Тапсырыстармен жұмыс істеу

Тапсырыс карточкасында тапсырыс туралы ақпаратты табуға, клиентке қоңырау шалуға және тапсырыстың орындалғанын белгілеуге болады.

Тапсырыс туралы ақпаратты қарау

Тапсырыс карточкасына өтіңіз. Әдіс қолданбада маршруттың қалай көрсетілетініне байланысты.

  1. Картадан тапсырысты табыңыз.

  2. Карточканы көру үшін тапсырысты басыңыз.

  3. Тапсырыс туралы көбірек ақпаратты көру үшін:

    • экранның төменгі жағындағы басқару элементін жоғары тартыңыз;
    • тапсырыс карточкасындағы түймесін басыңыз.
  1. Тапсырысты табыңыз.
  2. Карточкаға өту үшін тапсырысты басыңыз.

Тапсырыс карточкасы

Тапсырыс карточкасы бірнеше блоктан тұрады:

  1. Маршруттағы тапсырыстың реттік нөмірі.
  2. Клиент туралы ақпарат.
  3. Тапсырысты орындауға арналған аралық.
  4. Тапсырыс күйі.
  5. Клиентке қоңырау шалуға арналған түймесі. Телефон нөмірі дұрыс форматта көрсетілмесе, түйме болмайды.
  6. Маршрутты жоспарлау кезінде тағайындалған тапсырыс нөмірі.
  7. Тапсырысқа қатысты комментарий.
  8. Жеткізу мекенжайы.
  9. түймесі: картадағы тапсырыс мекенжайын өзгерту үшін пайдаланыңыз.
  10. Тапсырыс салмағы (көрсетілсе).
  11. Клиенттен тапсырысты алу қажет кезде көрсетіледі.
  12. Тапсырыстың сыртқы нөмірі.
  13. Тапсырыс жеткізілуі тиіс мекенжай. Тапсырыстар өзара байланысқан жағдайда көрсетіледі.
  14. Тапсырыс күйін өзгерту мәзірі: Выполнен немесе Отменён.
  15. Выполнен түймесі: тапсырыс сәтті орындалғанда пайдаланыңыз.
  16. Навигатор түймесі, ол Яндекс Навигатор, Яндекс Карты қолданбаларында немесе ішкі навигация жүйесінде тапсырысқа дейінгі маршрут құруға арналған.
  17. Бірнеше тапсырыс бір мекенжайда орналасқан жағдайда көрсетіледі. Мультитапсырыстармен жұмыс істегенде пайдаланыңыз.
  18. Түйме тапсырыс туралы ақпараты бар хабар жіберуге мүмкіндік береді. Толығырақ Тапсырыс туралы ақпаратты бөлісу.

Тапсырыс Выполнен немесе Отменён күйіне өткенде, оның карточкасында тек аяқталу уақыты және клиент мекенжайы көрсетіледі. Клиенттің телефонын көру үшін тапсырысты жұмысқа қайтарыңыз.

Тапсырыс туралы ақпаратты бөлісу

Ескерту

Әдепкісінше Поделиться информацией о заказе түймесі тек Маршрутизация Лайт сервисінің клиенттеріне қолжетімді.

Тапсырысты бөлісу керек болса, ал түйме жоқ болса, логистке хабарласыңыз.

Түйме арқылы тапсырыс туралы ақпараты бар хабар жіберуге болады:

  • мессенджерлердегі өз контактілеріңізге немесе SMS арқылы;
  • сіз пайдаланатын әлеуметтік желілер арқылы.

Хабар арқылы жіберілетін ақпарат:

  • тапсырыс нөмірі;
  • сыртқы клиент нөмірі;
  • курьердің телефоны;
  • клиенттің байланыс деректері;
  • жеткізу мекенжайы;
  • тапсырыс күйі;
  • жеткізу уақыты.

Тапсырыстың орындалғанын белгілеу

Маршруттағы тапсырыстың ағымдағы күйін белгілеуіңізге болады. Ол үшін тапсырыс карточкасын ашып, нұсқалардың бірін таңдаңыз:

  • тапсырыс сәтті жеткізілсе, Выполнен түймесін басыңыз;

  • тапсырысты жеткізу мүмкін болмаса, Отменён түймесін басыңыз.

Ескерту

Тапсырыспен байланысты pickup тапсырыстары аяқталмаса, тапсырысты орындалды деп белгілеуге болмайды. Алдымен байланысты тапсырыстардың күйін көрсетіңіз.

Тапсырыс күйі Выполнен немесе Отменён күйіне ауысса, тапсырыс туралы ақпаратта оның аяқталу уақыты көрсетіледі.

Аяқталған тапсырысты жұмысқа қайтару үшін оны ашып, Вернуть в работу түймесін басыңыз.

Написать в службу поддержки