Кафе жақсы әсер қалдырды! Дәмді шай өзінің хош иісімен қуантады. Қызметкерлер (Лаура, Диас) өте сезімтал және мұқият болды, бұл жайлы атмосфера жасады. Біз алдын ала тапсырыс алдық және барлық тағамдар жаңа және уақытында ұсынылды. Демалуға және дәмді тағамнан ләззат алуға өте жағымды орын!
Бізге бұл орын өте ұсынылды, сондықтан Астанаға барған кезде түскі асқа келдік. Менің ойымша, Астана стандарттары бойынша бұл өте арзан орын болып саналады. Бірақ өте дәмді. Жақсы проекциялар. Әдемі қызмет. Ал интерьер керемет. Жабық зал мен кіреберіс бар. Тағам туралы аздап түсініспеушілік болды, қызметкерлер бірден бәрін тегістеп, лимонад графинін берді. Акция бойынша пицца да алынды.
Сәлеметсіз бе!Маған тамақ пен қызметкерлер өте ұнады жанашыр, бірақ соңғы рет сіздің мекемеңізде олар залда тарақанды көрді және тәбет мүлдем жоғалып кетті, біз енді мұнда бармаймыз, өкінішке орай
Әдемі жайлы отбасылық халал кафе. Тағам дәмді, таңғы асқа баратын. Бірақ ойын өте кішкентай. Ішінде жайлы, таза. Қызметкерлер сыпайы. Мен балалармен тағы да қуанышпен келемін
Шынында да, екі рет болды-бірінші және соңғы. Қызмет көрсету және тағамдар көп нәрсені қалайды. Салатта жуылмаған жасылдардың болуы туралы сұраққа "бұл қыртыстар"деген жауап берілді. Сонымен, егер сіз "қыртысқан" құм дәмі бар салаттың дәмін татқыңыз келсе және сізде "жақсылық" пен қызметкерлердің назарын күтуге уақыт болса, онда дәл осы жер. Ия, мен мұнда стейкті мүлдем ұсынбаймын, олар мұнда қалай пісіруді білмейді. "Хачапури" фотосуреті қоса берілген
Мен бұл жерді жақсы көремін, бірақ соңғы рет стакан лас, ағартқыш пен лас ас үй шүберегінің иісі болды. Демалу мүмкін болмады. Бұл тек бір рет болды және енді болмайды деп үміттенемін. Қызметкерлер сыпайы, тіпті бас ауруы үшін таблетка тапты.
Керемет қызмет, сіз жасай аласыз, бірақ контингент, шынымды айтсам, онша емес. Тар, үстелдер бір-біріне өте жақын, сіз көршіңіздің тынысын артқы жағынан сезе аласыз. Балалар аймағы-үш-төрт шаршы
Тамаша мекеме. Барлығы жоғары деңгейде. Бағалар төмен емес, бірақ тұтастай алғанда оған тұрарлық. Кемшіліктердің ішінен-мекеменің осы деңгейіне арналған шектеулі мәзір және екінші қабаттағы кішкене қыңырлық.
Супер таңғы ас, әуежайдан кез келген уақытта баруға және тамақтануға болады. Мен десерттерді сынап көрмедім, бірақ олар сүйкімді көрінеді. Ыңғайлы дивандар, жарайсыңдар
Достар, біздің елордамыздың қонақтары-мен бұл жерге кеңес бермеймін , бәрі қорқынышты, әкімші адекватты емес, кейбір сұмдықты дөрекі етеді, үстелдерде түсініксіз зарядтағыштар бар, олар нифига телефонды зарядтамайды-тек сұлулық үшін жасалған, бірақ телефонды зарядтау үшін емес, қалыпты тамақтанбады, денені зарядтамады өте баяу зарядтайды, ұзақ күтті. соңында әкімші дөрекі болды, менің аяғым ол жерде болмайды ......
Мен бұл кафеде дос қызыммен бірге болдым бізге бәрі өте ұнады және қызмет көрсету және қызмет көрсету жоғары деңгейде мен асүйді өте мұқият таңдаймын сондықтан тағам дәмді және порция оның бағасына сәйкес келеді және мен бұл орынды таңдауда қателеспедім! Мен мұнда көбірек келетініме сенімдімін. Болашақта сәттілік пен өркендеу тілейміз
Көптеген пікірлер... Бірақ мен өзімді қосуым керек деп ойлаймын:
1. Мен интерьерді деңгейде ұстаймын. Жақсы ыдыс.
2. Бірақ жиһаз, атап айтқанда оның жағдайы сорылды: дақтар, ысқылау, шаш, тіпті үгінділер.
3. Мен мәзірден 3 атауға тапсырыс бердім.
Ыдыс-аяқтың болмауы ашуланып, ескертілді, даяшы дайын өнімнің салмағы туралы нақты жауап бере алмады.
Тоқтады:
-- Рамен-бұл тағам лайықты түрде жасалған, дәмі қолайлы, бірақ неге вермишель арзан Доширакстан келеді (білесіз бе, мұндай толқынды кеспе). Бір сөзбен айтқанда Рамен туралы Доширакс ақылсыз үстеме бағамен.
--Кремді сарымсақ соусы бойынша Уолли филесі. Декорация қайтадан деңгейде, бірақ сарымсақ аспаздың ас үйінде қалды, маған тәтті, кремді тұздық берілді. Енді филе туралы қысқаша-тағы да қабаттасу: көптеген сүйектер және қабыршақтардың болуы.
-- Шайнектегі жасыл шай. Қандай да бір себептермен даяшы мені өз сұрағымен таң қалдырды: "сізге жапырақты шай немесе пакет бар ма?". Рахмет айта аламын-сапа өзгерген жоқ.
Енді қызмет туралы қысқаша:
- Олар маған мәзір әкелген кезде қызметкерлерді шақыру түймесінің болуына назар аудармады. Тапсырысты қабылдауды ұзақ күткеннен кейін ғана мен оны көрдім.
- Тапсырыс беру кезінде Мен бірден шай әкелуді өтіндім, бірақ ол Раменнен кейін, яғни бірінші және екінші тағамдар арасында ұсынылды.
- Даяшы Раменге қызмет еткенде, берілген құрылғылардың тазалығына күмәнданып, маған көрші үстелден қасық әкелді.
- Менің сұрағыма: неліктен қымбат Рамен тағамында арзан тез дайындалатын кеспе бар? Данышпан жауап естілді: мен аспазға беремін. Бірақ бұл құпия болып қала берді.
- Бұрын атап өткендей: шайға қызмет еткенде, бірінші және екінші тағамдар арасында шай қасық берілмеді.
- Есептеуді жүргізген даяшы ғана мейірімді болып шықты.
бір күннен кейін қосылды:
- кеше кетер алдында әкімшіні өз пікірлерімен таныстырып: "Мен сенің бірінші және соңғы рет 2 рет болдым", - деп жауап берді: "Жарайды", бұл мені қатты шатастырды және түсіндіруге тырыстым: Жарайды, мен енді келмеймін бе?
- ал бүгін мен қалыпты жазылымнан бас тарттым
Тамаша орын, дәмді тағамдар. Қызметпен жұмыс істеу керек. Сіз сұрамайынша, үстелден лас ыдыстар мен қолданылған майлықтар алынып тасталмайды)
Әйтпесе, бәрі керемет.