Бір жарым жыл бойы техникалық қолдау қызметімен байланыс орнатудан шаршадым. Интернет үнемі ұшып кетеді, кем дегенде айына бір рет экипаж келеді, оптикадағы ақаулық жойылады, содан кейін бәрі жаңасына сәйкес келеді, жоғалады, тек 2-4 күннен кейін олар келеді, жойылады және т.б. қысқа тұйық шеңбер, олар бәрі жұмыс істеп, жарнамаға сәйкес келуі үшін қалыпты түрде көре алмайды. Бәрі қалыпты болып көрінсе де, теледидар үнемі ілулі тұрса да, 500 МБ жылдамдықпен 100-ге жуық. Өте жаман!!!!!!!
Барлығы уақытында төленді, бірақ интернет қосылмаған. Екінші күні Қолдау қызметіне хабарласа алмаймыз. Әр түрлі нөмірлерден. Кезекке қойылады және 4 күтуден кейін және 3 минут күткеннен кейін байланыс жай үзіледі. Сонымен, бірнеше рет. Watsap қолдау жауап бермейді, хабарламалар көрінбейді. Сілтемелер бойынша нөмірлер? Татсап бойынша ? Қосымшадағы кабинетте ? Ешкім жауап бермейді.
Не болды? Бұрын олар шағымсыз жұмыс істеді. Және олар бірден жауап берді ме ??
Ертең кеңсеге барамыз. Өйткені төлем қабылданды және интернет жоқ. Өте жағымсыз.
Егер біреудің баламасы болса ешқашан Меганетке қосылмаңыз!! Интернет айына бір рет ажыратылады,техникалық себептерге байланысты жылдамдық жақсы.Теледидар жиіркенішті! Тек сөз жоқ! Әр сенбі немесе(және) жексенбі дерлік жұмыс істемейді! 1 қаңтарда сағат 1200-де бірқатар арналар ажыратылды, ал төлем толық көлемде алынады! Егер біз қазір осы интернет провайдерден бас тартсақ қосылу үшін ақшаны кім қайтарады! 53000
Мен қосылуға өтініш бердім менеджер пәтер тарифін қосқысы келді өйткені мен пәтерде тұрамын бірақ маған пәтер тарифі тек 40 пәтерден тұратын тұрғын үй кешені үшін екенін айтты .бізде екі қабатты кеңестік үй бар және бұл критерийлерге сәйкес келмейді .неліктен сайтта мұндай ақпарат жоқ .менеджер сіз сайтта өтініш бердіңіз дейді.біз сізбен байланысып, осы ақпаратты ұсындық .содан кейін мен шолуларды оқыдым және менің ойымша ол қосылмағаны жақсы қорқынышты кеңсе сияқты
Қорқынышты провайдер! Жеке үйге 500 Мб / сек талшық жұмсады. Бірақ интернет мұндай жылдамдықты ешқашан қолдамайды. Теледидар да үнемі сәтсіздікке ұшырайды! Сол қолдауға дейін қоңырау шалмаңыз! Бұл жай ғана қорқынышты түс. Қолданбада жеке кабинет бар, бірақ ол жерде ешқашан болмайды! Ешқашан!желідегі проблемалар туралы да, жоспарлы жұмыстар туралы да хабарланбайды.Мен провайдерді өзгертемін
Барлығына сәлем Мен алты айдан астам уақыт бойы меганетті қолдандым, мен жеке үйге талшықты қостым, жылдамдық 100 МБС уәде етті, бірақ мен тек интернет пен спутниктік теледидарды ол арқылы ойнамаймын . Барлығын өткізген және орнатқан шеберлер керемет жасады . Бірақ екі айдан кейін бір нәрсе өзгерді және ол жұмыс істемеді күн бірақ бұл қолдау көмектесті, бірақ 29.09.2023 ж. таңертеңнен бастап интернет жоқ қоңырау шалып, барлық нормалар айтылды, бірақ іс жүзінде олар өтінімді мамандарға тапсырып, кезекке қойғанын айтты бүгін сенбі, содан кейін жексенбі үш күн демалыс күндері интернет жоқ маған кім өтейді егер сіздің кінәңізде қызмет болмаса, ол сізге бірдеңе береді . Осылайша сіз өзіңіздің беделіңізді жоғалтасыз кезекші бригаданы тағайындауға болады . Кешіріңіз, өте өкінішті.
Мен меганетті екі жыл бойы қолданамын. Кейде интернет жоғалады. Бірде-бір рет қоңырау шалу мүмкін болмады. Робот Сіз 115-ші кезекте тұрғаныңызды айтады, Мысалы, сіз күтесіз, сандар азаяды, бірақ шамамен 20 қоңырау үзіледі. Мен оны бірнеше рет қайталап көрдім. Пайдасыз. Менің ойымша, провайдерді өзгерту уақыты келді...
Мен бәрін айтамын. Біз 500 Мб/с жылдамдықты орнаттық. Жылдамдық өте жылдам. Мұндай жылдамдық үшін баға 9900тг менің ойымша, қазіргі уақытта өте қолайлы. КотакТелеком тіпті осы провайдердің жанында дем алмайды. 4 айда Интернеттің құлдырауы мен жоғалуы байқалмады! 5 балдық шкала бойынша мен 5 с + баллға бағалаймын. Модем Меганеттен де сатып алынды. Мен барлығына провайдерді ұсынамын өйткені ол Қазақстанда ең жақсы! Мен және менің көптеген достарым қосылып, өкінбеді. Меганеталар үшін өте ыңғайлы қосымша бар, сіз тарифті өзгерте аласыз, тарифке шотты толтыра аласыз, тіпті төлем күні төленбеген жағдайда ТжКБ-ны 3 күнге қарызға ала аласыз.
Клиенттермен қорқынышты жұмыс . Екінші күн қатарынан проблемалар. Интернет жоқ. Хабарламалар жоқ, кешірім жоқ, техникалық қолдау көрсетілмейді. Біреу бос уақытты толтыра ма?
Менде бұл провайдер кеңседе де, үйде де бар, сондықтан қазір интернет мүлдем жоқ.
Ең жақсы интернет операторы сыпайы және жауапты қызметкерлер біз олардың абоненті болғанымызға өте қуаныштымыз әрқашан бәрі жедел және уақытында meganet тен жақсы жұмыс істейді
Алла үшін 5 жұлдыз қою керек бірақ келесі күні сұхбаттан кейін менің ағама ол сотталды деп айтылды 2007 жылы болды дейді SB бірақ ол сол кезде IRP ретінде қызмет етті сол себепті жалған ақпарат білгені үшін SB-ны әкімшілік кеңсеге апарар еді..., ағасының айтуы бойынша персанал өте мейірімді, әсіресе ЕРКЕ есімді қыз өз ісін өте жақсы біледі... БАРЛЫҒЫНА СӘТТІЛІК ПЕН МАНСАПТЫҚ ӨСУ ....!
Қызмет жиіркенішті, техникалық қолдау Құзыретті емес, қоңырау шалу мүмкін емес, тіпті бір сағат бойы үздіксіз қоңырау шалуға болады, бірақ ешкім жауап бермейді.
Әрине, Мен ешкімге кеңес бермеймін.
Бір қызығы, интернетте бұл провайдер туралы көптеген негативтер бар. Мен өзімнің терімде болуды шештім және интернет оптикасын жеке үйге қойдым. Ай қазірдің өзінде тұр және мен тек бір нәрсені айта аламын, мамыр айында сіз 15 минут ішінде 30 ГБ-ны шайқап, 80 пингпен ойнай аласыз және ол тұрақты жұмыс істейді, tfu tfu сәтсіздіктерсіз..... Жалпы, мен ризамын және казактелекомнан бас тарттым..... Мен ойнаймын, 4K фильмдерін көремін және т.б., бәрі үйде отыр, тіпті адамдар көп екенін байқамайды....
Бұл провайдердің қызметіне онша риза емес. Олар маған маршрутизаторды орнатуға көп көмектеспеді (мен өзімді бұздым) және менің сұрақтарыма жауап бермейді... Бірақ бір артықшылығы бар-менде Қазір жылдам және тұрақты интернет бар. Өткізілді талшық менің жеке үйіме енді мен бейнелерді көре аламын және онлайн ойындарды кідіріссіз және үзіліссіз ойнай аламын.
Екі жылдан кейін жылдамдық айтарлықтай төмендеді. Үнемі өшіру, 1-2 күн. Шарт бойынша қайта есептеу тек үш күн ішінде тоқтатылды, олар өздерін қорғады. Сіз қоңырау шалмайсыз, бригада келгенше бір күн өтеді, екіншісі жөнделеді. Тіпті 1 жұлдыз көп
Қайырлы күн! Бұл қолдаудың нөмірлері жоқ. Отставкаға байланысты екі ай төлемеді. Мен қайтып келгім келді және менің шотымда -14000. Мен осы екі айда жоқ ақшаны есептен шығардым ба? Пайдалануды бастау үшін мен 3 айға төлеуім керек пе? Сіз маған 2 ай бойы интернетті өшірдіңіз.
Ешкіммен байланысу мүмкін емес
Бұл провайдер емес, қалайы. Мен мұны өте ұзақ уақыт бойы кездестірмедім (және әртүрлі қалалар мен елдерде). Қызметкерлер сөзден мүлдем қабілетсіз. Жеке менеджер тек әдемі сөйлей алады және уәде бере алады, бірақ іс жүзінде ештеңе істей алмайды. Техникалық қолдаудың біліктілігі мен білім деңгейі қарапайым пайдаланушыға сәйкес келуі мүмкін. Бір апта бойы олар интернетке қосыла алмайды, бірақ мен бәрін өзім жасадым және орнаттым. Бағдарламада параметрлер мен абоненттік деректерді өзгерту мүмкін емес. Жеке менеджер телефонды алмайды, техникалық қолдау оған жабық шеңбер жібереді. Негізгі шарт пен төлем шоты жарты сағат ішінде жасалды. Ең өкініштісі, ешкім басшылардың телефон немесе пошта нөмірін айтпайды. Менің ойымша, сіз оларға кеңсеге кіріп, сол жерде басшылармен сөйлесуіңіз керек шығар. Бір доп-бұл байланыс сапасы жақсы деген қауесет (көршілердің әңгімелері бойынша). Байланысты бағалау сапа субъективті болса да. Бірақ қызмет сапасы нөлге ұмтылады.
Жиіркенішті провайдер.
Мен ешкімге кеңес бермеймін.
Оны пайдаланғаннан гөрі мобильді оператордың 4G маршрутизаторын сатып алған дұрыс.
Техникалық қолдауға бірнеше рет қоңырау шалу. Менеджерлер үнемі бос емес және ешқашан қоңырау шалмайды. Техник сұрақтардың 90% - реш шеше алмайды, тек ол телефон арқылы жауап береді.
Егер сіз уақыт пен ақшаны жұмсап, маймен шиш алғыңыз келсе, онда сіз осындасыз.
Соңғы жағдай: мен интернетке 30-да, 20-да төледім (20 күннен кейін мен оны өшірдім). Олар сізге төлеу керек деп жазады.
Мен қоңырау шаламын, менеджерлер түнде жауап бермейді, интернетті қолдау мүмкін емес.
Олар күтуді және таңертең қоңырау шалуды немесе ақша салуды, содан кейін менеджермен жұмыс істеуді сұрайды, бұл өткен оқиғалар бойынша тәжірибе көрсеткендей, жауап бермейді.
Тіпті вокзалдағы дүңгіршектерде де қызмет жақсы.
Мен жарнамаға бардым, оны қостым .
Мен бір тонна ақша бердім, қар жауды, олардың жабдықтары қатып қалды, олар қар ерігенше күтіңіз дейді.
Енді не істеу керек???
Интернет бір тәулікке жуық жұмыс істемеді. Дәлірек айтсақ, дәл 23 сағат.
Компаниядағы қызметтердің құнын қайта есептеу туралы сұраққа бас тартылды.
Балалар ерекше жұмыс істейді...
Белгіленген жұмыс уақытында қоңырауларға жауап бермеңіз, олардың өзіндік кестесі бар сияқты. Егер көрсетілген нөмірлердің ешқайсысы жауап бермесе, неге қолдау нөмірлерін қалдыру керек?
Қосылыстың сапасы мүлдем сөзден қорқынышты
Интернет 100 мб болады деп айтылды дегенмен Wi Fi да 75 МБ деп жазылған
Интернеттің өзі Менде және 3MB ге бір рет жеткен жоқ
Алматыдағы жеке сектор үшін ең жылдам және ең жылдам интернет. Барлық жерде дерлік бар. Ақыры жеке секторға кірген компания табылды, әйтпесе АДСЛ утопия болды