Әдеттегідей, бір рет, біреу қыңыр болып, ескі әдіспен жұмыс істейді, ал біреу өз банкіндегі жаңалықтарды біледі және бәрін тез және тиімді жасайды. Жауап: көлікті ауыртпалықтан алып тастағанда, бізден үш күн күтіп, содан кейін Жетігенге баруды сұрады, ал әріптестер "болды - болды" белгісін жіберді (бір күн ішінде машинада болды) мен менеджерге көрсетемін. Ол тоқтап қалды, дейді Мен өзім орта бөлімде жұмыс істедім, білемін, Мен сізге жаңашылдық айтамын, қараңыз. Нәтижесінде ол мені "жіберді". филиалдар - джесчина маған бірнеше жылдар бойы олар "депозиттік" бөлім деп жауап берді посткредитке барыңыз, біз посткредиттегі жағдайымызды айтып бергенімізде, олар маған ГБ-дан қоңырау шалып, олар машинада кепілден шығарылғанын айтты.
Түнгі банк! Кассаға талон алу мүмкін емес, ол үшін СКАНЕРЛЕГІСІ келмейтін QR кодын сканерлеу керек. Картадан банкоматтар 200 000 теңге беруден бас тартты, барлығы 4. Мен бөліктерге және әртүрлі банкоматтарға түсіруге тура келді. Одан әрі-банкомат арқылы тіпті банк қызметкері де қызметке ақы төлей алмады және бізді кассаға жіберді. Барлығы қолма-қол ақшаны алу үшін және касса арқылы қызмет көрсету үшін комиссия алынды. Кассада картамен бірден төлеуге болады және қолма-қол ақшаға 1900 теңге үнемдеуге болады. Бұл банк қызметкерлерінің қабілетсіз кеңестері қаншалықты қымбат.