Жылдам. Қол жетімді. Кәсіби. Тегін. Олар көлікті қабылдады, тексерді, тексерді және ұсыныстар берді. Жоғары деңгейдегі мамандар, өз ісінің шеберлері! Автосервис ұжымына өркендеу, бизнесте және жұмыста табыс тілеймін. Барлығы жай сынып!
Жақсы қызмет. Шығын материалдары бойынша барлығы қоймада, күрделі мәселе бойынша барлығы 3-тен 10 күнге дейін табады. Және кез-келген, тіпті сирек кездесетін модель үшін.
Қызметке рахмет. Маған бәрі ұнады. Балалар сауатты, бірнеше рет жүгінемін, кеңес беремін, бәрін түсіндіремін. Қолданба арқылы жазылу мүмкіндігі өте пайдалы.
Клиенттердің кері байланысы нашар. Бейсекбаев 16\1-ге компания сайтында қозғалтқыш пен АКП диагностикасына жазылдым . Диагностикадан бір күн бұрын олар компаниядан қоңырау шалып, менің жазбамды көрсетілген уақытта растады ( диагностиканың мазмұнын нақтылау үшін шебермен байланысу туралы өтініш). Келгеннен кейін олар мені жүріс бөлігін диагностикалауға жазғаны белгілі болды. АКП диагностикасы жоқ, мамандар жоқ. Мен уақытымды және бензинді босқа өткіздім ( Косшадан шықтым). FIT Service-тегі көңілсіздік толық. Мен теріс пікір беремін.
Тегін диагностикадан кейін мен бірнеше түйіндер мен қондырғылардың тез бұзылуы туралы білдім, жігіттерге рахмет, бәрі боялған және есептелген. Кәсіби мамандар.
Маған қызмет өте ұнады, олар баға бойынша қоңырау шалды және баға тіпті төмен болды.
Қабылдаушы Тимур көлікте тағы қандай проблемаларды жою керектігін, оған Рахмет не үшін қажет екенін айтты.
Барлығы жасалды, бәрі жұмыс істейді, енді мен мұнда қайта қараймын.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
В
Валентин М.
6 деңгейлі қала білгірі
21 шілде 2024
Иә, қабылдағыш шеберлері қызмет туралы түсініктерін өзгертті. Барлығы нақты ақша үшін көрсетілген мерзімде тез, анық орындалды. Біреуі Ильдар деп аталады, екіншісінің атын түсініктемелерде міндетті түрде қосамын. Балаларға рахмет.
Тамаша қызмет сапалы қызмет көрсету . Жайлы күту аймағы. Мен бәріне кеңес беремін. Мен әрқашан тек осы қызметте қызмет етемін. Тамаша қызметкерлер. Әрбір клиентке кәсіби көзқарас супер
Мұнда ол өзінің ff3 1.5 экобустына қызмет етті, бәрін жоғары дәрежеде жасады! Маған сондай-ақ тегін кофе мен вайфай бар жақсы клиенттік аймақ бар екені ұнады.
Мен мұнда жүгінуге кеңес бермеймін, 2 сөзбен бірнеше рет, қайта өңдеуге оралдым. Мен келген себебін жойған жоқпын, тізімдегі барлық нәрсе жөнделді, мәселені шешуге көмектеспеді. Одан да жаманы, нормалардың жұмыс істегені, нормалардың жұмыс істемеуі.
Олар жұмыс істемейтін бонустық жүйені жарнамалайды. Содан кейін олар кейбір проблемалар оған қосылып, тағы да тыныштық болады дейді. Мен мұндай қызметті бірінші рет кездестіремін.
Тым қатты жарнама, оған тұрарлық емес. Мен кейбір мәселелермен келдім, себебін таба алмадым, басқа себептерді мүлдем мазаламайтын деп атадым. Ақша бұзылды, мазаламайтын және келген нәрсені жасады, бұл проблемалар сол күйінде қалды. Басқа қарапайым жүзде олар себеп тапты, жасады. Сондықтан мен ұсынбаймын фитинг қызмет. Мұндай минасы бар жұмысшылар 5 жыл бұрын олардан алыстап кеткендей жүреді және қайтып оралмайды, жағымсыз тұнба, енді оларға аяғы жоқ
Мен пікір жазғанды ұнатпаймын, өйткені жалқау,бірақ мұнда жағдай өте нашар. Мен Капот астындағы кеңістікті диагностикалауға жазылуды шештім, бұл қызметке Жанайдар Жирентаев көшесі, 6 мекен-жайына келдім. Арық қабылдаушы бәрі тығыз бітеліп қалғанын айтты Мен жай ғана дыбысты тыңдауды өтіндім (тк тек ыстық жерде пайда болады), содан кейін дәл осы механикке келіп, ұзақ уақыт түсіндірмеу үшін жүгіндім. Олар тыңдады, келесі күні жазылуға келді, бірақ бұл жер бүгін сағат 16.00-де пайда болды, бірақ егер уақыт болса, егер ол болмаса, онда .... мен ештеңе түсінбедім, біраз уақытқа келістім. Осы кезде қарапайым киімдегі бір адам келіп, қабылдаушыға сәлем берді, кетіп қалды, ал Жас жігіт маған сағат 15:00-де пайда болғанын айтады, бірақ олар қазірдің өзінде диагноз қояды, сондықтан бұл адам қарапайым киімде тағы бір механик, бірақ мен сұраған едім.дыбысты тыңдауға шыққан адам не істейді. Мен жазуды айтамын. Мен сағат 14:30-да келемін, кілттерімді беремін, бизнеске кетемін. Сағат 15: 00-де мен күту аймағына келдім, көлік айдалмады. Сағат 15: 20-да олар машинаны айдайды, олар қатты газдана бастайды (не үшін екені белгісіз), мен оларға көше арқылы барамын, бұл дыбыс қандай күйде пайда болатынын көрсету үшін, газдалған қабылдағыш маған бұл жерде мүмкін емес, бірақ кейінірек белгілі болғандай, бірақ дулығада дейді. Мен дулыға берейік деймін. Біз көлікке жақындағымыз келеді, Мен қандай дыбыс екенін көрсету үшін көлікке отырғым келеді, бұл маған мүлдем мүмкін емес, сіз бізге айтқаныңыздай, біз іздеуіміз керек, бірақ неге кім айналысатынын бірден көрсетпеске, бірақ мен жазуды сұрадым.қазірдің өзінде тыңдаған адамға.
Жалпы, бұл қызметте қызмет көрсетуге өте риза емес, Клиентке бағдарлану жоқ, Бейсекбаевтың 16/1-таких мұндай проблемалар туындаған жоқ. Ресейде мұндай көзқарас жоқ.
Жігіттер! Уақытыңызды босқа өткізбеңіз, ол жерге бармаңыз, сіз жалқау слесарлардың автосервисін айта аласыз, ICE диагнозы 2 сағат бойы жасалды.қараңыз олар қалай жұмыс істейді,. Мен бір автосервиске кірдім, содан кейін олардың басқа автосервисіне бардым, диагностика бойынша барлық деректер әртүрлі!!! кәсіпқойлық жоқ
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Р
Роман Б.
5 деңгейлі қала білгірі
31 шілде 2023
Руль бүйірге қарай тартылып, себебін іздеуге азапталды. Балалар осы уақытқа дейін 5 түрлі жерде жасаған және ешкім ешқашан жақсы істемеген құлауды-конвергенцияны түзетті!!! Сымбатты адамдар, рахмет
Бұл орталық,
Мұнда өте сыпайы және кәсіби ұжым бар. Қол жетімді деңгейдегі менеджерлер тапсырысты қабылдауды түсіндіру және көрсету.
Слесарь дұрыс жұмыс істемеуді сапалы және уақтылы жояды.
Сервистің барлық қызметкерлеріне үлкен алғыс айтамыз.
Осындай қызмет үшін рахмет! Александр менеджерге немесе шеберге машина мәселесінің мәнін түсінгеніңіз үшін ерекше рахмет. 200 жер шолғышындағы ролик пен белдікті ауыстырды. бәрін тез жасау керек болды. Мен қызметті ұсынамын
Мен мұнда енді аяғыммен емеспін. Жайылған саусақтар мен көпіршіктердегі абсолютті сауатсыздық.
ҚР-дағы FiTservice, бұл Ресей Федерациясындағы Ашотсервис сияқты