Кейінірек белгілі болғандай, фирма басқа фирмалардың турларын өзінің үстеме бағасымен сатады, сондықтан олардан турларды сатып алудың мағынасы жоқ. Сонымен қатар, клиенттерге деген көзқарас қорқынышты (төлегеннен кейін қызығушылықты толығымен жоғалтады) және сатып алынған турлар сайттағы сипаттамасына сәйкес келмейді.
Біз олардан 2023 жылдың тамызында екі күндік тур сатып алдық – Қапшағай мен монах шатқалына. Қапшағай турының сипаттамасында жабдықталған жағажайы мен кафесі бар турбазада демалыс жарияланды. Нәтижесінде олар күні бойы қараусыз қалған жағажайға ескі ыңғайсыз шезлонгтармен және лас сумен су қоймасына әкелді. Жақын жерде турбаза да, инфрақұрылым да болған жоқ. Турфирмаға қоңырау шалды. Ешқандай шағымдар қабылданбады, келісімшарт талаптарын бұзғаны үшін ешқандай өтемақы тіпті айтылмады. Біз сатып алған екінші турдан бас тартқымыз келді, бірақ ол үшін ақша қайтарудан бас тартты.
Монах шатқалындағы Тур да оның сипаттамасына сәйкес келмеді. Жолдағы уақыт пен сапардың жалпы уақыты мүлдем басқаша болды. Сапардың екінші жартысында жарияланған демалыстың орнына таудың көтерілуімен тағы 3 сағаттық жорық бар.
Мен бұл компанияны ұсынбаймын. Турларды тікелей ұйымдастыратындардан сатып алған дұрыс.
Қазақстанға барар алдында осы фирмадан екі экскурсияда орын болуын сұрады. Жауап: құнын төлеңіз, содан кейін ваучерлерді брондаңыз және жіберіңіз. Сіз кеңседе төлей аласыз (біз басқа қалада болғанымызды ескерсек, бұл мүмкін емес) немесе картаға аудара аласыз (сіз туристсіз бе және сізде қазақ картасы жоқ па? түкіру! тіпті өтіп бара жатқан адамнан сұраңыз!). Қолма - қол ақша орнында - жоқ, бұл мүмкін емес (бірақ іс жүзінде сол жерде төлейтін адамдар болған-шамасы, олардың барлық ережелері үшін).
Нәтижесінде біз бәріміз төледік, бірінші экскурсияға ваучер алдық. Бірақ екінші орында-орын жоқ, және бұл оған екі күн қалғанда (және төлем бес күнде алынады!). Яғни, алдын ала төлемді алыңыз - иә, бірақ орындар бар - жоғын біліп, оларды брондаңыз-неге?!!
Біз өзіміз туроператормен байланысқа шықтық (оған бірінші күні қосылды) және екі орынның бар екенін білдік. Неліктен турист туристік агенттің жұмысын орындауы керек???
Ақшаны операторға бірден аудару туралы ұсынысымда, бізге қайтарудың орнына, алдымен қатты бас тартулар болды. Ұзақ және жүйке хат алмасудан кейін ғана Оникс туры мұны істеуге шешім қабылдады.
Барлығы: клиенттің қызығушылығы және қызмет деңгейі нөлге тең!!! Егер шетелдікті аударма үшін дұрыс емес терминал іздеп, тілін шығарып, қаланы айналып өтуге мәжбүр етсе, туризмнің қандай дамуы туралы айтуға болады (Каспий банкіне аударма-бұл бүкіл елдің ауруы), көмектесе алатын адам емес, сонымен бірге орындарға кепілдік бермейді? Бүкіл әлем эквайрингті бұрыннан пайдаланып келеді және ел қонақтарына барынша ыңғайлы болу үшін картамен онлайн төлемдерге сілтемелер жібереді.
Шарт талаптарын орындамау, туризм объектілерін жеткіліксіз ауыстыру, клиентпен қарым-қатынастан бас тарту, Шарт талаптарын ішінара орындамауына байланысты өтемақыдан бас тарту.