Тақта

Жаңа қойындыдағы Тақта сүйікті сайттарға бір рет басу арқылы өтуге мүмкіндік береді. Тақта жаңа қойынды жасаған кезде ашылады.

  1. Тақта қалай құралады
  2. Сайтты Тақтаға қосу
  3. Тақтаны редакциялау
  4. Тақтаны синхрондау

Тақта қалай құралады

Мобильді Яндекс Браузерді алғаш ашқан кезде Тақтаға сайттар әдепкі түрде жинақталады (құрылғыда көрсетілген аймаққа байланысты). Кейін сайттар Тақтаға сайттарға кіру тарихына сәйкес автоматты түрде қосылады және одан жойылады. Оған қоса сіз сайттарды қолмен бекітіп қоя аласыз.

Ескертпе. Тақтаны Android жүйесінің хабарламалар панеліне қосуға болады (панельді ашу үшін смартфон экранының жоғарғы жиегін төмен қарай сырғытыңыз). Бұл үшін Баптауларда Хабарландырулар бөлімінде Іздеуді ескерту тақтасында көрсету опциясын қосыңыз.

Сайтты Тақтаға қосу

  1. Сайтқа өтіңіз.
  2. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  3. Тақтаға қосуды басыңыз.

Тақтаны редакциялау

  1. Қойындылар саны көрсетілген таңбаға басыңыз (, егер үш қойынды ашық тұрса).
  2.  белгішесін басыңыз.
  3. Тақтадағы сайтқа басып, ұстап тұрыңыз.
  4. Қажетті әрекетті орындаңыз:
    • сайтты бекіту үшін  белгішесін басыңыз;
    • сайтты өшіру үшін  белгішесін басыңыз;
    • сайтты жою үшін  белгішесін басыңыз;
    • тақтадағы сайттың орналасқан орнын өзгерту үшін сайтты таңдаған орынға апарыңыз.

Тақтаны синхрондау

Әртүрлі құрылғылардағы Тақта бір-бірінен тәуелсіз қалыптасады. Бұл ыңғайлы — мысалы, планшет пен смартфонда сізде әртүрлі сүйікті веб-сайттар болуы мүмкін. Тақтаны синхрондау қосулы болса:

  • Смартфонда Браузерді бірінші рет ашқан кезде Табло синхрондалған деректер негізінде толтырылады.
  • Сіз компьютерден барлық құрылғылардағы Тақтаға бекітілген сайттар тізімін көре аласыз.

Тақта синхрондалуын өшіру үшін:

  1. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  2. Баптауларды басыңыз.
  3. Синхрондау жолын басыңыз.
  4. Тақта опциясын өшіріңіз.

Осыдан кейін компьютер арқылы смартфонда орналасқан Тақтадағы сайттар тізімін қарай алмайсыз.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.