Құрылғылар арасында Браузерді синхрондау

Шектеу. Синхрондау әртүрлі браузерлердің, мысалы, Яндекс Браузер мен Google Chrome арасында жұмыс істемейді.

Синхрондау — бұл құрылғыларыңыздағы Браузерлер арасында деректер алмасу. Деректерді аралық сақтау үшін Яндекс сервері қолданылады, онда ақпарат қорғалған арна бойынша, ал құпиясөздер шифрланған түрде беріледі. Сервердегі деректер Яндекс сервистерінде пайдаланылатын авторландыру жүйесімен қорғалған. Синхрондау құрылғыңыз жоғалған немесе бұзылған болса, барлық құрылғылардан деректерге қатынауды және деректерді қалпына келтіруді қамтамасыз етеді.

Мобильді құрылғыларда Браузер өз-өзімен ғана емес, Яндекс қосымшасымен де синхрондалады. Бұл ретте мобильді Яндекс Браузер басқа браузерлермен синхрондалмайды.

  1. Синхрондау қалай жұмыс істейді
  2. Синхрондауды қосу
  3. Синхрондалатын деректер тізімін өзгерту
  4. Синхрондауды өшіру

Синхрондау қалай жұмыс істейді

Әдепкі түрде құпиясөздер, Тақтадағы сайттар, бетбелгілер, автотолтыру формалары мен ашылған қойындылар синхрондалады.

Синхрондауды енгізгеннен кейін, ол серверде сақталған деректерді өзгерткен сайын орындалады. Мысалы: сіз смартфонға бетбелгі қосасыз — Браузер оны серверге жібереді және басқа құрылғыларда жасаған барлық өзгерістеріңізді бір уақытта жүктейді (соңғы синхрондау сәтінен бастап).

Синхрондау сізге мынадай мүмкіндік береді:

Кез келген сәтте сіз синхрондауды өшіре аласыз немесе синхрондағыңыз келетін деректер тізімін өзгертуіңізге болады.

Синхрондауды қосу

Синхрондау келесі шарттар орындалғанда жұмыс істейді:

  • Барлық құрылғыларда (компьютер, смартфон, планшет) Яндекс Браузер орнатылған.
  • Барлық құрылғыларда бірдей Яндекс ID қолданылады.

Синхрондауды қосу үшін:

  1. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  2. Баптаулар → Синхрондауды қосу тармағын таңдаңыз.
  3. Логин мен құпиясөзді енгізіңіз немесе тізімнен аккаунтты таңдаңыз.

    Ескертпе. Егер сіз Яндексте тіркелмеген болсаңыз, синхрондауды қоса алмайсыз, себебі сервердегі деректер Яндекс ID аккаунтында сақталады. Тіркелу үшін Тіркелу батырмасына басыңыз және есептік жазбаның параметрлерін толтырыңыз.
  4. Кіру батырмасын басыңыз.

Синхрондалған деректер тізіміне өту үшін Толығырақ... батырмасын басыңыз.

Синхрондалатын деректер тізімін өзгерту

  1. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  2. Баптаулар → Синхрондау батырмасын басыңыз.
  3. Опцияларды тек қажетті деректер синхрондалатындай етіп орнатыңыз.

Синхрондауды өшіру

  1. Браузерде  белгішесін басыңыз (егер ондай таңба болмаса, смартфон корпусындағы мәзір батырмасына басыңыз).
  2. Баптаулар → Синхрондау батырмасын басыңыз.
  3. Синхрондауды өшіру батырмасын басыңыз.

Егер сіз Анықтама бөлімінен ақпарат таба алмасаңыз немесе мобильді Яндекс Браузермен жұмыс кезінде қиындықтар туындаса, әр қимылыңызды қадамды түрде сипаттап беріңіз. Егер мүмкін болса, скриншот жасаңыз. Бұл қолдау қызметінің мамандарына жағдайды тез түсінуге көмектеседі.

Ескертпе. Яндекс сервистерінің жұмысындағы мәселелерді шешу үшін осы сервистердің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз:
Компьютердегі Яндекс Браузер
Компьютердегі Яндекс Браузердің жұмысындағы қиындықтар туралы тікелей Браузерден жазыңыз:  → Қосымша → Мәселе туралы хабарлау немесе форма арқылы.
Алиса бар Яндекс мобильді қосымшасы
Яндекстің басты парақшасы
Егер сұрақ Яндекстің басты парақшасына байланысты болса (безендіру темасын өзгерту, басты парақшаның блоктарын немесе сервистердің таңбаларын баптау, Яндекс Ақшаны табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз. Яндекстің басты парақшасы туралы сұрақ опциясын таңдаңыз.
Яндекс Пошта
Поштаның жұмысы туралы (жарнаманы сөндіру, басқа жәшіктерден хат жинақтауды баптау, жойылған хаттарды қалпына келтіру, спамға түскен хаттарды іздеп табу және т. б.) форма арқылы жазыңыз.
Іздеу және нәтижелер
Іздеу және іздеу нәтижелерінің жұмысы туралы (іздеу нәтижелерінде сайтты саралау, іздеудің қате нәтижелері және т. б.) форма арқылы жазыңыз.