Ол кассада операция жасап жатқанда, тазалаушы әйел үнемі артта жүрді (оның кассада шелегі болды, бірақ ол үшін дәретхана бөлмесі болуы керек), содан кейін кассирдің танысы (банк қызметкері емес) талонсыз және "маған шұғыл" деген сөз тіркесі бар, менің нөмірім бар және үнемі қарап отырды маған не береді кассир бәрін тыңдады-және менің жеке деректерім мен ақшам бар, ол 3 адамға арналмаған болуы керек!
Кассир қателесіп, үнемі күрсініп, маған қарады мен ескі удв-ны ол емес, құжаттарға енгізгендей болдым.
Кассир мені асығып, топ-фразаны берді: "ақшаны санаудың қажеті жоқ!"маған құжаттарды алып, ақшаны есептемей, досымды іске қостым!
Әрине, бір касса жұмыс істеді!
Бұл кассалық операциялар кезінде 3 адамға рұқсат берудің бірінші жағдайы емес.
Нақты жағдай: біз 2 сағат кезекте тұрдық (сағатына терезеде 1-2 адамға қызмет көрсетеміз) және естідік: сіз техникалық қолдауға жүгінуіңіз керек, біз мәселені шеше алмаймыз. Біз техникалық қолдауға жүгіндік, онда олардың базасында әкесінің аты дұрыс емес екенін анықтадық. Бізге банкке бару керек деді. Банкке келіп, бір сағат кезекте тұрып, ХҚКО-ға баруды естідік. Біз ештеңе істей алмаймыз.
Перде.
Егер сіздің өміріңізде ештеңе болмаса, осы банкте шот ашыңыз. Кез - келген ұсақ-түйек мәселе көп уақытты жоғалтуға айналады.
Сізге ұнамады, Сіз банкке емес, мұражайдың қамқоршылары отырған кастингке немесе экскурсияға келдіңіз деген сезім.
Олар сізге ештеңе түсіндірмейді, олар қалай жұмыс істейтінін нақты айта алмайды, нәтижесінде мен бір күнді босқа өткіздім - неге олар алдымен картаны тексермейді, содан кейін Алтын банктегідей береді. Қызмет Мүлдем ұнамады, маман сізбен емес, өз ісіңізбен айналысады, бірақ сіз оған келдіңіз және процесс нақты білмейді.