Лицензияны ұзартуға өтініш берді тегіс ұңғылы қарулар. ХҚКО қызметкері бұл қызмет ХҚКО қызметкерлерінің көмегінсіз өзіне-өзі қызмет көрсетуді таңдаудың баламасы бар екенін және бұл мүлдем тегін болатынын түсіндірмей, 5500 мың теңге көлемінде ақылы болғанын атап өтті .
Мұндай кәсіби емес іс-әрекеттермен ХҚКО қызметкерлері барлық өтініш білдірген клиенттерді жаңылыстырады.
Осыдан кейін көрсетілген мемлекеттік қызмет және ХҚКО мамандарының құзыреттілігі туралы теріс баға қалыптасады.
Мен зейнеткер және мүгедекпін, бүгін ХҚКО-ға құжатты рәсімдеу үшін келдім. Менде қиындықтар болды және қызметкер Джалелов маған көмектесті. Ол қарым-қатынаста Құрметті, өз ісін біледі. Жұмыс істеуге үйреткен, жұмыс тәжірибесі мен қарым-қатынас тәжірибесін өз қызметкеріне жеткізген басшыға зор алғысымды білдіргім келеді! ХҚКО-ға көп рахмет.
Мен ЭЦҚ жасауға келдім олар жай ғана бос папка жасады кеңесші қызмет көрсетіп телефонмен сөйлескен кезде уақыт жоғалтты олар жай ғана жиіркенішті жұмыс істейді
Қызмет көрсету орталығы үшін таңқаларлық жылдам. Шаблон бұзылды Али бірнеше сағат бойы кезекте тұрып, содан кейін зұлым шаршаған жүздерді көреді деп күтті. Бірақ! Толи мен өте бақыттымын, толи бұл шын мәнінде жағымды орын, күлімсіреген сүйкімді қыздар жұмыс істейді. Қызмет қуанды-жедел, барлығы ұсынды және түсіндірді.
Анықтама үстелінде жақсы мамандар аз. Кейбіреулер орыс тілінде нашар сөйлейді. Жалпы, бәрі жақсы, қызметкерлер. Ішінде жылы, жайлы, дивандар бар. Дәретхана бар, ұқыпты, әдемі және таза, ол барлық жерде бола бермейді. Осымен қазақстандықтар жақсы. Бірақ талондарда проблема бар. Олар талондар беріп, бір терезені көрсетеді, содан кейін сіз сізді шақырған адамды іздейсіз (талоныңыздың нөмірі бойынша олар терезеге қоңырау шалады), бірақ бұл 2 қабат. Қазақтар суббординацияны сақтауға үйренеді.
Бұл бөлме оны қолданатын мақсаттарға мүлдем сәйкес келмейді. Бұрынғы мейрамханада ХҚКО-ны қызметкерлер мен келушілерге ыңғайлы етіп жасау қиын. Кіре берісте консультациялар мен талондар беруге арналған тірек. Адамдар кіріп, бірден мұрындарын кезектің артына жабыстырады. Кезек әрқашан болады және аз емес. Күту залында орын жеткіліксіз. Гардероб мүлдем жоқ. Кейде кезекте бір сағаттан артық отыру керек екенін ескерсек, қыста бұл өте ыңғайсыз. Тек бір нәрсе қуантады - уақыт өте келе кеңесшілер мен операторлар сыпайы, мейірімді және сауатты бола бастайды
Ыңғайлы, жылдам. ЖСН-ға құжаттар тапсырылды. Біз кірдік, тіркеу үстелінде олар бірден кезек нөмірін алды. 15 минут күтті, қыздар бәрін анық түсіндірді, істі біліп, құжаттарды қабылдады. 12 сағаттан кейін бізге құжаттардың дайындығы және ЖСН туралы SMS келді. "Бір терезе" режимінде қызметті алудың жеделдігі, ыңғайлылығы үшін рахмет
Халыққа қызмет көрсету бойынша тамаша сервис. Мұқият. Барлық мәселелер жедел шешіледі. Жарайсыңдар! Кемшілігі көлік тұрағының болмауы . Бар өте кішкентай
Мен басқа ХҚКО-лармен салыстыра алмаймын, болған жоқпын, бірақ электронды кезекке талон алмас бұрын, әдеттегі қабылдау бөлмесінде тұрып, сол жерден талон алуым керек. Сонымен қатар, қабылдауда бір адам болады, ал екі кезек болуы мүмкін.
Содан кейін сіз жоғары көтеріліп, тақтадағы нөміріңізді күтуіңіз керек. Қабылдаушы қызметкерлері бар Зал үлкен, қызметкерлердің өздері жеткілікті, бұл тұрғыда жұмыс шектеулі
Минус тек бір, анықтама алдындағы кезек, дәлірек айтқанда екі кезек. Холл өте кең емес, сондықтан толып кету сөзсіз. Кезек тез қозғалады. Қолында кезек нөмірі бар талон болғаннан кейін, екінші қабаттағы маманға (терезеге) аз күту. Олар жұмыс істейтін Зал кең, жарық, қызметкерлер мейірімді, кәсіби, жылдам жұмыс істейді. Өтініш бергеннен кейін алған ЖСН алу үшін бір сағат ішінде (смс) жүгінген.
сұмдық! мен фамилияны күйеуімнің фамилиясына ауыстырамын , олар маған екінші рет бас тартады, барлығы қызметкердің қабілетсіздігіне байланысты . Бірінші рет олар құжаттардың түпнұсқасын алмады ,бірақ бәрі өзімен бірге болды-бас тарту! Екінші рет қайтадан бас тартты және тағы да бас тартты. Бастық қайта қоңырау шалуға уәде берді және тыныштық, мен ертең тағы барамын .
Барлығы өте жақсы және тез жасалады. Өз жұмысын біледі. Күн сайын келушілер көп жиналады. Әр түрлі адамдар, әр түрлі сұрақтар, бірақ бәрі шешіммен кетеді. Сондықтан ұстаңыз!))
ООО, өте өте ұзақ.
Бұл жай ғана уууу ааа сағат 2-ден 2-ге дейін 19 үстел залында 6 қызметкер үстелдер арасында жүгіреді адамдар көп емес, бірақ өте ұзақ, Мен анамын Жарлықта қиын босану үшін төлемдерді рәсімдеу оңай емес сіз тек ХҚКО-да бола аласыз, сөздер жоқ сондықтан ұйымдастырылмаған
ХҚКО барлығы жұмыс істейді, бірақ бұл қызметкерлерге байланысты екенін біле отырып, мүмкін болатын барлық нәрсе асықпайды.Ай сайын бір анықтама күтемін мен күн сайын қоңырау шаламын.Жауап өлтіреді күте тұрыңыз әлі дайын емес.Түсіндірме жоқ.
Бағдарлама үнемі ілулі тұрады. Қызметкерлер бұған кінәлі емес әрине, анықтамалық тұрғыда тұратындарға шыдамдылық танытады, олар керемет!!! Олардың ең қиын жұмысы!!!
Қызмет өте қорқынышты. Бүгін күйеуім екеуміз некені тіркеу туралы өтінішті электронды түрде бергіміз келді. Нәтижесінде олар компьютердің жанында 2 сағат тұрды, ешкім жақындамады және ештеңе түсіндірмеді. Содан кейін оларда жүйе жұмыс істемейді, содан кейін сканер де жұмыс істемейді. Нәтижесінде біз Хашека-14-ке бардық, онда біз 15 минутта жасадық.
ХҚКО үшін өте ыңғайлы емес ғимарат, айналада тұрақ жоқ, іші өте тар. Өте ойластырылмаған бөлме мақсатсыз пайдаланылады. Нәтижесінде пандемия жағдайында бірінші қабаттағы тар залда 20-30 адам жиналады. Мамандардың өздері тез жұмыс істейді.
Шулы және аз орын
Ғимарат ХҚКО болуға мүлдем жарамайды көші қон қазір тұрған жерге қайтарылады
Кезекті брондау және 30 минутта келу жақсы ал егер жеке куәлік немесе төлқұжат жасалса ғана кезек күту керек
Түпнұсқаны көрсету · Русский
2
Дарьяна
12 деңгейлі қала білгірі
4 мамыр 2022
Барлығы өте тез болды (ЖСН үшін резидент емес ретінде келді), бірақ адамдар көп болды. Ыңғайлы зал және көптеген қызметтер-Ресей сізден үйренуге тұрарлық.
Шілде айында болды, пәтерге құжаттарды рәсімдеу керек болды, құтырған кезек болды, жылу, дүрбелең, үш сағат күту, кезексіз өткізіп жіберу, танысу нөмірлерін шақыру, сондықтан бағалау жаман,қорқынышты ,блат болды да, қалды
Менің ойымша, бұл өте жаман болған жоқ, деді ол үшін олар 15 минуттан кейін талон берді үстелдің жанында бүкіл операция 30 минутқа созылды, сонымен бірге оларда барлық жерде кондиционерлер бар. Мен ризамын;)
Орналасқан жері ыңғайлы-қала орталығы.
Ішінде тығыздық жоқ, отыратын жер бар-бұл қуантады.
Қызмет негізінен жақсы.
Бірақ қабылдауда неғұрлым ұстамды және жүйкесі жоқ,Құзыретті жұмысшылар болуы керек.Мен ол жерге үш рет баруым керек еді,өйткені олар қандай құжаттар қажет екенін түсіндірмеді.Олар адамдармен жұмыс істеуден шаршағандай сезінеді.
Өкінішті қазір шағымдар мен ұсыныстар кітабы жоқ.Бақытымызға орай, Яндекс бар, онда сіз пікір қалдырып, оқи аласыз
.
Қол жетімділік, мейірімділік, жағдай шиеленісті келушілердің көп келуінен қызметкерлер шиеленісті, ашуланшақ және жағымсыз. Жалпы жағдай шешілмейді, мұндай мекемеге, сондай-ақ ауруханаларға және басқа да мемлекеттік мекемелерге өте қажет!!!
Қызметкерлер жақсы жұмыс істейді, бірақ үлкен бірақ бар! Ғимарат ішінде де, орналасқан жерінде де өте ыңғайсыз, бір сөз бұрын жұмыс істеген және мейрамхана үшін салынған!
Ескі мекен-жай әлдеқайда жақсы болды.
Жағдай осылай болды олар ХҚКО-да қызметке тапсырыс берді, яғни менің балам 10 жасқа толған мүгедектікке құжаттарды тапсыру үшін қызметке уақыт пен күнді брондады, өйткені биылдан бастап олар электронды түрде өтініш беруді айтты, өйткені бізде интернет үйі жоқ және оргт техникасы ХҚКО-ға келіп, бізге бұл қызметтен бас тартты. Таран 114 мекен-жайы бойынша бұрынғы ХҚКО қызмет көрсетілетін жерде 2-қабатта компьютерлер мен кейбір қызметкерлер болған, олар бізге үйлерді қалай тапсыруға болатынын бұйырған, бірақ сол жерде жеке заңгерлік қызметтер (Жанна) болды, онда бізге құжаттарды рәсімдеуге шамамен 2 сағат көмектесті, біз сонда болдық, сондықтан құжаттарға 2 күн қажет болды. ал ақша бар 1000 т төледі тіпті Айкомек те көмектеспеді өйткені ХҚКО туралы не айту керек онда жұмыс істейтін адамдар кінәлі емес жоғарыда аталған тәртіпсіздікке кінәлі емес тек құжаттарды алып біз сияқты жүгіріңіз мен бұл істі қалдырмаймын келесі жолы ешқандай тәртіпсіздік болмас үшін мен прокуратураға барамын.
22.12.2021 таңертең ХҚКО-ға құжаттармен алмасу үшін кезекті брондауды ешкім тексерудің қажеті жоқ. Фотосуреттің алдында басындағы шашты тарау керек еді, мен ваннаға баруым керек еді, мүлдем су жоқ, сонымен қатар айна жоқ. ХҚКО-да осындай қызметтер бар.
Мен ХҚКО-ға бармаймын, үйдегі барлық құжаттарды жасаймын!
Бірақ сіз кіруіңіз керек, тіпті вакцинацияланған адамға жол бермеңіз немесе телефонды ұмытып кеткендіктен код бойынша өте алмайсыз!!!
Барлығы дерлік қанағаттандырады, тек біреуін қоспағанда-үш банкоматтың біреуі жиі жұмыс істемейді. Керісінше, бәрі жұмыс істейді, бірақ біреуі қолма-қол ақша бермейді. Сонымен, қызметкерлер сыпайы, зал кең, кондиционерлер бар.
Салқын, орталық, бірақ бұрынғы элитадан тәркіленген мейрамхана үшін. ХҚКО үшін автотұрақ та, ұжым үшін де қолайлы жағдайлар жоқ. Асханада қызметкерлер мен клиенттер бір-біріне қарсы отырады. Қыздардың мұрнын тырнау жүздеген өмірге ренжіген көздің астында болған кезде болмайды. Тар және жайлы емес. Мейрамханаларда олар проблемаларды шешпейді.
Мемлекеттік қызметші ретінде тұрғын үйге кезекке қою кезінде ХҚКО қызметкері "мемлекеттік органның БСН" алаңының орнында менің ЖСН -. көрсетті, соның салдарынан маған кезекке қоюдан бас тартылды. Алайда, мен 22 күннен кейін бас тарту туралы хабарлама алдым, бұл заңда қарастырылмаған. Сонымен қатар, қызметкер менің анықтамамды қалдырды түпнұсқа кейінірек жоғалған және алға-артқа жүгіретін мөрмен. Мен қайтадан кезекке тұруға тура келді. Жалпы кошмар
Көптеген адамдар, бірақ бұл түсінікті орталық.бұл ретте персонал ашуланшақ аз Мұқият болады олар құлықсыз қызмет етеді олар түсіндіргісі келмейді ақыр соңында біз бұл анықтамаларды өз еркімізбен емес,бізден талап етеміз, яғни біз барлық заңдар мен жарлықтардың қарапайым халқын білмейміз, дәлірек айтсақ, оларға ілесе алмаймыз.т
Сондықтан мен қызметкерлерге стресске төзімді неғұрлым сезімтал және немқұрайлы емес тағайындауға кеңес беремін өйткені көптеген адамдар долектен шығады!
Бұл ХҚКО-ның көптеген бөлімшелеріне қатысты.Бірақ бұл 1-ші Тұлға және қызмет көрсету сапасына үлгі болуы керек!!!
Ғимарат бұл мақсаттарға мүлдем сәйкес келмейді, сөзден мүлдем. Бос емес автотұрақ, шатастыратын архитектурасы бар ыңғайсыз кабинеттер. Кейбір қызметтерді тек осы жерден алуға болады. Қалған филиалдар онша бос емес.