Сүйікті кинотеатрлардың бірі!!! Бірнеше кино залдары. Салқын, таза, орындық өте ыңғайлы, дыбыс таза. Қызметкерлер әрқашан сыпайы. Ең бастысы әрқашан жақсы фильмдер, репертуарлар, жаңалықтар.
Жақсы кинотеатр! Түпнұсқа дизайн, мен үшін 5-тен 10-ға! Билет бағасы орташа.
Atmos дыбысы өте жақсы әлеуетке ие, бірақ мамандар сөзден мүлдем конфигурацияланбаған сияқты - төмен жиіліктер жоқ, барлық Орта, бірақ жоғары деңгейлер өте көп, олар жай ғана таң қалдырады және көруді ыңғайсыз етеді мембраналар мезгіл-мезгіл ұшып кетеді. Дыбысты реттеңіз!!!
ИЯ, әуесқойға арналған креслолар, жеке өзім маған басқалардың аяғына жақын тұрған позиция ұнамайды!
Тазалыққа келейік: теріс жазудың мақсаты жоқ, Мен оған назар аударғым келеді.
Жағдай: мен "Артур-Король" фильміне 2 билет сатып алдым, тіпті онда 15 мин болдым.
Мәні:
Суреттің сапасы соншалықты төмен, сіз қарақшыны көріп отырсыз; дауыстық сұрақтарға қатысты сұрақтар бар, бірақ маңызды емес. Ең бастысы, мұндай сапасыз суреттің неге дәл түсірілмейтіні түсініксіз.
Залда балалар жүгіреді, ойнайды, жасөспірімдер электронды темекі шегеді.
Егер екінші жағдайда бәрін айту арқылы шешуге болатын болса, онда суреттің сапасы дәл сол сәтте шешілмейді.
Олар 15 минуттан кейін шығып, Дамирді шақырған әкімшіге жүгінді (директордың орынбасары), қайтаруды сұрады.
Себебі: көрсетілетін қызметтің сапасының төмендігі (егер мен суреттің сапасының төмендігін білсем, бармас едім).
Дамир "директордың орынбасары" деген не (назар аударыңыз, сізде кім жұмыс істейді және олар қалай байланысады.)
Ол қайтаруда не істей алмайтынын айтты, Неге екенін сұрап, соңында не істей алатынын айтты, бірақ қаралатын мәлімдеме қажет және т. б.
Менің хабарламамның мәні 3200 тг емес, бірақ сіз үлкен бизнес жасап, оны объективті түрде ең жақсы жолмен жасамайсыз.
Егер сіздің компанияңызда оны көретін және әрекет ететін тиісті адам болса,онда супер, егер жоқ болса, қалай)