Қызмет өте жақсы емес. Мен талонды алуға келдім, терминал желіден ажыратылған, орнында ешкім жоқ. Біз 3Е шокта тұрмыз. Барлық қызметкерлер өтіп бара жатыр. Түскі ас кезінде Алминнің қайда екендігі туралы сұраққа жауап беріледі...Мен өз ісімен айналысқан қызға жақындадым . Рас, ол көмектесті және қанша күтуге тура келгені белгісіз. Жақсы Альфа Банк, мен қызметті көрмедім.
Ресепшнге қабілетсіз қызметкер. Нәтижесінде-кезекте бір сағат күту және банк көмектесе алмады. Адамды кіріс ағынын сұрыптауға, банк қызметкерлеріне жүктемені және клиенттердің негативтерін азайтуға үйрету оңайырақ болуы мүмкін бе ?