Мен Geely Tugella-ны максималды конфигурацияда 20,5 миллионға сатып алдым.сатып алудан бұрын олар машинаны сатуға қатты тырысты және оны ішінара өтірік айтты. Автокөлікте car play болған жоқ, бірақ олар бар дейді. Сатып алғаннан кейін олар микробағдарлама 3 айдан кейін болады деп хабарлады, бір ай қалды, мен үмітпен күтемін. Бас құрылғы қоңыраудан кейін бұзылады, дилер осы уақытқа дейін мәселені шешу үшін нақты әрекеттер жасаған жоқ. Ол алғашқы шақырымнан кейін және үйге жете алмағаннан кейін ақаулар туралы хабарлады. Сату кезінде олар қосымша сыйлықтар туралы хабарламады, олар туралы мен сатып алған кезде машинаны қарастыратын басқа клиенттен білді. Шынымды айтсам, олардан сұрады. Сондай-ақ, алғашқы километрлерде өткір үдеу кезінде жетекте қысылудың бар екендігі туралы хабарлады, жүктеме кезінде беріліс сезімі сырғып кетеді. Маған хабарласып, тексеріп, бір айдан кейін хабарласып, тексеруге қабылданды. Нәтижесінде олар көтергішке көтеріліп, асығыс тұтқаларды сезіп, көзбен қарады. Кейін олар мәселені шешпей босатылды. Олар өндірушінің зауытына сұраныс жасайды және шешім нұсқасына және осы халасқа хабарласады. Осы уақытқа дейін хабарласқан жоқпыз. Әр жолы олар шығарылғаннан кейін пікір қалдыруды сұрады, оларға ең жақсы пікір қоюды сұрады.
Нәтижесінде қорытынды келесідей,
- төлегеннен кейін клиент оларға қызық емес
- клиенттің уақытын құрметтемеңіз
- қызмет қабілетсіз шеберлерден тұрады
- дилерлік қызметтің техникалық жабдықталуы минималды, көтергіш, үй гаражындағыдай стандартты құралдар жиынтығы, тіпті автошиналарды қайта қаптау да тапсырыс бойынша қызметке айналды.
- олардан ештеңе сатып алғысы келмейді және екінші көлікті сатып алғысы келсе де, ешкімге ұсынғысы келмейді.
Пікір шын мәнінде, егер біреу күмәнданса, мен бәрін көрсетіп, растай аламын.
Дилердің кепілдігі бойынша бәрі 6 жылға немесе 180 км-ге жете бермейді.
Мазда керемет машина. Өкінішке орай, енді сатылмайды. Бірақ бәрі өзгереді деп үміттенемін. Әзірге бұл бренд мен мінген ең жақсы нәрсе. Иә, менде 17, 18 және 2020 жылғы 3 Тойота болды.
Кеш жарық. Толық диагноз қойылды, машинаға 10 жыл бойы әр түрлі қалалардағы Автомирде ғана қызмет көрсетілді. Қызмет және механика жоғары деңгейде. Көп рахмет.
Қорқынышты қызмет, кепілдік міндеттемелері орындалмайды. Кепілдік бойынша бүйір айнаның бүктелу механизмін ауыстыру керек болды, олар 8-9 ай бойы өзгермейді.
Автокөлікті сату кезінде үлкен жеңілдіктер мен бонустар уәде етіледі, іс жүзінде мәміленің соңына қарай "біз мұндай шарттарды уәде ете алмадық" (с) Әнуар егер.
Нәтижесінде уәде етілген бонустардан, жеңілдіктерден және басқа да артықшылықтардан ештеңе ұсынылмады.
Бұрын-соңды Мазда болған емес, бір кездері бағаның салонына кіріп, бағадан сәл есеңгіреп қалды)))) мен барлық Автосалондар бағаны көтергенін түсінемін, бірақ Мазда ондай сапалы емес бағаны көтеру үшін
Олар уақытында рәсімделді, олар көлікті уақытында берді. Барлығы өте жақсы орындалды. Сіз күту аймағында камералар арқылы машинаны қалай жөндейтінін көре аласыз, сіз өзіңіз қатыса аласыз. Қосалқы бөлшектер бар. Мен кеңес беремін! Бағасы шеберлік пен сапаға сәйкес келеді.