Өте үлкен және премиум мекеме. Ас үй керемет, тағамдардың үлкен таңдауы. Дәмдік шектен тыс шектеусіз Бар, кез-келген таңдау үшін. Қызметкерлер өте сыпайы, мұқият және ешқандай тілек қалдырмайды. Кешкі асқа және таңғы асқа 2 рет болды. Мен Таңғы астың мұндай үлкен таңдауын еш жерде көрмедім.
Дәмді. Стильді. Айына бір рет бізде таңғы ас бар.
Орналасқан жері керемет.
Жақсы автотұрақ бар .
Д зацгада арнайы бөлмелерге( дәретханаларға) "бұрылыс" әдемі болды ... Ол әрқашан таза. Жеке алғыс!
Мен өмірімде бірінші рет жаман пікір жазамын. Қызмет пен тағамнан қатты көңілі қалды. Мейрамхана бірнеше таңдаудан табылғанымен және қызмет көрсетудің жоғары деңгейін күту болды.
Олар жексенбі күні кешке 22.45-те келді, мейрамхана 00.00-де жабылды, жабылғанға дейін 1 сағат 15 минут болды
Осы уақыттан бастап 15 минут ішінде бізге ешкім келмеді, кейінірек қыз келіп, ас үй жабылып жатқанын және бізде соңғы тапсырыс бар екенін ескертті. Біз жақсы дедік. Тапсырыс берді
Бізге алдымен десерт әкелінді, кейінірек оны әкелуді сұрап, олар ас үйдің жабық екенін айтты. Мен тоңазытқышқа қоюды өтіндім.
10-15 минуттан кейін олар тамақтың қалған бөлігін әкелді. 3 минуттан кейін даяшы келіп, есепшотты төлеуді өтінді, мен бірден бас тарттым.
Ол менімен таласып, дауласа бастады, мен тамақ ішіп болғаннан кейін төлейтінімді айттым.
Тағам дәмді болмады. Олар даяшыға әкімшіні шақыруды сұрап келді. Ол айтты ол енді орнында емес (мейрамхана жабылғанға дейін сағат 23.40, 20 минут)
Менің шағымдарымды айтуға күзетші келіп, "сыпайы түрде шотты жабуды сұрады"
Күзетші әкімшімен сөйлесіп, келесі күні маған хабарлауға уәде берді. Шамасы, бұл шотты жабу үшін ғана болды.
Қорытындылай келе, Мен өте көңілім қалды деп айтқым келеді. Менің ойымша, қызмет көрсету сапасын ешкім бақыламайды, қызметкерлердің басты міндеті-шотты тез жауып, қонақты шығарып салу.