Сергек болыңыз-мұнда бопсалау ағынға түседі. ХҚКО-ға келіп, ЖСН алу керек екенін айтты, 16-17 терезеге жіберілді, талон берілмеді, тек осы терезелерде және талонсыз деді. Кезек күтті, ресімдеу кезінде терезеде қызмет ақылы, 4000 тг мемлекеттік бажды төлеу керек деп айтылды. Мен бұл ЖСН бергені үшін мемлекеттік баж деп ойладым, өйткені, өкінішке орай, мен қызметтің құнын алдын ала қараған жоқпын және ХҚКО қызметкері мені алдап жатыр деген ойға келген жоқпын. Содан кейін ЖСН алу қызметі тегін болып шықты, ал ХҚКО-да олар жеке қызмет көрсету үшін ақша алады (шамасы, олардың түсінігінде "жеке қызмет көрсету" - бұл сіз кезекте тұрған кезде, Бірақ талонсыз). Жалпы, бұл ХҚКО қызметкерлері тегін қызмет көрсетпейді, бірақ оларды алу үшін жеке қызмет көрсету ақысын талап етеді. Бұл мемлекеттік мекеме қызметкерлері тарапынан тұрғындарға қатысты нағыз бопсалау. 1414-жолда маған мұндай жағдайларда ақы төлеу керек емес, басшылыққа бару керек және маған қажет қызметтің қанша тұратынын алдын-ала тексеру керек деп айтылды. Шамасы, ХҚКО-дағы сенімді тұрғындарды алдау-бұл әдеттегі оқиға, ал дұрыс декодтау қызмет көрсету орталығы емес, халықты алдау орталығы болуы керек: (
Бұл ХҚКО сенбіде келді. Біріншіден, тіркеу бөліміндегі қызметкер сенбіде ЖСН мүлдем жасалмайды деп сендірді, өйткені біз мемлекеттік бажды төлей алмаймыз, өйткені касса жұмыс істемейді. 1414 жедел желісіне қоңырау шалғаннан кейін, бұл қызмет ақысыз деп айтылғаннан кейін, біз 2-қабаттағы бұйрықпен таныса аламыз деді. Бұл ретте бұйрықтың мәнін айта алмадым. Біз 2 қабатта ешқандай бұйрық таппадық. Бізбен бірге басқа келушілерге де солай айтылды және мемлекеттік бажды төлеу және тек менеджер арқылы жұмыс істеу қажеттілігін талап етті. Осыдан кейін олар тіркеушіге оралып, бізге ЖСН тегін алуға нөмір беруді айтты. Бізге нөмір берілді және 10 минуттан кейін барлығы рәсімделді. 2 ЖСН-ді 1 қазақ нөміріне байланыстыруға болады. Енді дайындық туралы SMS күтеміз. Сенбіде ЖСН беруге кезек болған жоқ.
Бөлім қызметкерлерінің заңсыз әрекеттері үшін 3 жұлдыз және ақысыз қызмет үшін ақша талаптары. Сыбайлас жемқорлыққа ұқсайды
Заңсыз иіскеу ақылы жаны бар, ол тегін болуы керек.
ЖСН ресімделді, 26 терезеге тірі кезек бойынша ақылы түрде жіберілді. Бұрын мен пікірлерді оқып, талон сұрай бастадым, талон бердім, бірақ оны ешкім шақырған жоқ және реттік нөмірі 500 адамнан кейін болды. Неліктен бұлай екенін тағы білейік, олар айтады-алдымен бәрі ақылы, содан кейін тегін.
Қабылдау бөлмесіне де отбасы ЖСН рәсімдеуге келді, олар бірден айтады-тек ақылы. Мен оларға айтамын - әйел, ол тегін болуы керек және ол жауап береді-бұл арзан....
Мәселе ақшада емес, аласапыранда
Барлық жерде ЖСН алу тегін деп жазылғанына қарамастан, кіре берістен VIP-менеджердің қызметтері үшін 4 250 теңге төлеуге көндіріледі. Егер сіз бас тартсаңыз, олар ұзақ күтумен қорқыта бастайды ("міне, кеше адамдар 4 сағат күтті") немесе әртүрлі терезелерді жарысады. Егер кассада осы 4 250 теңге төленсе, ЖСН алу рәсімі жедел. Сауалнаманы күлімсіреп толтырыңыз, смск сағатынан кейін ЖСН келеді.
Қорқынышты қызмет. Мен үш күнде 6 рет рвп жасауға келдім. Тағы бір рет көші-қонға баруға тура келді. Барлық сапарлар қызметкерлердің немқұрайлылығына байланысты болды: олар алдымен құжаттарды сканерлемеді. Тек ұмыттыңыз! Екінші рет басқа біреудің құжаттарын сканерледі. Содан кейін қате ЖСН-ді түзетуге байланысты болды. Ол болмаса да! Бұл қорқынышты
Мен бопсалау үшін 3 қоямын. Біз ХҚКО-ға кірдік , рецепт бойынша , былғары куртка киген адам барлығы сияқты 16 терезеге талонсыз жіберді. Мен баж туралы айтқан жоқпын. Талондар берген жігіт Жоқ еді. Мен жалпы кезекте тұрдым , 20 минутты қорғадым, содан кейін менеджер Адибаева Зарина талон туралы сұрайды және мен мемлекеттік бажды төледім бе деп сұрайды. Мен шолуларды алдын-ала оқыдым, мен жалпы кезек пен жеке менеджер қажет емес екенін және ешқайда асықпайтынымды айттым . Ол ренжіді , төлқұжатын, телефон нөмірін қабылдады, өтініш жасады, мені суретке түсірді. Содан кейін ол басып шығарып, қолына өтініш берді . Телға өтініш қабылданғаны туралы және оның электронды нұсқасы бар SMS келді.
ЖСН берілген күн 2 күннен кейін . Ол отырғанда мен мемлекеттік баж туралы ақпаратты оқыдым (өйткені ол мәлімдемеде мен мемлекеттік бажды төлеуден бас тартқанымды атап өтті. ) маған ЖСН қалыптастырылған смс келді! Барлығы 2,5 сағатқа созылды!!!
Сонымен қатар, олар бұл баж салығын қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы Kazpost типті терезеге жібереді . Сіз банк арқылы офицерді төлейтін сияқтысыз!!Қазпост-пошта! Сіз біреуге ақша аударымын жасайсыз!!!
Мигранттар үздіксіз ағынмен жүреді, төлейді және өздерінің "қайырымдылықтарына", көмекшілеріне және басқа да зұлымдықтарға шын жүректен алғыс айтады. Менімен бірге ер адам баж салығын төлеуге талон алған кезде тікелей бас иді.
Қорқынышты әсер . Шіріген жүйе. Барлығы және әр қадамда, әрбір кішкентай бипод.Сыбайлас жемқорлық Ресей Федерациясына қарағанда нашар!!
Қазақстанға келгеннен кейін ЖСН жасауға барған әріптестерін алдады. Менеджер егер сіз оған 10 мың теңге төлемесеңіз, олар ұзақ уақыт жұмыс істейтіндерін айтты. Әріптестер сеніп, әрқайсысы 10 мың теңгеден берді. Қонақтармен осылай істеу өте ұят.
Ең үлкен минус-автотұрақтың болмауы! Жалпы, Егер басқа ХҚКО-лармен салыстыратын болсақ, онда халық көп емес, ресепшнге тамаша қызмет көрсету және азаматтарды жылдам қабылдау. Округте көптеген шағын кеңселер, нотариустар және көшірме қызметтері бар. Негізінен күннің бірінші жартысында халық ағыны, бірақ 15.00-ден кейін және сенбіде сіз барлық қажетті қызметтерді тез ала аласыз!
ЖСН үшін ХҚКО-ға келді
ХҚКО-да 4000 теңге көлемінде "мемлекеттік баж" төлемей қызмет көрсетуден бас тартылды, қандай да бір бұйрықпен шайқалды, талон бермеді, қызмет ақылы деп сендірді. Содан кейін мен 1414-ке қоңырау шалдым және қызметтің тегін екенін растадым және шұғыл шағым қалдыра алатынымды айттым, содан кейін олар маған бірден талон берді, сиқыр!
Бірақ талонды алу-бұл істің жартысы ғана!
Оператор Әлібаева Зарина Қуанышбекова (мұндай есім үстелде болған) менен және тағы бірнеше адамнан өтініш қабылдаудан бас тартты. Мен оған жауап бердім 1414 жылы маған қызмет тегін екенін және шағым қалдыра алатынымды айтты. Содан кейін ол: "сіз маған шағымданамын деп қорқытасыз ба? Сізге тағы бір нәрсе керек, өзіңізге қарай жүріңіз " осы сөздерден кейін ол наразы көзқараспен қызмет көрсетті және сұрақтарға жауап бермеді.
Сондай-ақ, менің досым ЖСН-да есімді қате жазды. Сұраққа олар қалай жауап берді:" сіз ешкімді тегін жасай алмайсыз" 🙂
Сондықтан деректеріңізді міндетті түрде тексеріңіз!
Ps. Төлем шотының фотосуреті
Мәдени, мәдени, заманауи, жайлы, бірақ адамдар әдетте мұнда бармайды, олар мемлекеттік қызметті алуға барады, бірақ, өкінішке орай, оны бірінші әрекетте алу әрдайым мүмкін емес. Қызметкерлер әдеттегідей: "мен жұмысқа барып қана қоймай, жұмыс істеуге мәжбүр боламын"деп кейіп танытады. Неғұрлым сауатты, мұқият және жанашыр қызметкерлер болса, бәрі жақсы болар еді!
ХҚКО менің құжаттарымды ресейлік құжаттармен салыстырады. Ал Алматы кеңсесі мәскеуліктерден жоғары! Барлығы таза, көптеген терезелер, жылдам электронды кезек. Дәретханада тамаша тазалық бар. Ал неге? Қарапайым қазақтың ХҚКО-ға жүгіну себептері ресейлікке қарағанда бірнеше есе аз.
ЖСН жасау үшін "жеке менеджер" қызметін батыл түрде енгізеді.
Сіз бұл қызмет қажет емес деп қауіпсіз айта аласыз, содан кейін олар тегін жасалады.
Бұл ХҚКО-да олар ұзақ уақыт бойы тегін жасалмағанын дәлелдегенімен, олар 4000 теңге мемлекеттік баж алады. Қағазды дәлел ретінде көрсетіңіз.
Біз басқа ХҚКО-ға келдік, кіре берісте алдымен мемлекеттік бажды төлеу керек деп айта бастадық, бірақ біз "жеке менеджер" қызметі қажет емес деп айттық, содан кейін тегін ресімдеуге талон бердік.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
6
M
mw23
8 деңгейлі қала білгірі
24 сәуір
Қызметкерлер оларды кезексіз өткізеді. Олар үнемі телефонмен сөйлесіп, кіммен және жұмыстан басқа кез-келген тақырып бойынша жұмыс істейді. Олар түскі асқа кесте бойынша бармайды, егер сізге ұнамаса, құжаттарды қабылдамаймын деп қорқытады. Көші-қон қызметкері бұл ер адам бұл әйел өз жұмысын қалай жасау керектігін білмейді. Мен олардың клиенттеріне саусақтарыңызды қалай сканерлеу керектігін түсіндіремін, олар телефонмен сөйлеседі. Ер адам мүлдем жұмыс істемейді, сағат 9-дан бастап бірде-бір адамды қабылдамады, тек телефонмен сөйлесіп, достарымен амандасты. Мен мұндай қызметкерді жұмыстан шығарар едім, мемлекеттік бюджеттің пайдасыз жұмсалуы
Өте жақсы жұмыс, жылдам электронды кезек, жоғары кәсіби деңгейі бар сыпайы қызметкерлер. Тез жаңартылды внж, тамаша суретке түсірілді. Қызметкерлерге көп рахмет!
Резидент длястер үшін ЖСН ресімдеу.
Жақында ЖСН ресімдеу кезінде 4К қосымша ақыға жеке менеджер бөлінген кезде жаңа қызмет пайда болды. Бұл ретте ЖСН алудың тегін қызметі жалпы кезекте ешқайда кеткен жоқ.
Сол бөлімде барлығы тегін қызметтен бас тартып, төлемді бопсалайды!
Олар жалпы кезек тәртібімен жасаудан бас тартады.
Шағым жазуға дайындалыңыз немесе басқа бөлімге хабарласыңыз.
Кез-келген типтегі құжаттарды рәсімдеуге ыңғайлы әкімшілік-орталықтандырылған орын. ҚР-да уақытша тұруға рұқсатты ресімдеу жөнінде өтініш білдірдім. Құжаттар пакетін жедел қабылдады, жылжымайтын мүлікке анықтаманы басып шығаруға көмектесті, ХҚКО-ның көршілес құрылымдық бөлімшелеріне Электрондық ақпаратты беру үшін флеш-картаны қарызға алды. Жылдам, ыңғайлы, ыңғайлы. Барлық қажетті бюрократиялық процестерді жеңілдету үшін бәрі жасалды.
Мен бәрін тез жасадым, жеделдету үшін төледім және келесі күні төлқұжатымды алдым. Мен әлі де куәлік жасадым, бірақ ескісін алуды ұмытып кеттім((( қызметкерге мен ұшуым керек екенін түсіндірдім, Вьетнамға виза алу үшін төлқұжат қажет. Мен тек төлқұжат бердім, кейінірек куәлікке барамын. Идея барлық доктарды бірге ұсынғанымен, олар төлқұжат бермеуі мүмкін. Бірақ қызметкерлер адал. Жарайсыңдар 👍
Бізден ЖСН қызметі үшін 10 000.00 алынды( болжам бойынша мемлекеттік баж. 5000 және 5000 жылдамдығы үшін)
Уәделерімізді орындамағандықтан, біз бұл бөлімге оралдық. Бізге кешке дейін ЖСН ала алмау керектігін айтты, тек ертең. Біз ақшаны қайтаруды сұрадық. Бізге Ресейдің басқа азаматы қағазбен қайтарылды, одан жалпы 20 000 адам алынды.
Біздің ЖСН нөміріміз дайын болады. Бізде ақша бар.
Қызметкерлердің дөрекілігіне жол бермеңіз!
Жылдам, ыңғайлы, елдің цифрландыру деңгейі бір мезгілде қуантады және қорқытады. Барлығы өте ыңғайлы, кейде базалар ілінеді, бірақ бұл ХҚКО қызметкерлеріне қатысты емес
Үлкен Халыққа қызмет көрсету орталығы. Резидент длястер үшін ЖСН ресімделді: барлығы тез, анық және кідіріссіз. Жалғыз ескерту: екінші қабатты жөндеген дұрыс.
Қызмет деңгейінде, барлығы сыпайы, жедел және интерактивті. Мемлекеттік қызметтер ешқашан қол жетімді және жылдам болған емес. Мен бәріне кеңес беремін.
Бүгін, 19 қазанда олар ЖСН рәсімдеуге тырысты. Алайда, 16-үстелдегі қызметкер қазір ЖСН-ны рәсімдеу ақылы деп мәлімдеді. Мұны ЖСН-мен ешқандай байланысы жоқ белгілі бір бұйрықпен негіздеді:)
Олар 1414 сенім телефонына қоңырау шалып, ЖСН-ді рәсімдеу тегін деп хабарлады.
Жалпы, олар мүмкіндігінше өсіріледі. Сақ болыңыз:)
Шетелдіктерге СТН алған кезде қызмет ақылы деп айтылады. Бұл ретте Үкіметтің сайтында оның тегін екендігі көрсетілген. Төлеуге доллар алуға дайын болды)
Қалыпты мекеме, орналасуы ыңғайлы, қызметкерлер бәрін ұсынды, кезектер көп болмады, бірақ жұмыс күнінің басында жұмыс күндері болды, сондықтан мен 5 жұлдыз қоюға тәуекел етпеймін.
Ыңғайлы орналасуы. Адамдарды тез қабылдаңыз. Мен куәлікті өзгертуге бардым, ер адам мені бірінші рет өте әдемі суретке түсірді️ ️ ақыры мен құжаттарда әдемімін😁
Менің өтінішімді қабылдаған әйел де өте жағымды болды)))
Ресепшнге маған құжаттарды нотариалды куәландырылған аудару қажеттілігі туралы хабарланған жоқ. Бір сағаттан астам кезекте тұрды. Ал мен бұл туралы күткен кезде ХҚКО қызметкері телефон арқылы жеке тақырыптар бойынша сөйлесіп, көрші қызметкермен әзілдесіп айтты. Не айту керек? Қуаныш! 2-қабаттағы зал суық. Электрондық кезегі бар экрандар барлық қабырғаларда ілінбейді-сандарды барлық жерден көру ыңғайлы емес.
Мен әлі күнге дейін түсінбеймін неге қазіргі әлемде осындай заманауи технологиялармен мұндай қорқынышты және баяу қызмет көрсету, олар тек кіре берісте тез жұмыс істейді , бәрі жақсы, бірақ ең қиын мәселе-олардың тек бес терезесі бар, онда сіз төлқұжат жасай аласыз немесе өзгерте аласыз жеке куәлік, балаға төлқұжат жасаңыз, төрт күн бойы мен балаға төлқұжат жасауға тырыстым. қалай болғанда да, бұл үшін үш кезекті айналып өту керек, басқа мәселелер бойынша мен дүйсенбіде баруға кеңес бермеймін , жалпы нақты емес кезектер 16-ға жақсырақ
Олар мұнда РВП жасады, қызметкерлерге рахмет, барлығы айтты, көрсетті, бірінші рет мақұлдады, бірақ мен бұған сенбедім)) тіпті құжаттарды сканерледі, кезектер аз, терезелер көп
Ассаляму Алейкум.
1) басында адамдармен сөйлесуді үйрену керек. (Хомят, дөрекі және т.б.)
2) барлық техниканы тексеру ( тұрақты негізде) біреуі, екіншісі жұмыс істемейді.
Бұл қорқынышты. ЖСН жасауға тырысты. Оператор Ниязахынов Абылай 30 минут ішінде ЖСН жасау үшін 10т теңге пара алуға ант берді (әйтпесе 2 күн). Ал 2 күннен кейін ол сәтсіздікке ұшырағанын және тағы 2 күн қажет екенін айтады. Ешкім көмектеспейді, айналасындағылардың бәрі хамят, шағымданатын ешкім жоқ. Мұнда ЖСН ашпаңыз, басқа ХҚКО-ны таңдаған дұрыс немесе банкте ашқан дұрыс.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Е
Евгений Я
7 деңгейлі қала білгірі
25 желтоқсан 2023
Көптеген адамдар сияқты, олар ЖСН беру үшін 4K Тугрик төлеуге мәжбүр. Төлем кезегі үлкен. Олар төледі, өйткені олар нақты сенімді емес және аты-жөні дұрыс емес әзілдерді қаламады.
Бірақ қазір Қазақстаннан тағы бір жағымсыз әсер қалды. Жалпы, әзірге бүкіл Қазақстанды "жағымсыз әсерлер жинағы" деп сипаттауға болады, бұл қайғылы
Кәдімгі ХҚКО, адамдар көп, бірақ тез жұмыс істейді. Жергілікті жерлерде сіздің құжаттарыңыз сканерленбейтініне, бірақ флэш-дискіні сатып алуға және бөлек сканерге баруға жіберілетініне сеніңіз
ХҚКО-да белгіленген күн бойынша құжатты алуға келді. Мен Тұрлыбекова Мадинаға келдім, ол менімен ана және түсінікті орыс тілінде сөйлей бастады, ештеңе түсіндірмеді, құжат таппады. Мен одан жағдайды түсіндіріп, құжаттарға қашан келу керектігін айтуын өтіндім. Жауап ретінде мен түсініксіз сөйлеуді ашуланған, дөрекі үнмен естідім. Ол менімен сөйлеспеді. Әкімшіліктен осы қызметкерді жұмыстан шығаруды сұраймын. Әйтпесе, ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігіне және басқа да мемлекеттік органдарға шағымданатын боламын.
Сәлеметсіз бе ! Сізде төрт нөмір бар бірде-бір күн жауап бермейді . Қызмет өте қорқынышты . Бұл ғана емес, Мен сіздің басыңызды сындырдым, орындықтан құладым . Мен қалай апатқа ұшырағанымды көрдік . Иә, тіпті қоңырау шалу мүмкін емес . Сізден кадрлар бөлімінің нөмірін қалай білуге болады ?
Кезек тұрақты,
Қызмет сізбен тезірек қоштасуға арналған.
Көбінесе олар мәселенің мәнін түсінбейді, сонымен қатар олар өте мейірімді емес түрде сөйлейді.
Бірақ тұтастай алғанда, бөлім өзінің функционалдығын орындайды.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
3
I
IgoriꙂ
17 деңгейлі қала білгірі
4 қаңтар 2023
Өте білікті қызметкерлер тез қызмет етеді.
Осы ХҚКО пайдалануды ұсынамын.
Баждарды Каспий QR коды арқылы төлеу ыңғайлы.
4 * - дамуға ынталандыру үшін)