Іздеу
Маршруты

Home Credit

Шолу
Фотосурет
16
Пікірлер
61
Филиалдар
Ерекшеліктер
Рейтинг 4,2
199 баға
Осы орында бағалаңыз

61 пікір

Әдепкі бойынша
Евгений А.
2 деңгейлі қала білгірі
22 тамыз
несие алды, күніне 5 рет қоңырау шалыңыз, бағалаңыз, сөйлесіңіз, көбірек алыңыз, тіпті сайтта өшірілгеннен кейін де, олар әлі де қоңырау шалады( ашуланшақ. Барлық жағдайда-алаяқтардан сақ болыңыз)), қалай? Сіздің интрузивті қызметіңізді алаяқтардан қалай ажыратуға болады? Осы банкпен байланысуға деген ұмтылыс мүлдем жоғалады.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Олег Павлиш
4 деңгейлі қала білгірі
11 қаңтар 2024
Бұл Банктің қызметтерін алғаш рет 5 жыл бұрын пайдаланған. Мерзімінен бұрын жабылған бір жылға бөліп төлеу болды. Содан кейін тағы бір несие болды, ол да мерзімінен бұрын жабылды. Банктің жұмысына өте риза болдым. Бірақ мұнда... 5 шілде 2023 17 немесе 18% несие алды. Алғашқы 3 айда бәрі шамамен. бірақ содан кейін мен дебеттік картадан несие шотына ақша аудармағандықтан (техникалық ақау болды), мен 1 күнге кешіктім. Ал ставка 28% - ға дейін өсті ну жақсы... әрине, бұл келісімшартта жақсы басылыммен жазылған. Міне, 2024 жылдың қаңтарында олар маған 7,9% несиені қайта қаржыландыруды ұсынады! Неге жоқ, Мен ойладым! Оператор маған банктің қайта қаржыландыруға беретін сомасын айтады. Мен келісемін. Біз оператормен онлайн режимінде мобильді қосымшада өтініш жасаймыз. Мен несиенің жиынтық сомасына жеткенде-бұл сома шамамен 30000 рубльге жоғары екенін көремін! Мен неге олай деп сұраймын?! Оператор бұл сома төленетін пайыздарды ескере отырып дейді! Бірақ егер мен мерзімінен бұрын өтесем, онда сома азаяды. Бұл жауап маған ұнады! Біз дизайн жасаймыз. Мен ақша аламын. Барлығы шамамен. бірақ содан кейін мобильді қосымшада несие туралы ақпарат пайда болған кезде-мен несие сомасы шынымен 30000 рубльге жоғары екенін көремін және бұл пайызсыз! Байланыс орталығына қоңырау шалу. Маған мынаны айтады: Иә, 30 000 рубль бұл төмендетілген пайыздық қызметтің бағасы! Төлем күнін және тағы бір нәрсені ауыстыру мүмкіндігі үшін және егер сіз бұл қызметті қоспасаңыз, онда ставка 28% болар еді! яғни, Мен сияқты!!! Назар аударыңыз сұрақ-неге клиенттерді алдау керек!? Банктен қатты көңілі қалды!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Ұйым жауабын қарау
Д
Диера Зайтенова
4 деңгейлі қала білгірі
24 маусым 2024
Мен 17 болуым керекюня несиені төлейді мен оны мерзімінен бұрын төлеуді шештім мен ақшаны картаға түсіріп қолданба арқылы төлегім келді бірақ ол жұмыс істемеді және 2миллион картадан денгиді алып тастадым ал қалғандары мүмкін болмады өйткені лимит және егер Мен осы санда төлемесем мен ақшаны кешіктірдім бірақ мен бүгін жақсы төлеймін ал ертең мен оны мерзімінен бұрын төлеймін, бірақ бір күннен кейін операторлар маған терминал арқылы мерзімінен бұрын өтеуге болатынын айтты және мен барлық ақшаны (2 миллион 40 мың)теңге алып шықтым, ал id 20023 терминалы аппараты ажыратылып, маған чек бермеді және оператормен тағы да байланысқа шықты олар менің ақшам келіп түседі деп айтты, Мен сағат 20:00-ге дейін күттім, бірақ мен де ақша түскен жоқ, мен бөлімшеге барып, сол жерде өтініш қалдырдым, бірақ әлі де ақша келді . Қорытынды бұл банкпен байланысудың қажеті жоқ ал операторлар құзыретті емес және қызметкер өз істерін білмейді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Гульзат Симтикова
10 деңгейлі қала білгірі
6 қазан 2024
1) депозиттік облигациялар бойынша теңгемен және доллармен ең жоғары мөлшерлеме 2) Жақсы карталар және ақшаны қайтару
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
З
Зауре Хайруллина
6 деңгейлі қала білгірі
9 сәуір 2023
Тамаша көзқарас, күту уақыты жоқ, қызмет тез және сапалы. Мейірімді қызметкерлер. Менеджер Назым сауатты, сауатты және мұқият.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Ұйым жауабын қарау
Марлен
11 деңгейлі қала білгірі
19 сәуір 2021
Өте төмен техникалық қызмет көрсету. Қате тұтынушылық несие бір айдан астам уақыт бойы жойылды, мен терлеп, барлық жұмыс нөмірлеріне қоңырау шалып, қарапайым менеджерден бастап басшыларға дейін шығуға тура келді. Ведомстволар мен ведомстволар арасындағы ішкі өзара іс-қимыл өте нашар. Барлық "футболшылар". Бірақ, несиелер мінсіз және бірнеше секундта беріледі.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
R
Ruslan Mukanbayev
2 деңгейлі қала білгірі
8 қараша 2021
Тараппен осы банкті айналып өтіңіз, мен осы банктің картасын ұстаушымын, оған қатты өкінемін, дүкенде қолма-қол ақшасыз есеп айырысуды сатып алғанда, банк ақымақтықпен бас тартты, осы банктің орталығына қоңырау шалып, маған ақымақтықпен қызметкер Ансаган банк менің шотымнан менің ақшамды төлеуден бас тартатынын айтты дәл солай! Әлемнің ешбір жерінде Банктің біржақты бас тартуы сияқты қорқыныш жоқ, Мен түсінбеймін, мен де осы банктегі депозитті ұстаймын, мен ертең банкті өзгертемін. Оларға сенім жоқ!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
4
1
Ұйым жауабын қарау
Дмитрий
10 деңгейлі қала білгірі
13 сәуір 2024
Мұқият және сыпайы қызметкерлер. Барлық сұрақтар шешілді.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Актолкын Аскарова
18 деңгейлі қала білгірі
27 ақпан 2024
Жақсы банк менеджерлер 🧑 💼 сыпайы қызмет көрсету өте жақсыую мен бәріне кеңес беремін
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Ұйым жауабын қарау
Никита
3 деңгейлі қала білгірі
19 маусым 2024
Мен қандай да бір жолмен өз әлеуетімді есептеуді шештім, банк маған қолма-қол ақшамен қанша мақұлдайды, өтінімді қосымшада толтыра бастады, нәтижесінде қосымша сәтсіздікке ұшырады. Біраз уақыттан кейін маған банк қызметкері қайта қоңырау шалып, өзін Павел деп таныстырды. Мен оған жағдайды түсіндірдім, өтінімді есептей бастадым, оған қажетті деректерді бердім, есептеуді күтемін. Мен несиені қолма-қол есептедім, 3 жылға 385 мың сома мақұлданды, төлем 20 мың. Менің ойымша, жарайды, мен бұл ұсынысты мобильді қосымшада қалдыруды сұраймын, ол маған өтінімді қосымшадан көруге болатын сілтемені жіберуді ұсынды. Мен толық сенімдімін, банк өкілі, барлық SMS мұны растады, сілтемеге кіріп, маған SMS кодтарын енгізуді сұрады, Мен не үшін жауап беретінімді оқымай-ақ кодтарды енгіземін. Нәтижесінде маған 485 мың сомаға Павел заем ресімделді, онда 101 мың адам өмірді сақтандыруға кетті, бұл туралы маған тіпті хабарланбаған, сондай-ақ жылдық 44.9% пайыз. Мен бәрін басынан өткізе бастадым және мен қандай сұмдыққа тап болғанымды түсіндім. Бірінші сағатта мен осы банкке осы келісімшартты бұзуды сұрай бастадым, олар мені серіктес "сатып алмаңыз" деп аудара бастады, сол сияқты шарашкин кеңсесі... Жалпы, ешкім маған келісімшартты бұзбақ болған жоқ, полицияға барып, алаяқтық фактісін тіркеді, бірақ іс әлі басталған жоқ. Менің ойымша, біз онсыз да жеңе аламыз... Иә, белгілі болғандай, келісімшартты бұзуға болады, бірақ алдымен олардың шотына ақшаны қайтаруым керек, бірақ сақтандыру үшін ақшаны қайтарғаннан кейін ғана (101 мың) Иә, сақтандырудан бас тарту үшін өтініш жазып, Ресейдің мекен-жайына пошта арқылы жіберу керек, сонымен қатар СОВКОМБАНКТЕН сақтандыру. Қоңыраулардың бірінші сағатында олар маған барлық ақшаны келісімшарт шотына қайтару керек екенін түсіндірді, жарайды, мен бұған келістім. Мен мұны қалай істей алатынымды түсіндірдім, өйткені home Банкінің қосымшасы арқылы ақша аудару мүмкін болмады, олар сатып алмаңыз сайтына кіріп, 15 мың сомаға аударуды айтты. комиссиясыз болу үшін. Ақша аудара бастады, аударым комиссиясы есептен шығарыла бастады... Комиссия үшін 2 мың берді, өйткені бұл туралы хабарламалар бірден келген жоқ. Мен Банкке тағы да хабарластым, Совкомбанкте банкомат бар екенін білдім, ол арқылы ақшаны пайызсыз салуға болады, бірақ оларды шоттан алу үшін мен оларды басқа банкке(Тинкофф) жіберуім керек, өйткені оларда алу лимиті жоқ және банкомат арқылы келісімшарт нөміріне қою керек (есептеу мерзімі 3 күн) Айтпақшы, сақтандыруды қайтару мерзімі маған 21 күнде шықты. Сақтандыру үшін ақша оралды, оларды шартқа жіберді, 486 мың ақша есептелді. банкке қоңырау шалып, шартты бұзыңыз деп айтамын, олар маған: міне, сізде ақшаны пайдалану кезеңінде 18500 пайыз есептелген, Мен абдырап отырмын, бұған дейін мен 20-дан астам қызметкермен сөйлестім, олар туралы ешкім ештеңе айтқан жоқ... Пайыздарды алып тастаудың қажеті жоқ, сіз міндетті түрде төлеуіңіз керек... Бүгін 19.06.2024 ж., келісімшартқа 18500(пайыз) жіберді, тек осы несиені жабу үшін. Бұл Банкке деген сенім толығымен жоғалды! Қазіргі уақытта банкте басқа да өнімдер бар, менің ойымша, Сбербанкте қайта қаржыландыру жасап, осы банктен аулақ болыңыз! Мен барлық туыстарыма бірдей процедураны қолданамын, адамдар өздерінің айла-амалдарына кірмеуін және Мен сияқты жағдайға түспеуін қалаймын! Алаяқтар және тек.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ilias E.
11 деңгейлі қала білгірі
17 қазан 2022
Басқа (қызыл) банк мұны 20 минут жасағанымен, салықтық ЖСН жүктелмегендіктен маған карточканы ашпады
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Мурат Кунибаев
3 деңгейлі қала білгірі
15 мамыр 2021
Сәлеметсіз бе, Банктің HOME CREDIT қызметкерлеріне сыпайылық пен сапалы қызмет көрсеткені үшін алғыс айтқым келеді, менің сұрақтарыма өте мұқият болды және олар өте көп болды. Менің мәселемді шешті. Менеджер Жұлдызайға рахмет!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
2
Ұйым жауабын қарау
Г
Газиз Г.
4 деңгейлі қала білгірі
15 наурыз 2021
Қызмет жақсы және жедел. Өз ісінің мамандары, әсіресе менеджер Жұлдыз жұмыс істейді.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Igor
9 деңгейлі қала білгірі
15 ақпан 2020
Орталық кеңсе, тәулік бойы банкоматтар, клиенттерге жақсы қызмет көрсету, бөлімшеде қонақ WIFI.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
1
А
Анонимді пікір
20 қыркүйек 2020
Олар сыпайы түрде кездесті және оларды алғаш рет қолданатын адамдарға терминалдарды қалай пайдалану керектігін түсіндірді.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Alexandra Gorbacheva
6 деңгейлі қала білгірі
17 наурыз
Жылдам және сапалы.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Н
Наиля Абдурахипова
6 деңгейлі қала білгірі
5 қазан 2024
Егер сіз депозиттен алып тастасаңыз ақшаға алдын ала тапсырыс беруіңіз керек
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Раймонда
7 деңгейлі қала білгірі
2 қазан 2024
Мен банкке алғаш рет бардым, жақсы әсер алдым.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
А
Алия А.
11 деңгейлі қала білгірі
24 маусым
Сыпайы қызметкерлер!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Дина М
10 деңгейлі қала білгірі
16 қыркүйек 2020
Бөлімде кезекте тұрмау үшін Сіз қосымшада сапарға алдын-ала тапсырыс бере аласыз.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Иван К.
4 деңгейлі қала білгірі
26 наурыз 2023
Тамаша банк, барлығы жоғары деңгейде.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Д
Данияр Дабылов
6 деңгейлі қала білгірі
3 маусым 2024
Қалыпты техникалық қызмет көрсету.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Турсун Курманкулов
6 деңгейлі қала білгірі
29 маусым
Красс сыныбы
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Костя Величко
23 деңгейлі қала білгірі
13 тамыз 2024
Барлығы керемет
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Zhanna Issayeva
8 деңгейлі қала білгірі
5 қараша 2022
Керемет банк, керемет қызметкерлер
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
И
Иван Рыжков
7 деңгейлі қала білгірі
20 мамыр 2024
Керемет банк
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
А
Александра Ким
6 деңгейлі қала білгірі
15 қыркүйек 2019
Қорқынышты сызықтар. Талон жүйесі орнатылмаған
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
2
елена пучкова
29 деңгейлі қала білгірі
26 сәуір 2024
Тамаша банк, мен оның қызметтерін пайдаланамын.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
А
Аниса
7 деңгейлі қала білгірі
1 желтоқсан 2020
Қызмет жақсы. Жедел.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
С
Степан Степанов
14 деңгейлі қала білгірі
21 мамыр 2023
Автотұрақ қиын әсіресе жұмыс уақытында
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Саян А.
6 деңгейлі қала білгірі
5 маусым 2023
Автотұрақпен қиындық
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Елена Стрижкова
13 деңгейлі қала білгірі
9 қыркүйек 2023
Жақсы банк!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Татьяна Боровская
16 деңгейлі қала білгірі
12 қаңтар 2023
Менің сүйікті банкім
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Жумабек Жетписбаев
10 деңгейлі қала білгірі
7 қазан 2023
Банк филиалының қызметкерлері сауатты жұмыс істейді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Ұйым жауабын қарау
S
Sunny Yerg
7 деңгейлі қала білгірі
19 қараша 2023
Барлығы клиенттер үшін
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Г
Галымжан Бакытжан
11 деңгейлі қала білгірі
3 қаңтар 2024
Барлық жағынан керемет!!!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Ұйым жауабын қарау
А
Анонимді пікір
26 қараша 2012
Не возможно дозвонится до операторов.
3
2
Акерке Жорабек
5 деңгейлі қала білгірі
18 маусым 2020
Барлығы кәдімгі банктегідей, қызметкерлер сыпайы
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Ұйым жауабын қарау
Арсен Амир
24 деңгейлі қала білгірі
30 сәуір 2023
ҚР-дағы ең үздік банктердің бірі. Еуропалық деңгей!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
С
салтанат уракбаева
9 деңгейлі қала білгірі
2 шілде 2023
Супер банк, бәрі жақсы
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Юдя Акулова
2 деңгейлі қала білгірі
25 тамыз 2023
Маған екі күн бойы қоңырау шалмады
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
3
Ұйым жауабын қарау
Balabi A.
3 деңгейлі қала білгірі
22 шілде 2021
Тез қызмет етті
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Э
Элеонора Недвина
3 деңгейлі қала білгірі
15 шілде 2023
Жарайсыңдар
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Гулим Исабекова
11 деңгейлі қала білгірі
27 қараша 2019
Жылдам қызмет көрсету
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
2
Низами С.
2 деңгейлі қала білгірі
19 наурыз 2022
Осы банкке хабарласқаныма қатты өкіндім.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
2
Ұйым жауабын қарау
А
Анонимді пікір
8 желтоқсан 2019
бастық епті емес қиын жағдайға тап болған несие берушілердің мәселесін шеше алмайды
Түпнұсқаны көрсету · Русский
5
1
T
tt w.
5 деңгейлі қала білгірі
2 шілде 2020
Керемет Банк
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Сарыева Кристина
8 деңгейлі қала білгірі
12 қыркүйек 2020
Олардың дебеттік картасы ең керемет
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Ұйым жауабын қарау
Руслан Бытыбаев
7 деңгейлі қала білгірі
18 қаңтар 2020
Таңертең 12-ге дейін адамдар аз..
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Roman K
12 деңгейлі қала білгірі
5 желтоқсан 2019
Жақсы қызметкерлер
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
2
  1. 1
  2. 2