Банктің тамаша бөлімшесі аударым жасау керек болды Мәскеу СОО-дағы қарапайым бөлімшелер оларға екі рет барғанымен көмектеспеді. Содан кейін бәрі бірінші рет жасалды. Көмектесті. Білікті жұмысшылар
Юр-мен жұмыс істеу жақсы.адамдар жеткілікті менеджерлер бөлді. Электрондық кезек. Заманауи кең зал. Банктің орналасқан жері мен ғимараты ұнайды. Залда да, кіреберісте де күту орындары бар, мысалы, көлікті күту ыңғайлы. Қызметкерлер-әртүрлі тәсілдермен, сіз кімге ұнайсыз: жаман емес. Одан да жақсырақ болуға және республикамен бірінші болуға ұмтылатын орын бар.
Жеке және заңды тұлғаларға арналған инновациялық өнімдермен және интернет-банкинг жүйелерімен барлық бағыттарда белсенді дамып келе жатқан ҚР үздік банкі.
Ешқандай онлайн қолдау сізді бөлімшеге жаяу баруға мәжбүр етеді. Алайда, мұнда сізді кеңесшілерге мүлдем жақын кезек күтеді. 20 минут ішінде алға жылжу жоқ. Банкті өзгертуге тура келеді.
Заңды тұлғаның шотына ақша салу керек болды, бірақ машина жұмыс істемеді, сіз ЖСН, 20 таңбалы шотты енгізгеннен кейін не білесіз. Содан кейін сіз кассирлерге барасыз, кезекте тұрасыз, кассир клиенттің картасын өзгерту керек дейді, мекен-жайы өзгерді ме, жоқ па, онсыз мүмкін емес. Жарайды, өзгертіңіз. Жоқ басқа менеджерге барыңыз, ол түзетеді. Не болды, бұл сіздің шатасуларыңыз! Таңдау немесе вали немесе картаны өзгерту болды. Мен менеджерге кезекті қорғадым, содан кейін кассаға оралдым, бірақ олар нөмір кезексіз өтеді деп айтса да, кассаларда адамдар болды, Мен тағы 15 минут күтуге тура келді.
40 минуттан кейін мен шотқа 10 мың теңге салдым. Сонымен қатар, залда менеджерге 1 жұлдыз дәретханаға жіберілді.)
Бұл банктегі процедуралар қорқынышты.
Ең ыңғайлы емес банк кез-келген клиентке бағдарланған дөрекі персонал болып табылады, ақшаны алу кезінде клиентке ол сұрағандай үлкен вексельдермен беру өте қиын. Енді осы"банктің" қызметтері қажет болмайды деп үміттенемін