Іздеу
Маршруты

Банк ЦентрКредит

Шолу
Фотосурет
26
Пікірлер
84
Филиалдар
Ерекшеліктер
Рейтинг 4,2
263 баға
Осы орында бағалаңыз

84 пікір

Әдепкі бойынша
С
Салтанат Кушкулова
8 деңгейлі қала білгірі
23 тамыз 2024
Біз көбінесе юр ретінде жүгінеміз.бет, Қызмет ұнайды, бірақ кассада сіз әрқашан шақыруды ұзақ күтесіз... Электрондық кезек өте ыңғайлы емес, көмекшілерсіз ересектер мен қарттарға нөмір алу қиынға соғады, сіз біреуді іздеп, көмек сұрауыңыз керек. Жалпы, бәрі ыңғайлы, банкоматтар мен терминалдар Жаңа, жақсы мөлшерде . Ғимаратта таза, ұқыпты. Қызметкерлер сыпайы.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
М
марина гмеринцева
12 деңгейлі қала білгірі
14 наурыз
10 жылдан астам уақыт осы бөлімде қызмет етті. Барлығы болды. Бірақ қызметкерлер өте жақсы! Қазір бөлім жөндеуден кейін пайда болды. Бұл жайлы болды, банкоматтар шетте тұру өте ыңғайлы
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Г
Гульнара Қаракесек
15 деңгейлі қала білгірі
4 маусым 2024
Кезек жоқ болып көрінсе де, сіз өте ұзақ күтуіңіз керек, ҚЫЗМЕТ баяу, касса тек бір жұмысшы, сіз банкоматқа тез ақша салғыңыз келеді - ол да жұмыс істемейді, өйткені олар жай жұмыс істемейді және бұл тұрақты негізде. Қызметкерлер де өздерінің сыртқы келбетін бақылап отырар еді, сондықтан бәрі көзге түседі: жақсы уақыт көп, сіз отырғанда және күткен кезде және сіз қызметкерлерді бақылап отырғаныңызды жасайсыз😅
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Азамат Кари
9 деңгейлі қала білгірі
23 ақпан
Кезекке шамамен 4 сағат жұмсауға мәжбүр болды. Дәл осы банкте үлкен тоқыма жасау керек болды. Екінші рет олар басқа филиалға баруды шешті, мәселе банкте емес, тек проклето филиалы тұрған жерде деп ойлады. Қарғыс атсын, жоқ. Банктің өзінде бір нәрсе дұрыс емес. Мамандар, тіпті олардың басшылары өнімдерге нақты және нақты жауап бере алмайды, тіпті түсініктеме алу үшін орталық кеңсеге баруды ұсынды. Олар түскі астан кейін келді және тәуекел болды бізге жұмыс күнінің соңына дейін ешқашан қызмет көрсетілмейді. Бірақ кезекте отырғандар да болды және ешқашан кеңес алуға үлгермегендер болды. 🤦🏻
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
А
Алмас Сарманкулов
7 деңгейлі қала білгірі
9 шілде
Мен бір кездері бірінші пәтерге ипотека алдым және төледім, рахмет мен қандай-да бір жолмен қолма-қол ақша алып тастадым, олар бірден күтуге мәжбүр болмады және бірден берді, тағы да рахмет👍
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
yura tatsiy
13 деңгейлі қала білгірі
31 қаңтар
Мен қанша рет келмедім және кассаға кем дегенде 30-50 минут тұрдым ал менің алдымда 2 немесе үш адам плюс карта болды сіз 55 күнді пайдаланасыз сіз оны пайызсыз қайтарасыз тек 1 ші күннен бастап санау маңызды емес айдың ортасында мен сатып алдым немесе соңында олар 1 ші күннен бастап есептейді және адамдар пайызбен соқтығысады
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Александр Кожинов
18 деңгейлі қала білгірі
24 тамыз 2024
Орталық кеңсе, тағы не айту керек... Ғимарат та, бөлме де деңгейде. Қызметкерлер сауатты және мұқият. Олар қарым-қатынаста клиент үшін лауазымдық нұсқаулықты сәл көбірек жасай алады. Ол жаққа барудың жағымды әсерлері.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Черный Соломон
16 деңгейлі қала білгірі
9 қыркүйек 2023
Керемет банк! Барлығы тез сапалы түсінікті! Заң бөліміндегі ерекше сыпайы қызметкерлер! Барлығы ұсынды түсіндірді және дұрыс сәттерді таңдауға көмектесті! Рахмет!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
D-overman
21 деңгейлі қала білгірі
26 маусым 2023
Ыңғайлы жайлы филиал, менеджерлер Ақылды, тез жұмыс істейді, автотұрақ бар, бұл жақсы. банкоматтар мен терминалдар . Сенбіде де жұмыс істейді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
2
Ұйым жауабын қарау
И
ИГОРЬ Максименко
6 деңгейлі қала білгірі
28 ақпан 2024
Өте жақсы менеджерлер, менің сұрақтарым мен мәселелерімді әрдайым шешіп отырды, жоғары деңгейдегі қызмет әзіл-оспақпен де болды. Мен осы банкке, филиалға баруды жалғастырамын
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
John Morgan
16 деңгейлі қала білгірі
7 қазан 2022
Қорқынышты қызмет. Мен түсінгенімдей, кеңсе басшысы кезекті ескере отырып, қандай да бір процедураларды жасауға тырысты. Жұмыс барысында үнемі иіскеп, туыстарымен телефон арқылы сөйлесу. Нәтижесінде ештеңе шықпады және бір сағат күткеннен кейін басқа маман Исмаилова Каринаға кетті. Ол бәрін қажетті процедуралар бойынша өте тез және тиімді жасады. Бастапқы бір жұлдызды 4 * - ке бекітті.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Константин Ф
11 деңгейлі қала білгірі
1 ақпан
Банктің тамаша бөлімшесі, шағын кафе, ыңғайлы күту аймағы, жағымды қызмет, Мен бәріне кеңес беремін
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Дархан Бидайбеков
12 деңгейлі қала білгірі
21 шілде 2024
Осының арқасында банк пәтер сатып алды! Банк қызметкері Жармахан көптеген мәселелер мен міндеттерді шешуге көмектесті! Банктің барлық қызметкерлеріне алғыс айтамын!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Л
Лаура Токанова
5 деңгейлі қала білгірі
13 тамыз 2023
Жөндеуден кейінгі бөлім ашық және таза. Менеджер үстелдерін орналастыру дұрыс таңдалған. Келушілерге арналған бірнеше су диспенсерлері, сондай-ақ өз кезегін күтуге арналған ыңғайлы дивандар және құжаттарды толтыруға арналған сөрелер бар .
Түпнұсқаны көрсету · Русский
София Мищенко
7 деңгейлі қала білгірі
4 тамыз 2024
Филиалдың сыпайы қызметкерлері. Электрондық кезек пен ұзақ қызмет көрсету сәл ыңғайсыз. Бірақ жалпы қалыпты жағдай
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
ilegy69
5 деңгейлі қала білгірі
31 қазан 2022
Қорқынышты құмыраны табу мүмкін емес ! Мен түсіндіремін: 1. Мен тревал картасын аштым, 4 күн емес, 4 апта күттім! 2. Шарттар валюта картасын ашу болды, нәтижесінде карта валюта емес, қосымша арқылы валюта шотын ашу мүмкін емес, банкке келу керек 3. Қолдауда сіздің сұрағыңызға толық немқұрайлылық Неліктен сіздің картаңыз ?
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Э
Эльмира Ико
8 деңгейлі қала білгірі
11 қыркүйек 2022
Жақсы филиал, менеджер өте Құзыретті, мен қойған барлық сұрақтарға толық жауап алды. Ол бойынша мәселе мерзімінде шешілді.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Г
Гуля Бар
4 деңгейлі қала білгірі
7 қараша 2023
Мен ЦКБ-да үшінші жыл қызмет етемін, сапасы төмендеді, жиіркенішті, менеджерлер Құзыретті емес. Әсіресе Темірязев Әуезовке дөрекілік танытады. Ақшаны алу үшін мен 1 сағат 20 минут отырдым. Электрондық жүйе жұмыс істемейді, сондықтан жұмысшылар қыздарды, қызметкерлерді немесе шоколад әкелетіндерді кезексіз өткізіп жібереді. Мен мұны көптен бері көрмедім, клиенттер ашуланып, айғайлайды Али аура теріс жұмсақ айтылды .... Нұсқаулық әрекет етіңіз. Мен Сіздің қызметкеріңіз маған қалай дөрекілік көрсеткені туралы бейне түсірдім …
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Дмитрий Ж.
6 деңгейлі қала білгірі
20 қыркүйек 2022
Ойын бөлімі. Мен тревельді ашқым келді, бір сағат отырдым, сәнді костюм киген әйел кездейсоқ адамдарды кезексіз, ешқандай түсініктемесіз іске қосты, ал біз тағы бір клиентпен отырдық. 40 минут ішінде оған бір адам кезекте тұрды. Лол, қызмет
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Zaur Me
18 деңгейлі қала білгірі
26 сәуір 2022
Олар тез жұмыс істейді. Кезек жоқ дерлік. Жақсы несие беру. Мамандар Ақсай 2 бөлімшесіне қарағанда анағұрлым сауатты, Банктің шарттарын жақсы біледі
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Рита Дорджиева
6 деңгейлі қала білгірі
15 маусым
Сыпайы қызметкерлер бәрін түсіндіреді және көрсетеді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
С
Сандугаш У
4 деңгейлі қала білгірі
3 сәуір
Барлығы тез және анық, сенбіде жұмыс істейді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Велеслав
18 деңгейлі қала білгірі
13 қыркүйек 2024
Base visneyeet - oh visneyeet basaaaa) Жалпы, бәрі жақсы-база ілінбеген кезде))) Ілулі тұрған кезде-жігіттер телефонда ойнайды және клиентпен бірге күтеді -)
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Е
Ерке Абденова
17 деңгейлі қала білгірі
25 қазан 2022
Кезекке талон жоқ, үнемі кассирлер олардан бірдеңе ұрланған сияқты дөрекі жауап береді . Содан кейін чек берілмейді, содан кейін деректер дұрыс жазылмайды. Оларды үнемі тексеріп отыру керек. Егер басқа банк болса оларға қуана бармас еді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Дмитрий А.
13 деңгейлі қала білгірі
12 қаңтар 2024
Жақсы бөлім, күту жылдам емес, бірақ банк өнімдері оған тұрарлық 👍 🏻
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
А
Алан Алан
4 деңгейлі қала білгірі
13 қазан 2024
Банкоматтар мен менеджерлер үнемі жұмыс істемейді әлсіз
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Alexey S.
6 деңгейлі қала білгірі
13 қазан 2022
Қорқынышты қызмет. ЖСН ресімдеу кезінде 50 рет жалғыз ХҚКО - ға жіберілді, сөзбе-сөз хамят және түсініктеме бермейді. Жарты сағат ішінде оларда ештеңе жасамаудың 5 түрлі себебі болды. Шындығында, олар жай ғана " барыңыз..." Қайғы, мен оны ұсынбаймын. P. S. сол банктің ең жақын басқа бөлімшесінде барлығы 3 минут ішінде еш қиындықсыз орындалды
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Роман
9 деңгейлі қала білгірі
13 қаңтар 2023
Ұзақ уақыт бойы мен коммерциялық банктерде мұндай қызметті кездестірмедім. Электрондық кезек жоқ, олар сізге ақша төлеп жатқандай әрекет етеді, керісінше емес.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Т
Тахмина Сафиева
7 деңгейлі қала білгірі
12 тамыз 2024
Тамаша қызмет көрсету клиентке құрметпен қарау
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Т
Талгат Оразбаев
8 деңгейлі қала білгірі
29 маусым
Нормаларға қызмет көрсету.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Н
Николай Шрамков
9 деңгейлі қала білгірі
24 қараша 2021
Өте жақсы филиал.Қызметкерлер сыпайы,мейірімді, әрқашан жақсы кеңес береді және көмектеседі.Мен Филиалдың қызметтерін ұзақ уақыт бойы қолданамын және өте ризамын
Түпнұсқаны көрсету · Русский
2
1
Алексей Чалых
19 деңгейлі қала білгірі
26 қыркүйек 2024
Көптеген адамдар және кассалар аз!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Max
4 деңгейлі қала білгірі
18 қараша 2022
Ұзақ кезек, банк қызметкерлері банктің қызметтері, әдепсіз қарым-қатынас туралы жалған ақпарат береді.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Наталья Дян
8 деңгейлі қала білгірі
30 желтоқсан 2022
Қызмет жақсы, қызметкерлер білікті. Клиенттерге деген көзқарас сыпайы. Мен ұсынамын.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Aziz
21 деңгейлі қала білгірі
22 мамыр 2024
Тамаша шыршалар жұмыс істейді жақсы жұмыс істейді
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Н
Нурахунов Зилавдун
4 деңгейлі қала білгірі
18 мамыр 2023
Келесі күні олар сонда жүгінді, қызмет өте тез және сыпайы болды.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
Владимир Карпенко
7 деңгейлі қала білгірі
13 қыркүйек 2023
Кемшіліктері-кезек, барлығы біршама антитопиялық
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Kirill
17 деңгейлі қала білгірі
18 қазан 2023
Қызметкерлер көп болса да, кезектер өте үлкен.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
А
Анонимді пікір
29 қыркүйек 2020
Барлығы жақсы, Тек Түскі ас кезінде, қызметкерлер барлық клиенттерді тамақтандырып, күн мен жаңбырдың астында көшеде күтіп тұрғанда,басқа банкада ондай нәрсе жоқ
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
1
Оксана Бойко
13 деңгейлі қала білгірі
27 қараша 2019
Қазақстандағы ең үздік банктердің бірі. Міне, кімге және оларға сенуге болады! Қызметкерлер мейірімді, күзетшілер бәрімен достық қарым-қатынас жасайды, амандасады, қай жерде екенін айтады. Ақылды қыздар, сіз кез-келген адамға жақындайсыз, бұл Сізге сенімді түрде көмектеседі! Өркендеңіз, балалар!
Түпнұсқаны көрсету · Русский
6
2
Y
Yevgeniy Ten
9 деңгейлі қала білгірі
28 сәуір 2022
ХҚКО-ға Кіргендей, қызмет көрсету мен атмосфераға қатты ренжіді, сол жасыл түс, келушілер тобы және қабілетсіз қызметкерлер... ЦКБ қайда барады?
Түпнұсқаны көрсету · Русский
А
Айша Омирзак
13 деңгейлі қала білгірі
7 қазан 2024
Кезек күткен жоқ.өте келісімшартқа қызмет көрсетіледі
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Г
Галымжан Галымжан
4 деңгейлі қала білгірі
23 сәуір 2024
Сіз бұл банкті немесе банкоматты мәңгі іздейсіз бе
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Юлия Кординова
7 деңгейлі қала білгірі
29 қаңтар
Шоттарды нақты ашты
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
А
Александр Гряников
7 деңгейлі қала білгірі
31 қазан 2024
Тұншықтырғыш
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
Aslan Rakishev
10 деңгейлі қала білгірі
9 желтоқсан 2021
Жігіттер мейірімді, бірақ таллондарда жұмыс істемеді, тек тірі кезек болды.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
A
Andrey Dorogin
19 деңгейлі қала білгірі
26 желтоқсан 2023
Ештеңе жоқ банк, бірақ келесі жылға кешбэк бағдарламасын нашарлатты. Және бұл бәрін бүлдірді.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
М
Мухтар Айткожин
11 деңгейлі қала білгірі
27 қыркүйек 2023
Бұрын "ескі стильде" филиал болған, ал қазір QR арқылы электронды кезек өте заманауи
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Ұйым жауабын қарау
М
Марат Маутканов
12 деңгейлі қала білгірі
12 қазан 2020
Жақсы филиал. Мен мұнда карточка жасадым. Қызмет көрсету жаман емес. Рас, карта ұзақ уақыт бойы жасалды.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Н
Нурадил Нурн
5 деңгейлі қала білгірі
26 мамыр
👍👍👍
1
Ұйым жауабын қарау
  1. 1
  2. 2