімінен сізді қызықтыратын ақпаратты таба алмасаңыз немесе Яндекс.Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, қадамдар бойынша барлық іс-қимылдарды сипаттаңыз. Мүмкіндігінше жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.