Мейрамхана бизнесі саласындағы адам ретінде мен осы мекемедегі қызмет жетілдіруді қажет ететінін атап өткім келеді. Егер меншік иелері немесе менеджерлер осы мәтінді оқып жатса, қызмет көрсетуші персоналға қажетті, сапалы тренинг өткізу керек кәсіпқойлық, мәзірді білу және келушілердің жайлылығын қалыптастыру. Мәзірде сәйкессіздіктер болды, ыдыс-аяқ пен кальянға барлық жауаптар сұрауға тура келді. Сіз өзіңізді ерекше келуші ретінде сезінбейсіз, сонымен бірге қызмет көрсету үшін 15% алынады, бұл іс жүзінде Сезілмейді. Клиентке бағдарлану жоқ. Мекемедегі ең жағымды адам тазалаушы болды. Можитоға тапсырыс берілді, бұл мүлдем классикалық сусын емес. Және бұл көңілсіз болды. Мәзір әр түрлі грамматикалық және емле қателерімен жазылған. Мәзірде тағамның немесе сусынның құрамының сипаттамасы аз. Бұл жалпы "тізе" мәзірін жасағандай сезіледі. Бұл жерден қатты көңілі қалды. Бастапқыда мен Instagram-дағы әдемі суреттер мен маған жақын орналасқан жерге байланысты осы мекемеге баруды шештім және жиі келуді жоспарладым, бірақ, өкінішке орай, Мен өте көңілім қалды, Мен қайтып оралмаймын, мен басқаларға кеңес бермеймін. Қалада әлдеқайда жақсы жерлер бар.