Мен суды жеткізуге тапсырыс бердім 25.04.24.,күні бойы күтті.Бүгін де солай.Мен компанияға қоңырау шалдым-олар қазір дүйсенбіде айтты.Үйге екі күн байланған.Жаман қызмет!
Жеткізу келесі күні болуы керек еді ( сондықтан диспетчер маған уәде берді) жеткізілім аяқталды, тіпті олар жеткізе алмайтындықтарын ескертуге де алаңдамады.
Клиенттермен жиіркенішті жұмыс!
Мен бірінші рет тапсырыс бердім, енді болмаймын !
Жеткізу бөлімі екі аяғымен ақсайды. Суды белгілі бір санға тапсырыс бергеннен кейін сізді келесі күндерге әкелуге болады. Алып кету пункті ыңғайлы емес. Өткізу ережелерін (түрлі-түсті қағаздың бір бөлігі) жүргізгендіктен, бұл жерде өту деп аталады. Бұл маған түсініксіз, өйткені мен әскери қондырғыға кірмеймін. Олар алып кету пунктінде болған жағдайға осындай наразылықты жоққа шығарады, мен "біздің қарақұйрықты кім ұстады, кім екенін түсініп, біз оның кім екенін біле алмаймыз" деп айтамын.ол азамат екенін ұмытып, біздің сатып алушыларымыздың есебінен жалақы алады. Ол жарғы бойынша қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді деп санайды. Ол әлі беру мәртебесін талап етпегеніне таң қалды. Мен оған "өту"деп аталатын түрлі-түсті қағазды алу үшін келдім. Қорытындылай келе, әскери нысанға кірген кезде жолдаманы көрсетуді ұмытпаңыз) екінші қабаттағы командантқа құрмет көрсетіп, 500 теңге төлеп, оны банк картасы немесе қолма-қол ақша арқылы жасаған жөн, Каспий арқылы ақша аударымдары жоқ.
Мен суға тапсырыс беремін мен 15:00-ден 19:00-ге дейін жұмыс істеймін. Әрқашан бұрын әкелінген қазір олар әкелмейміз дейді. Мен басқалардан шок болып тапсырыс беремін.
Жиіркенішті жеткізу, ашық дөрекілік және Колцентр менеджерлерінің арандатуы (содан кейін олар маған жауап ретінде дөрекілік танытпауым керек екенін тез еске салады, өйткені жазба жүргізілуде) және менеджердің жасырын қуанышы, мен бұдан былай олардан тапсырыс бермеймін дедім!!!
Мысалы: мен вацапаға шағымды қайда қалдыруға болатындығы туралы сұрақ жаздым, олар ештеңе жауап бермеді, бірақ қыз қоңырау шалып: "Сіз онда вацапедегі бүкіл параққа шағым жаздыңыз!! Кеше сізге су жеткізбегеніміздің себептерін тыңдаңыз және бүгін қашан жеткізетінімізді білмеймін".
Осының бәрінен кейін мен басқа компанияда суға тапсырыс бердім және арзанырақ болды және жеткізу жарты сағат болды, ал хрусталь су менеджері 7 сағаттан кейін олар бір сағат бойы шырша әкелетінін және мен олармен жұмыс істемейтінімді хабарлаған кезде қайта қоңырау шалды-менеджер үлкен қуанышқа ие болды дауыста!!🙈 бұл біртүрлі нәрсе
Компания шынымен де сапалы жұмыс істемейді. Су ағып жатқан ақаулы бөтелкелер әкелінеді. Сонымен қатар, олар ұзақ уақыт бойы жеткізуді жүзеге асырады, сіз күні бойы күтуіңіз керек, тіпті келісілген уақытта да жеткізілмейді, кеш. Ауыстыру да бірден жасалмайды, тек келесі күні және содан кейін бүкіл күнді күту керек. Жалпы, сауатты немесе кәсіби емес, бірақ жеткізушілер тым сауатты, бірақ бөтелкенің ақаулы екенін қарапайым түрде көре алмайды . Жалпы, Мен сізге осы компанияда суға тапсырыс бермеуге кеңес беремін. Мен өзім не істеймін және өзім жасаймын!!!!!
Жеткізу мен операторлардың жұмысын жақсартуға кеңес беремін! Сіздің клиентіңіз 10 жылдан астам уақыт болды!!! 27.07 Астанада суға тапсырыс берді, 28.07 әкелмеді, операторлармен әңгіме олардың тарапынан ақырын айталық ұятсыз болды және бүгін 29.07 әлі су жоқ!
Су жақсы бірақ қалғанының бәрі дірілдейді ал негізгі сб жалпы алғанда, иіскеу клиенттерді жоғалтып алды, тіпті маған "енді мұнда тоқтамайсың" дедім мен енді мұнда келмеймін